Hotel Valentin Reina Paguera

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Valentin Reina Paguera voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Valentin Reina Paguera

• 2018
    8Desiree08-07-2018

Heerlijk

Kwamen s'avonds laat aan , maar er stond toch nog eten voor ons klaar. Op de kamer fruit en flesje cava met 2 glazen. Elke dag keurige schone kamer,prima bed ,als je wilt zelfs kussen keuze.Ontbijt buffet en avond buffet heerlijk , echt met smaak en veel keuze.Helaas niet echt gezellig zitten in restaurant er zijn ook twee tijden voor het avondeten.Dus dat wordt niet lang tafelen.Gratis handdoeken service . Ligging geweldig , dicht bij strand en winkels. In een woord wij hebben genoten ,en gaan zeker weer terug.😍😍

• Oude reviews

9Nadia18-08-2016

Echt een aanrader

Kamers zijn superschoon. Eten is goed, veel variatie. Alleen jammer dat het hotel bepaalt hoe laat je mag eten. Twee lichtingen. De laatste is iets te laat. Grootste pluspunt van het hotel is dat er geen handdoekenrace is. Handdoel leggen is verboden. Heel de dag door volop plek. In de omgeving genoeg te doen. Bus naar Palma prima te doen.
    Als nederlander ben je wel in de minderheid, alles gericht op duitsers. Maar zeker een aanrader dit hotel

Met oudere kinderen

• 8vakantiegangers14-01-2015

Goed hotel

Goed hotel, leuke kamer. Het eten was erg lekker en veel keuze, ook voor de vegetariër stond aangegeven wat vegetarisch was. Zwembad lekker stil, geen schreeuwerige kinderen want het is adults only. Heerlijk ! Strandjes goed aan te lopen. Nadeel is dat je met eten bij anderen aan tafel word gezet. Tweede lichting voor het eten is ook veel te laat. Entertainment veeel te luidruchtig en dat tot twaalf uur. Wat een herrie. Fijne vakantie gehad, gaan zeker terug

• 9Hans12-08-2014

Een aanrader !

Ogenschijnlijk lijkt het een blokkendoos maar oh wat een prima Hotel! Ondanks dat de ligging zo'n 200 meter van het strand af is, is dat absoluut geen probleem. Daarnaast biedt het Hotel dusdanig veel extra dat strand en zee niet direct noodzakelijk zijn: Uitstekend professioneel en vooral (klant)vriendelijk personeel, het eten is absoluut goed qua prijs/kwaliteit. Uitgebreid, gevarieerd en smaakvol.Iedere dag een thema met aangepast eten én gekleed personeel. Avond animatie is zeer professioneel en gevarieerd. Kamers wellicht niet volledig up to date maar zeker schoon en ruim. Grootste voordeel; geen gevecht om gereserveerde stoelen bij het zwembad. Duidelijke regels waar ieder zich aan houdt! 3 sterren? Nee hoor, zeker 4 sterren waard !

Met vrienden

• 7Stephanie21-07-2013

Als we teruggaan, is het (alleen) voor het eten!

Het eten was goed! Elke avond was er genoeg keus en variatie. De entertainment, zowel overdag als 's avonds was goed (en niet irritant of vervelend). Degene die voor de entertainment zorgde, Eddy, was zeer goed en zeer aardig (dit was echt een uitzondering in het hotel). Alles was super schoon. Veel winkeltjes in de buurt. Het personeel in het restaurant, en dan vooral de maître, was echt verschrikkelijk! Ontzettend chagrijnig en bleven maar Duits tegen je praten terwijl we al drie avonden hadden gezegd dat we Nederlands/Engels/Spaans spraken. Je krijgt bij het inchecken een shift voor in het restaurant toegewezen. Je eet dus om 18:30 of om 20:15. Dit wordt voor je beslist. Als je met z'n tweeën bent en je maakt gebruik van het diner, wordt je door de maître bij twee andere gasten aan tafel gezet. Dit is voor de rest van je verblijf je tafel. Je moet voor alles bijbetalen. Handdoeken voor bij het zwembad, een lege minibar in je kamer, het kluisje.

• 8d_fiedler02-07-2013

Prima hotel voor een korte vakantie

Fijn hotel op prima lokatie. Super vriendelijke serveersters in het restaurant, lekker eten, schoon en verzorgd

Met vrienden

• 9Paul Den Haag21-10-2012

Zeker nog een keer

Hotel Reina Paguera. Gunstige ligging voldoende parkeerplaats in de omgeving. Vriendelijk net verzorgd klantgericht personeel. Schone kamers uitstekend eten.

• 8Tijink04-09-2009

Super hotel

Wij raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan, jong en oud! Het is er geweldig, schone kamers, goed eten (volop keuze) aardig personeel en zeer dicht aan het strand en de winkels. Het zwembad is ook erg mooi, voldoende ligbedden. En ze hebben elke avond een mooi entertainmentprogramma.

• 9Tessa28-09-2004

Fijn hotel, doet aan de buitenkant wat saai aan (blokkendoos) maar is erg comfortabel. De kamers zijn ruim. Zwembad vrij klein. Op ca. 5 minuten lopen van de winkelstraat en het strand van Paguera. De TMF kroeg is leuk om te gaan stappen!

Anders

4 tips over Hotel Valentin Reina Paguera

• Paul Den Haag, 21-10-2012

Kamers vanaf 5e etage en hoger hebben een mooi balkon zeezicht.

• Stephanie, 21-07-2013

Wandel een keer tijdens uw verblijf naar Cala Fornells, het is daar prachtig!

• Hans, 12-08-2014

Wil je rust ? Neem Adults Only ! Geen kinder- en puber ruis!

0 vragen over Hotel Valentin Reina Paguera

• Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
    • Wellness behandelingenMassages