Aparthotel Valentin Park

42 reviews over Aparthotel Valentin Park

• 2018
    9anja rosseel01-12-2018

Superhotel voor jonge kinderen

Vriendelijk personeel, goede service, zeer kindvriendelijk, tof avondprogramma, plezante zwembaden, zeker een aanrader met jonge kinderen. Mijn dochter vond het in ieder geval fantastisch en zou direct terug willen gaan naar dit hotel. Ook de all-in formule was top! Zo konden wij 's middags na een lange wandeling nog genieten van een hapje en een drankje. Dit hotel beschikt over een fantastisch animatieteam die van ' smorgenvroeg tot 's avondslaat de hotelgasten weet te entertainen. Een dagje slecht weer? Geen probleem want er is ook een binnenzwembad. Het was echt een topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Roland04-08-2018

zeer fijn

Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn. De iets mindere zaken vallen zelfs weg tov de positieve zaken. Het enige wat ik kan zeggen is dat de standaard kamers wat aan de kleine kant zijn, wij waren met zijn drieën op een kamer, maar verder.... Het eten was echt geweldig voor een buffet. Ik heb nog nooit zo'n smakelijk buffet meegemaakt, warm, lekker en zonder wachtrijen. Elke dag, elke maaltijd opnieuw. Dit gecombineerd met de heerlijke zwembaden (3) de hele leuke animatie (Nederlands sprekende Tess en Dani) heeft ervoor gezorgd dat we een van onze beste vakanties gehad hebben. Conclusie, wat ons gezin betreft een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Peter22-07-2018

Verder een prima vakantie gehad.

Ligging van het hotel is prima. Tijdens vakantie zeer diverse bezoekers wat verder geen probleem is. Eten is in buffetvorm en goed, maar beperkte variatie. Men krigt bij aankomst een vaste tefel toegewezen met voor- en nadeelen. Mensen met kleine kinderen dienen wel erop te letten dat hun prinsen en prinsesjes niet alleen aan het buffet zijn. Verzorging van de bar en poolbar is in orde. Twee grote zwembaden en kinderbadjes aan beide zijden van het hotel. Nadeel is dat niet wordt opgetreden tegen het reserveren van de ligstoelen. Lachwekkend hoe mensen zich hier om u uur 's morgens als voor haasten. Over het algemeen zijn er in de grote tuin wel bedjes voldoende. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Apartement van ons is gedateerd. Enige renovatie van appartementen complex kan zeker geen kwaad. Groot nadeel is het ontbreken van een safelocker in de appartementen. Een safe kan wel gehuurd worden in de centrale hal.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Claudia22-06-2018

Geweldige week gehad

Een geweldig hotel/appartementen. Goede liggjng, vriendelijk personeel, schoon dus echt een aanrader. 1 weekje geweest was veel te kort. Wij gaan zeker terug

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jansen16-05-2018

Een fantastische vakantie op een mooi eiland!

Erg vriendelijk personeel,de animatie was erg gevarieerd en goed.wij hadden half pension,ook dit was erg gevarieerd en prima.Paguera is een gezellig plaatsje met een mooie boulevard en een leuke winkelstraat.Als wij nog een keer naar Mallorca gaan zouden wij hier zeker terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Familie Hill01-05-2018

Super vakantie voor gezin met jonge kinderen!

Van te voren hadden we onze twijfels omdat we ook wat mindere reviews lazen. Echter, wij hebben het fantastisch gehad. Als je in de appartementen zit moet je een weg oversteken en inderdaad wat trappen lopen. Met een buggy wel even wat sjouwen, maar wij vonden dit geen probleem. Boven, bij de appartementen is nog een zwembad en een klein badje. Ook een bar is daar aanwezig. Je zit dus zeker niet afgelegen wel wat rustiger. Ontbijt en diner is bij het hoofdgebouw. Hier zijn nog 3 verschillende zwembaden. Ligbedjes altijd voldoende. Inderdaad veel Duitsers, maar voornamelijk gezinnen met kinderen. Eten super goed. Er staan ook reviews over de tafelschikking. Als je op het drukste moment komt en je bent met 2 personen zetten ze je inderdaad bij anderen aan tafel (te weinig tafels) die ook met 2 zijn. Als gezin met 4 + personen heb je daar geen last van! Strand dichtbij, terug naar hotel wel een flinke helling op.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2017
    9Jack23-06-2017

Wereld vakantie gehad!

