Hotel Palmira Paradise

• Sauna

24 reviews over Hotel Palmira Paradise

• 2018
    9Bram Hugenholtz22-08-2018

heel goed, mooi vriendelijk, rustig hotel, te gek.

Prachtig rustig hotel, kamer was mooi en goed schoongemaakt. Enorm vriendelijk personeel. Ligging is een paar minuten lopen van het strand en winkelstraat. Groot genoeg zwembad aan een grote prachtige tuin. 99 procent van de gasten was Duits, maar daar brengen we verandering in door deze review. Eten was goed, genoeg variatie. Enige minpuntje : de kamers zijn gehorig het leuke van de dunne muurtjes is echter wel het volgende: Om niet 24 kilo zwaarder terug te keren naar Nederland, besloot ik om elke dag twee keer koolsalade te nemen. Het leuke, althans, dat vind ik, van rauwe witte kool is dat het heel moeilijk in de maag verteerd wordt. In de darmen komt de vertering pas echt op gang, met als gevolg: veel gas. meerdere malen per dag liet ik een lang windje, met als gevolg.... luid applaus uit de twee naast gelegen kamers. te gek. We hadden aardige buren.

Doei Bram

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7info.vandecoolwijk06-08-2014

Kamers en eten zeker geen vier sterren

Minpunten: De kamers zijn erg oud. Badkamers zien er beter uit dan bedden e.d. Hadden eerst een kamer onder de eetzaal en receptie, wat enorme geluidsoverlast veroorzaakt. Constant schuivende stoelen van 07.00-21.30 en een receptioniste op hakken die je de hele nacht hoorde lopen. Na een week konden we wisselen van kamer in het andere gedeelte van het hotel. Wat een verschil van kamer! Groter en iets minder oud. Het eten dat er is, is goed van kwaliteit. Wij zijn twee weken geweest en hebben alle gerechten zeker 4x voorbij zien komen. Heel erg eenzijdig!!! Salade buffet elke dag hetzelfde en slecht ijs bij dessert. Wat ook een enorme irritatie is, is het handdoek leggen bij het zwembad. Om 7.15 uur ligt alles vol!!! Veel bedden de hele dag 'gereserveerd', maar geen mensen te zien! Helaas is er geen badmeester o.i.d. dus wordt er niets aan gedaan.

Pluspunten: Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam Zwembad is erg schoon Goede schoonmaak! Slechts 3 minuten lopen naar boulevard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Jan Broek29-06-2014

Prima hotel voor mensen die van rust houden.

Als u een rustig hotel zoekt met een goede service, en prima maaltijden is Palmira Paradise een uitstekende keus. Voor avondvertier moet u naar het centrum van Paguera op 5 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7sieneke24-05-2014

goede vakantie

Wij zijn zojuist terug van 5 dagenn palmira paradise. Op zich erg goed. Leuk dorp, mooi strand, mooie ligging hotel, ong 500 mtr va strand. Grote tegenvaller, waar je zeker rekening mee moet houden:er is een tafelindeling, waar je je de hele vakantie aan moet houden tijdens lunch en avondeten. Wij zaten met een duits echtpaar aan tafel, erg aardige mensen, maar ik had toch liever gewoon lekker met z'n tweeen gezeten. Je hebt ook een a en b groep. A groep eet eerst en daarna de b groep. Dit betekent dat a redelijk vroeg eet en de b groep dus later (met alle malen). De kamers zijn erg gehorig, dus als je vroegslaper bent en je buren hebben de tv aan, kan dit nogal storen. Seniorengehalte erg hoog en heel veel duitsers.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Eva28-07-2013

Super hotel!

De medewerkers van Palmira Paradise doen er alles aan om hun gasten een fantastische vakantie te bezorgen.Dat is gelukt! Het eten is perfect verzorgd, de medewerkers zijn erg vriendelijk en de ligging, zo'n 200 m van het strand, is prima. Enige minpuntje vonden wij de wat hardere bedden. De grote klantvriendelijkheid heeft dat echter ruimschoots gecompenseerd! Dit hotel is een echte aanrader voor wie van lekker eten houdt en zich gastvrij ontvangen wil voelen!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9fam. Budy27-07-2012

een aanrader

alles tot in de puntjes verzorgd

Gereisd met partner in juli 2012

• 9M. Loven18-07-2012

Rustige ligging, veel groen, strand en boulevard

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest en zijn heel erg tevreden. Het personeel is erg vriendelijk. Paguera is een dorpje aan een grote baai (2stranden) met een wandelboulevard en een winkelboulevard. Vanwege de vele bomen een knus karater terwijl er toch genoeg vertier is. Zoek je de rust, dan zit je hier ook prima. Het hotel ligt op een kleine helling maar heeft daardoor wel vanuit het zwembad een prachtig uitzicht op de heuvels. Voor kinderen is er niet veel te doen, wat voor ons een reden was om juist voor dit hotel te kiezen (we zoeken de rust op). Het eten is prima, een vaste tafel en vaste tijden bij het middag en avond eten. De kamer was prima met eigen ligbedjes. Handig want bij het zwembad waren de bedjes snel vol. We hebben veel gewandeld en een auto is een echte must om Mallorca te verkennen. Zoek je vertier en drukte dan moet je naar Alcudia of s'arenal. Wij waren juist blij met dit rustige 4 sterren waardig hotel vlak bij de bergen en prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10hoebergen24-10-2011

super hotel!!!

wij hebben een super fijne vakantie gehad,alles klopt ,lekker eten zeer vriendelijk personeel, alles netjes schoon, zou geen min punten kunnen verzinnen. wij zijn zeer tevreden, en komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Frank en Anet30-07-2011

Goed, hygiënisch maar wel wat saai

Net terug van 12 dagen Palmira Paradise. Goed en hygiënische hotel, gelegen in een mooie tuin, op korte afstand van het strand en de boulevard. We hebben ons goed vermaakt maar er zijn wat minpuntjes: Het eten is goed en lekker, maar wat beperkt. De middagsnack mag wat uitgebreider. Het enige dat je kunt krijgen is een tosti. Een klein buffetje en wat ijsjes voor de kinderen zou leuk zijn geweest. De All-In formule start om 11.00 uur en eindigt om 23.00 uur. Had voor ons wat eerder mogen beginnen (een kopje koffie om 10.00 uur is lekker) en wat later mogen eindigen(de bar 's avonds sluit gewoon om 23.00 uur en er is daarna niks meer te beleven). Overdag is het rondom het zwembad erg rustig. Wat achtergrondmuziek en vertier hadden wij leuker gevonden. Er is een oud en een nieuw gedeelte in het hotel. De verschillen zijn groot. Vooral wat betreft uitzicht. De oude kamers zijn gedateerd en gehorig en als je pech hebt, wordt je op de etage onder het restaurant geplaatst.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Nathalie01-07-2011

Super Hotel

Wij hebben met onze zoon van 3 een super vakantie gehad (begin juni 2011). Eten heel erg goed. Voor kinderen inderdaad niet veel te doen in hotel, echter aan de boulevard speeltuin en kleine kermis (en strand uiteraard). Speeltuin hotel is geen aanrader is verouderd en zit onder de vogelpoep. Geen last van de trappen naar het strand gehad, je kunt ook gewoon langs de straat lopen, ietsje verder maar scheelt niet veel. Zwembad water was helaas nog te koud, echter zeewater temperatuur goed. Hele leuke en mooie uitstapjes gemaakt naar Marineland, Gran Reserva (aanrader), Valdemossa. Personeel zeer vriendelijk, 's avonds leuke animatie. Kortom een geslaagde vakantie. Als we terug gaan naar Pequera dan is het naar dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages