Hotel FERGUS Club Europa

Hotel FERGUS Club Europasterstersterster

7.7Goed

Spanje, Mallorca, Peguera

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

361 reviews over Hotel FERGUS Club Europa

• 8Nicole04-06-2008

Net terug van onze vakantie in Club Europa. Prima locatie, goed verzorgd. Inderdaad veel loopwerk, maar dat is ook het enige. Veel gezinnen met jonge kinderen aanwezig, voornamelijk duitsers.

Gereisd met familie in juni 2008

• 7I. Oranje27-05-2008

Allemaal gezeur. Het is een prima locatie om je vakantie te hebben. Voor kinderen is het een prima plek. Wel een beetje heuvelachtig maar ja wij hollanders kennen dat ook niet. Het eten is goed, niet altijd mijn smaak maar gewoon eten wat de pot schaft. Wij gaan 4 juni 2008 weer naar Paguera.

Gereisd met familie in mei 2008

• 6kikijkji06-01-2008

nou mensen verschrikkelijk vond ik het! Het eten zag er niet smakelijk uit en was ook niet te eten. Sommige dagen hadden ze geen patat meer zeiden ze gewoon: ja sorry voor het ongemak. ja nou daar hebben wij toch geen boodschap aan wij willen gewoon onze patat want dat was nog het enige wat nog een beetje te eten was! borden, bestek en glazen waren niet schoon": bestek was een en al roest en borden zaten af en toe etensresten aan. kamers niks mis mee en met het zwembad ook niet. Animatie ging nog wel maar dan met een leeftijd van: 5 tot 11 jaar

Dit is absoluut geen aanrader en is ook geen sterren waard maar bij mij in de ogen is het een + waard

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Michiel14-11-2007

Na een aantal keer met onze touroperator contact te hebben gehad ivm een sluiting van het complex waar wij in eerste instantie naar toe zouden gaan, kregen wij dit complex aangeboden. Zo op het oog een leuk, gezellig complex. De aankomst midden in de nacht was helaas erg rommelig.... geen kamers genoeg, of liever gezegd, de wil was is niet. De volgende dag is alles goed gekomen en kregen we een appartement bij 1 van de zembaden. het eten was er in overvloed en gevarieerd. Het was wel klimmen omdat het complex tegen een heuvel aan is gebouwd. Ach met al dat eten was het een goede "work out". De entertainment was goed. Helaas liet het weer het afweten. Mallorca is een eiland om zeker weer naar terug te gaan.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 6swerts carine05-11-2007

eerste indruk bij aankomst : erg sober . wij hadden een mooi huisje maar het lag helemaal boven ; dus moesten we ver stappen en erg steil .De eerste dagen hadden we regen en was de helling naar de huisjes erg glad , echt niet aan te raden voor oudere mensen . het eten was wel lekker voor een 3 sterren club. Het animatieteam voor de kids was heel goed en elke avond minidisco.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 0Aad29-09-2007

Voor oudere of oude mensen,die slecht kunnen lo- pen,om wat voor reden ook,vraag beneden aan,want anders staat u een klauterpartij te wachten van ong.80 mtr met een helling van ong.12 graden naar de bovenste huisjes. Bij regen spekglad dus een valpartij is heus aan- wezig.Ik zou u aanraden dit complex niet te kiezen.

Gereisd met familie in september 2007

• 0Ivonne10-09-2007

We zijn in aug 2 weken in club europa geweest. Aankomst 12 uur 's nachts, en ja hoor: overboekt. We moesten 1 nacht in hotelkamer. Domper aan begin van de vakantie, echter de volgende ochtend konden we direct naar ons geboekte comfort appartement, grenzend aan zwembad 3. Prima gerenoveeerde accomodatie en ligging perfect. Ook genoten van de animatie, Annika, Veronika en de rest : bedankt mede namens onze 6-jarige dochter. min-puntje: elke avond zelfde programma bij kinderdisco. Animatie daarna: goed. Eten, wij hadden half-pension: gevarieerd en lekker. Personeel kan wel wat vriendelijker. Qua prijs en kwaliteit: een aanrader.