Leuk hotel met heel aardig en kindvriendelijk personeel en goed en gevarieerd eten. Ook het zeer hard werkende animatieteam met o.a. de NL sprekende Amy was top, bedankt voor de leuke tijd!

Wij hadden een mooie nette kamer in het bovenste gebouw met een prachtig uitzicht. De trappen er naar toe vonden wij geen probleem, een kleine beetje beweging bij een all in vakantie kan immers geen kwaad :). Mocht dit wel probleem zijn, dan kun je ook een kamer bij het hoofdgebouw vragen. Bezoekers waren voornamelijk Duits en ook veel ouderen, maar dat was voor ons geen probleem. Ook een erg leuke winkelstraat en het strand op loopafstand (5 min).

Kortom, wij hebben een wereld vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6Hein20-06-2017

Nooit meer

Helft personeel vrolijk en goed. Helft personeel werkt maar niet met plezier. Tafelindeling met ontbijt en avondeten roept iritatie op bij mensen. Ik heb geen zin om in mijn vakantie met chagareinige duitser aan tafel te zitten. Ik kom voor mijn rust..

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Judith16-06-2017

Leuk voor 1x

Als stelletje dat jonger dan 40 is en zonder kinderen is het hier op zich oke te doen...maar besef dat je de jongste bent of kinderlooste. (1 vd 2).

Plus: -leuk personeel aan de receptie en bar. -animatie team laat je met rust als je wil. -ruim appartement gekregen terwijl we standaard kamer geboekt hadden. -voor ieder wat wils qua lig plek (4 verschillende zwembaden en nog eens 2 kinderbadjes). -rust rond appartement. -Lekker brood en fruit. -leuke gastheer in restaurant (1 vd 2...de ander is van het motto:"regels zijn regels).

Min: -heeeeeeeel veel trappen naar appartement toe (voor ons goed te doen..maar ben je wat minder goed te been echt niet gaaf). -tafeltoewijzing in eetzaal.... en als stelletje verplicht zijn bij andere aan tafel te zitten...wat wij stellig niet gedaan hebben.. en wat het personeel (of ja...2 van al het personeel) frustreerde. -80% Duits. Op zich niet negatief...maar het benoemen waard.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8ter Hogt17-05-2017

Super vakantie !

Via het reisbureau kregen we dit hotel als tip. Niet al te ver van het vliegveld af

Wij waren super blij met deze tip, want wij hebben alle 3 heerlijk genoten. Heel even een kleine teleurstelling, want we zagen het piratenschip niet, maar deze zat aan de achterkant van het hotel 🙈

Maar wat super vriendelijk was iedereen, in Duits, Engels of met moeite Spaans. Zeker kind vriendelijk, ieder personeelslid op zijn eigen manier.

Er was 1 klein minpuntje en dat was de veroudering van de slaapbank, maar meerdere malen per week werd er schoon gemaakt en bedden opgemaakt.

Echt super, we zouden zo weer boeken

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

1 tip over Aparthotel Valentin Park

• Sabine, 21-06-2013

Een uitstapje met een bus ingericht door het hotel zelf naar de markt in Andratx op woensdagochtend is best wel leuk om te doen !!

1 vraag over Aparthotel Valentin Park

• juma7177, 01-01-2014

flinke klim?

Is het nou echt zo'n flinke klim van het strand terug of valt het toch wel mee. Mijn man loopt achter een rolstoel en we willen graag weten of dit te doen is alvorens we het hotel boeken.

juma7177, 24-09-2014

We zijn net terug en de klim valt mee, maar is níet te doen met een rolstoel door de bomen op de stoep.Ook met kinderwagen is dit vrij moeilijk en moet je steeds de straat op.

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 14 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages