Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°21°
7,8

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

super-gezins-vakantie

familie
2-8-2008

We zijn net terug van 10 dagen europa park. De kinderen van 8 en 4 hebben het reuze naar hun zin gehad. We hadden een comfort appartement (airco, aparte slaapkamer, bubbelbad met aparte douche, dubbele wasbak, aparte slaapkamer!)beneden en grenzend aan zwembad 3. All inclusive; het eten was erg goed en gevarieerd, oke, voor mensen die slecht ter been zijn is dit het niet (maar dat weet je vooraf)Kinderclub is heel erg leuk. Het enige minpuntje waarin we ons herkennen is de gehorigheid van de appt. Maar wij hebben een super vakantie gehad, prijs-kwaliteit verhouding een 10!

Gereisd Familie in augustus 2008

echt een aanrader

fam kregel uit zuidlaren
2-8-2008

nou mensen wij zijn net terug wij hebben genoten in club europa alles krijgt van mij een dikke tien,zelfs het personeel .het eten was geweldig de kamers werden iedere dag schoon gemaakt . wij zijn heel erg te spreken over dit park volgend jaar gaan we zeker weer. gr fam kregel uit zuidlaren

Super familie vakantie

Marjan Smit
19-7-2008

Leuke familieclub, zeer goede middenklasse, 3 zwembaden, zwembad 1 voor veel vertier en als je van drukte houdt en zwembad 2 en 3 voor als je het iets rustiger wilt. Grote club, maar appartementen zeer verspreid, je merkt de drukte niet. eten en all-in formule prima, zeer veel en altijd goed aangevuld (ondanks de drukte) Geen minpunten voor deze club. gafe vakantie gehad

D-reizen

Geweldige complex vooral met kinderen

Fam van Delden
18-7-2008

Wij zijn met 2 kinderen (van 9 en 6) 15 dgn naar dit complex geweest. We hebben een geweldige vakantie gehad. Wij hadden all-in. Het eten was lekker en gevarieerd en heel uitgebreid. Er was altijd voldoende keus, er werd altijd direct weer aangevuld. Wachttijden viel ons mee.

Vriendelijke medewerkers en een heel leuk animatie team. De medewerkers doen er alles aan dat je een fijne vakantie hebt. Maar je hebt altijd gasten die zich niet gedragen en daarom is het niet vreemd dat een medewerker soms niet zo aardig is.

Het park is inderdaad heuvelachtig en dat kan vervelend zijn als je een huisje bovenaan hebt. De app. werden keurig schoongehouden, ze waren wel wat verouderd en gehorig, maar doordat ze zo netjes schoon werden gemaakt is dat al niet zo erg meer. Paguera is een leuk plaatsje om 's avonds te wandelen of om op een terras te zitten. De zee is geweldig met mooie stranden en helder water zodat je de vissen kunt zien zwemmen. Wij komen zeker eens terug

Gereisd Familie in juli 2007

8 dgn geweest met dochter van 3,5 jaar

jey
17-7-2008

8 dgn geweest met dochter van 3,5 jaar. Kleine 3 sterren waard vind ik. accommodatie is wat verouderd, en zeer gehorig. Een goede opknapbeurt kan Club europa wel gebruiken: paden naar appartementen zijn slecht. Mensen die slecht ter been zijn raad ik het echt af! Eten oke, maar te druk in de eetzaal. Continu in de rij staan. En los betalen voor drinken bij avondeten terwijl je HP boekt. Leuke vakantie gehad, gemoedelijke sfeer op park maar niets bijzonders

Gereisd Familie in juli 2008

net teruggekomen van een fantastische vakantie op mallorca

yvonne westerman
11-7-2008

net teruggekomen van een fantastische vakantie op mallorca en in hotel club europa, mijn ervaring is hartstikke goed. club europa was super, het animatieteam was geweldig

en onzin dat het niet kindvriendelijk is, dat is het zeer zeker wel ook in het restaurant, erg vriendelijk en behulpzaam. de zwembaden en kamers waren top elke dag werden de kamers schoongemaakt

het eten was erg druk maar dat weet je van te voren omdat het erg groot is maar desondanks zeer goed geregeld en heerlijk geen 3gangen menu maar een lopend buffet voor elk wat wils.

wij vertrokken 's nachts en de receptie zorgde ervoor dat wij om 4.00 uur konden ontbijten

1 minpuntje is wel maar dat komt niet door club europa maar vooral door de ligging dat het niet echt geschikt is voor mensen in een rolstoel of die moeilijk ter been zijn maar met een buggy oké soms is het klimmen maar heel goed te doen

+ Fraaie zwembaden + Veel ligbedden + Leuke ligging nog

Gezin Hoofddorp
10-7-2008
  • Fraaie zwembaden
  • Veel ligbedden
  • Leuke ligging nog net niet te ver van de boulevard.
  • Eten op zich niet slecht flinke leus.
  • Restaurant: werkelijk geen gezelligheid aan, veel te klein en te massaal
  • Kamers ongekend gehorig,wel voldoende ruim

echt een familie hotel.

fam hees
8-7-2008

een heel kindvriendelijk,en een sportief hotel,van alles te doen,en goed te eten en drinken echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.alleen veel loopwerk maar niet verkeert na al dat lekkere eten en al het drinken

prima vakantie voor gezin

Mariska
22-6-2008

Afgelopen maand 15 dagen (2 volwassenen, 2 kleine kinderen) in club europa doorgebracht, voor het 2e jaar. Wederom een goed appartement, vlakbij een kindvriendelijk zwembad. Eten in een weliswaar 'saaie' kantine, maar voldoende gevarieerd en lekker. Medewerkers waren, op een enkeling na, aardig en vriendelijk naar ons en de kinderen. Mini-disco helemaal super voor onze dochter van 4. Animatie verder ook oké!! Weliswaar heuvelachtig gebied (en dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn), maar voor ons en onze kleintjes, geen probleem. Leuk dorpje en strand op loopafstand. Anders een auto huren of met de bus/taxi.

Kortom, we zouden direct in het vliegtuig stappen om terug te gaan naar club europa.

Gereisd Familie in juni 2008

Absoluut niet kindvriendelijk, alles is steil, je moet de

Nicole en Willemien
18-6-2008

Absoluut niet kindvriendelijk, alles is steil, je moet continu de buggy omhoog duwen. Personeel was stug op een enkeling na, app. was vies, had wel een afzuigkap maar geen kookplaten...?? Het park zelf is vol heuvels dus meer dan 2 mtr konden de kids niet van het huisje af anders lagen ze beneden. Eten was wel erg goed en gevarieerd maar ook de eetzaal was weer bereikbaar via 2 trappen. Niet handig met kleine kids. Animatie was ook niet alles, zowel voor de kids als de volwassenen niet. Speeltuin was ronduit belachelijk. Er staken spijkers uit de toestellen!! Zwembaden wel oke alleen van bediening hebben ze daar nog nooit gehoord, je moet alles zelf halen. Al met al geen geschikt park voor mensen met kleine kinderen. En wij hadden gelukkig lekker weer maar als je regen treft is er op het hele park niets te doen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar dus. Maar goed, iedereen heeft andere prioriteiten....

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.