Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°21°
7,8

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Leuk hotel, zeker voor de kinderen, animatie krijgt een 3

ninsvelarsjunie
19-8-2007

Leuk hotel, zeker voor de kinderen, animatie krijgt een dubbele ++ zuiverheid van het park (toiletten, zwembad, eetzaal een - Gastvrijheid personeel een - Prijs en kwaliteit een + Club europa heeft 3 sterren en is ook zeker niet meer waard. Eten was goed (voor ieder wat wils) maar na een week heb je het eten er echt wel gezien. Gaan de 1ste jaren wel niet meer terug.

Gereisd Familie in Sun Aug 19 2007 00:00:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superleuk hotel, voor kinderen is het geweldig

Hans, Ellen, Yael en Noa
11-8-2007

Superleuk hotel, voor kinderen is het geweldig. De animatie is top. Het eten was erg goed. Het enige min puntje is dat wij een appartement hadden geboekt, maar bij aankomst waren die allemaal bezet, als altenatief kregen we twee hotelkamers. Met nog jonge kinderen moesten we ieder met een kind op de kamer.Er was geen airco of ventilator, dus erg warm snachts.

Gereisd Familie in augustus 2007

Het ligt een beetje ver van het strand maar er gaat ieder

a. klement
10-8-2007

Het ligt een beetje ver van het strand maar er gaat ieder half uur een busje vanaf het hotel. De kamers zijn zeer eenvoudig en hebben geen airco! Het eten was niet altijd even warm en zeer gericht op duitsers en engelsen, dat was eigenlijk in het hele park het geval. S'avonds mag je bv. maar 2 glazen drinken halen en bij het avondeten maar 1 glas! Beetje vreemd voor all inclusive! Wij hebben helaas wel eens wat beters meegemaakt. De animatie is geweldig en maakte ook een hoop goed, maar ook hier wordt weinig tot geen nederlands gesproken! Het personeel is onvriendelijk en nors, maar moesten ook heel hard en lang werken. Het restaurant had meer weg van een kantine en het eten was vrij simpel.

Gereisd Familie in augustus 2007

D-reizen

Club europa ligt wel ietwat ver weg van het stadje en het

erwin
29-7-2007

Club europa ligt wel ietwat ver weg van het stadje en het strand maar gelukkig reed er iedere dag een busje naar het strand. sommig personeel was nogal zakelijk en niet klantvriendelijk, het eten was goed maar na 2 weken heb je er genoeg van, de kamers waren ruim en goed verzorgt, en de animatie was leuk maar niet top. de beste was georgio bedankt.

Gereisd Familie in Sun Jul 29 2007 20:25:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 28 juli teruggekomen van een week club Europa

fam.Steeghs
Sun Jul 29 2007 16:47:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 28 juli teruggekomen van een week club Europa. We hebben genoten. Wij zijn hier 5 jaar geleden ook geweest.Maar nu is het nog beter nu het all in is.Er zijn nu ook meer nederlanders als toen. Het eten is heel gevarieerd en lekker. Ons appartement lag helemaal bovenaan. We hebben wat afgeklommen.We hadden ook een comfort appartement met airco geboekt.Toen we aankwamen zeiden ze dat deze overboekt waren en kregen we een standaard appartement zonder airco.We kregen van alltours een vergoeding aangeboden en we mochten op hun kosten een ventilator kopen. Het was er superdruk.

Gereisd Familie in Sun Jul 29 2007 16:47:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gisteren thuis gekomen van een heerlijke vakantie daar

28-07-2007
28-7-2007

gisteren thuis gekomen van een heerlijke vakantie daar.je moet van massa mensen om je heen houden tijdens je vakantie net als wij want het zat prop vol.eten was zeer goed.kamer eenvoudig maar meer heb je niet nodig .kamer niet zo schoon als thuis maar het was zo druk dat personeel de benen onder hun kont vandaan liepen.animatie was erg leuk overdag en sávonds vond onze dochter het geweldig bij de minidisco een aanrader

Wij zijn de 23 ste juli teruggekomen van club europa en 15

emelien koopman
25-7-2007

Wij zijn de 23 ste juli teruggekomen van club europa en hebben een super vakantie gehad.onze jongens van 15 en 17 hadden dan wel geen disco maar hebben zich prima vermaakt met het GEWELDIGE ANIMATIETEAM!!!!!!Vooral de heren animatoren. Wij vonden het wel veel drukker als 2 jaar geleden, maar wel veel meer nederlanders deze keer.We zullen zeker weer gaan, want 30 graden is toch heelijk.Wij hebben ook een dokter nodig gehad voor onze oren maar die werd door het park geregeld en kwam ons op het appartement bezoeken. Dus geen problemen ondervonden. Je moet het wel zelf eerst betalen en daarna indienen bij je verzekering.Wij vinden het zeker de moeite waard om er voor de derde keer heen te gaan.

Gereisd Familie in Wed Jul 25 2007 19:39:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net een paar dagen terug van Club EUropa

Mispelbaum
16-7-2007

Net een paar dagen terug van Club EUropa. Schitterende vakantie: alles heel erg netjes, goed verzorgd, animatie-team is goed, veel aktiviteiten voor zowel kleine kinderen als tieners, maar ook voor volwassenen. Busvervoer naar andere plaatsen is zeer goed en makkelijk om te doen. Omgeving van Paguera is heel erg mooi. Tips: Port d'Antraikx, Santa Ponca, Western Park (waterpretpark), auto huren en rijden Westelijk door het gebergte, Palma, Jeep-safari is een aanrader.

Gereisd Familie in juli 2007

club europa is een super goed hotel voor gezinnen

marijke
14-7-2007

club europa is een super goed hotel voor gezinnen.De animatie is er geweldig!er is voor iedereen wat wils!Nog eens bedankt aan alle animators : burie,veronika,sam,david,anika en giorgio!het eten is ook heel goed en het ligt in een zeer rustige omgeving.'S avonds is het er ook heel leuk: minidisco;show en de clubdances. kortom het is een super hotel! xxx

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn net terug uit Paguera en hebben daar een prima de

Fam. van Heumen
12-7-2007

Wij zijn net terug uit Paguera en hebben daar een geweldige prima vakantie gehad. Het animatieteam van Club Europa, onder leiding van de Italiaanse Belg Gioirgio, was fantastisch. En hoewel zij bijna geen Nederlands spraken, bleek dit geen enkel probleem. Onze kinderen (7 en 8 jaar oud) vonden het allemaal geweldig! Het personeel in het restaurant en achter de bar(s) kwam soms wat nors over, maar moest dan ook wel erg hard werken. De ligging van het hotel is niet alledaags. Geen hoge hotelgebouwen, maar huisjes met twee verdiepingen rondom de drie zwembaden. Het eten was goed en gevarieerd. Het avondprogramma was erg leuk en zag er veelal professioneel uit. Ook de sfeer rond het grote zwembad was erg leuk en ongedwongen. Wij zullen er 'zeker en vast' nog een keer terugkomen.

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.