Hotel FERGUS Club Europa

Hotel FERGUS Club Europasterstersterster

7.7Goed

Spanje, Mallorca, Peguera

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

361 reviews over Hotel FERGUS Club Europa

• 8moku17-06-2012

helemaal goed!!!!

Wij hebben ons prima vermaakt.... het personeel erg vriendelijk vooral de heren (JONGENS) van de bar....de omgeving perfect....prijs/kwaliteit prima...eten prima...kamer netjes en schoon....elke 3 dagen bed verschoond.....afstand naar centrum fluitje van een cent...goed te doen!!!...animatie ook heel leuk....

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7Saskia02-04-2012

Leuke dagen gehad

Lang weekend geweest, prima naar ons zin gehad. Wel een echte eetschuur, totaal sfeerloos en erg druk. Zwembaden waren prima. Ik kan me voorstellen dat het met jonge kinderen aardig aanrijden is met de buggy ivm de hellingen. Appartement was prima, we waren met 4 volwassenen, waarvan 2 op een slaapbank sliepen. Was wel een stuk minder comfortabel. Je moest ook met een trappetje omhoog om op de bovenste etage/appartement te komen. Al met al hebben we ons prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Henk14-11-2010

Fantastische vakantie gehad!

Mooie vakantie gehad! Er waren veel mensen uit Twente ! Wij zijn nog 4 families uit het kleine dorpje van ons tegengekomen en dat is veel! Lekker eten en niks om over te klagen. We hebben bijna de hele vakantie met een gezin uit ons dorpje rondgebracht en daar spreken we nog steeds mee af! Een super vakantie gehad! Misschien gaan we er nog een keer naar toe! Personeel super aardig! Bij ons aan het zwembad was er jonge jongen die aan de bar werkte super aardige kerel! Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 6Jenny30-06-2009

Een paar puntjes om op te letten!

Ik ben samen met een vriendin geweest. We zijn op 'szondags aangekomen. De kamer zag eruit alsof die niet gepoetst was, alleen bed opgemaakt. de lakens op bed roken heel muf. er waren pissebedden in de kamer. we kregen van de reislijder te horen dat het door de bosachtige omgeving komt, niet omdat de kamer vuil was. Aan de balie waren ze ook niet vriendelijk. ik heb geprobeerd de telefoon te gebruiken, maar die deed het niet. een oude man achter de balie kwam me uiteindelijk met veel commentaar helpen. het eten was elke dag veel keuze. de 3 zwembaden waren wel goed verzorgd! De entertainment 'savonds was voor elk wat wils. de dagelijkse pendelbus naar het strand was heel gemakkelijk! De omgeving was zeer heuvelachtig; niet geschikt voor mensen slecht ter been. Na 10 minuutjes lopen begon de boulevard van Paguera met allemaal toeristische winkeltjes.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8carla11-08-2008

gezellig leuk park

maandag 4 augustus 2008 terug gekomen van hotel club europa. wij vonden het erg gezellig,appartementen waren goed en verzorgd voor de kinderen is het leuk dat ze de hele dag op het park konden rondlopen, park.zeer kindvriendelijk. Personeel ook erg vriendelijk het eten was uitstekend.Altijd volop eten en werd tot het laatst bijgevuld dus als je later was geen probleem. Druk was het wel bij aankomst
    idd wel klimwerk,maar goed voor je conditie en je beentjes.Alleen Jammer dat er alleen geen badhanddoekenservice was. Dus wij hebben een zeer aangename vakantie en gezellige vakantie gehad bij club europa. Je kan het alleen niet vergelijken met Turkije als je dat gewend bent.Dus dat moet je vooral niet doen en dan heb je een gezellige vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Cloots15-08-2006

Een hele leuke vakantie van 15 dagen ehad. Een goed appartement met airco en luxe badkamer. Complex is goed en het eetbufet biedt voldoende variatie. Het animatieteam is Top! Het enige nadeel is het bergje dat je dagelijks moet bedwingen. Voor het overige een echte aanrader. Marineland is in onze ogen geen echte aanrader. Een klein park dat het geld niet waard is.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

13 tips over Hotel FERGUS Club Europa

• emmyemmy02, 12-11-2013

Huur een auto, Mallorca heeft veel moois!

• mattie, 16-09-2013

tip voor het park zorg voor een soort snackhoek voor tussen door want er is op het park alleen maar pizza te krijgen tegen betaling ,terwijl de meesten mensen toch all in hebben .aanbeveling voor kamers all in ga niet verder dan de nummers tot 140 daarna is het echt klimmen geblazen ,mensen met kleine kinderen moeten echt moeite doen om boven te komen

• de Jong, 18-08-2013

Met kinderen tot 11/13 jaar prima verblijf voor 8 a 10 dagen. of een auto huren om iets van de omgeving te zien.

14 vragen over Hotel FERGUS Club Europa

• Linda, 07-12-2018

Tieners

Is dit een leuk hotel voor tieners? Mijn zoon van 14 vindt het fijn leeftijdsgenoten te zien

• lisette, 13-08-2018

baby paket

ik had eeen vraag of er een baby paket aanwezig is in het hotel met bugy?

• Lotte, 03-06-2018

Badhanddoek

Is er een mogelijkheid om badhanddoeken te huren voor het strand en zwembad?

Xxx, 06-08-2018

Ja voor 10 euro borg per handdoek

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk