Appartement Ponent

Appartement
Appartement Ponent

We hebben een aantal aanbieders voor Ponent voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Ponent in het Nederlands

We zijn nu 2 keer in de appartementencomplex geweest.

Vooral het hotel ligt het Tora-strand.

De afstand tot het strand is vanaf de hoofdingang 50 meter.

Het hotel heeft een mooi buitenzwembad (1.30m-2.50m)

Het binnenzwembad is wat aan de kleine kant en heeft een overheersende chloorlucht.

De hygiene in het complex is zeer goed. Schoonmaak handdoeken 2-3 keer per week. Schoonmaak 5 keer per week. Zeer vriendelijke schoonmaaksters!

Als je aan de straatkant van het hotel zit, met de vele barretjes, het je 's nachts pas vanaf ongeveer 3 uur rust. Aan de voorkant (uitzicht op zee) heb je hier totaal geen last van.

Het eten van de pizzeria is zeer goed. Prijs: ongeveer 6 euro per pizza.

Bushalte (richting Palma): vanaf de hoofdingang 50 meter.

Je kunt ook een auto huren via het complex. Lagere prijs en geen gedoe in het spaans.

In het complex spreken ze Spaans, Duits en Engels.

Dit complex is zeker de moeite waarde en kost in verhouding niet zo veel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ponent in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ponent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.