Gereisd met familie in september 2007

• 8Folkher Langejans22-08-2007

Wij (mijn vriendin, mijn zoon van 3 en ikzelf) hadden op basis van logies geboekt, maar daar is dit park absoluut niet geschikt voor. Op het park hebben we full pension bijgekocht (in verhouding erg voordelig). Het eten is zeer goed, en erg gevarieerd. De animatie is heel goed, en zeker ook voor kleine kinderen fantastisch. Nadeel was dat er overal vermeld stond dat het verboden is bedden en parasols bezet te houden, en dat gebeurde wqel degenlijk, en werd niet op gecontolleerd. 's ochtends om 0800u staan al een heleboel gasten klaar bij het grote zwembad om een parasol en verstelbare bedjes te pakken. Uiteindelijk heb ik hier ook aan mee gedaan, anders is het niet te doen in de brandende zon met ons kleine ventje. Al met al een super vakantie, en we zouden zo weer gaan.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7de Kloe22-08-2007

Afgelopen zomer hier 12 dagen geweest. Kindvriendelijk is alleen het animatieteam. Eten was niet bijzonder, tussen de middag niet eens een snee brood voor de kleinste onder ons. Eten goed zat maar kan beter. Borden/bestek zaten gewoon etensresten aan en de eetzaal was ook zeker niet proper! Wel degelijk geen 4sterren! Het is 3 en meer is het ook niet waard. Errug jammer, want je betaalt er zomers genoeg voor. All inclusive heb ik nog nooit zo slecht mee gemaakt als op dit park! Sommige dingen waren er niet, automaten leeg.... Appartementen zijn wel super, ruim en worden dagelijks schoon gehouden. Ondanks de minpunten, hebben we ons toch goed vermaakt. Gelukkig voor het gezellig dorp dat te voet snel en makkelijk te bereiken is. Volop winkeltjes, barretjes en lekkere restaurantjes en een grote supermarkt op de hoek. Maar we komen zeker NOOIT meer terug in Club Europa!!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7gertjan ingrid19-08-2007

Afgelopen zomer 15 dagen in club europa geweest, leuke vakantie gehad. Zeker voor de kinderen t/m een jaar of 10 is dit een leuk park. Park (toileten, zwmembad e.d.) wordt niet zo goed schoongehouden. Ook het all-inclusive gebeuren is niet zoals het in de boeken staat. De bar waar je zelf je drinken moet pakken is erg vies, ook de glazen e.d. Personeel is er te weinig, park zat bomvol, en zijn daarom erg gestresst. (jammer) De animatie is er super. Voor jong en oud en de gehele dag wel iets te doen. Ook de 3 zwembaden zijn erg leuk. Club Europa heeft sterren, maar dan moet je er ook geen * verwachten, want dat is echt niet zo.

Gereisd met familie in augustus 2007

13 tips over Hotel FERGUS Club Europa

• emmyemmy02, 12-11-2013

Huur een auto, Mallorca heeft veel moois!

• mattie, 16-09-2013

tip voor het park zorg voor een soort snackhoek voor tussen door want er is op het park alleen maar pizza te krijgen tegen betaling ,terwijl de meesten mensen toch all in hebben .aanbeveling voor kamers all in ga niet verder dan de nummers tot 140 daarna is het echt klimmen geblazen ,mensen met kleine kinderen moeten echt moeite doen om boven te komen

• de Jong, 18-08-2013

Met kinderen tot 11/13 jaar prima verblijf voor 8 a 10 dagen. of een auto huren om iets van de omgeving te zien.

14 vragen over Hotel FERGUS Club Europa

• Linda, 07-12-2018

Tieners

Is dit een leuk hotel voor tieners? Mijn zoon van 14 vindt het fijn leeftijdsgenoten te zien

• lisette, 13-08-2018

baby paket

ik had eeen vraag of er een baby paket aanwezig is in het hotel met bugy?

• Lotte, 03-06-2018

Badhanddoek

Is er een mogelijkheid om badhanddoeken te huren voor het strand en zwembad?

Xxx, 06-08-2018

Ja voor 10 euro borg per handdoek

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk