Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°18°
7,7

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

Corendon

2 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Erg leuke accommodatie

Erik
16-10-2017

Voor deelname aan een triathlon vier dagen hier verbleven in oktober. Het viel me vooral op hoe druk het nog was. Ik kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen tot mogelijke problemen kan leiden, maar in de periode dat ik er was was het prima.

Eten: uitstekend, veel variatie en erg smakelijk. Hulde! Wat later op de avond inderdaad soms rijvorming bij de bar, maar het hard werkende personeel adresseert dat goed. Kamers echt prima. Erg netjes. Ik miste alleen wel kastruimte. Als ik met het gezin was geweest was dit een probleem geworden. Maar kan niet beoordelen of andere kamers hier wel over beschikken.

Ligging: op redelijke afstand van het centrum van Peguera, maar is af te lopen. 15 minuten en je zit in de hoofdstraat. En er rijden meerdere keren per dag shuttle busjes.

Grote plus: bij het kinderzwembad hangt een bordje "verboden bedjes te reserveren. Handdoeken worden na 30 minuten verwijderd indien de bedjes niet worden benut." En dit wordt ook gehandhaafd zag ik. Top!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Bestaat dit echt?

wouter
14-9-2012

Volledig akkoord met de familie Langeveld : dit is een ongelooooooflijk goede bestemming, alleen de kamers zijn tamelijk eenvoudig,maar ja, hoe vaak ben je daar. Eten super, je weet gewoon niet wat eerst nemen. Fantastische animatie, met een steengoede nederlandstalige miniclub. 3 prachtige zwembaden, elk voor een ander publiek : 1 voor animatie,demonstraties en muziek, 1 voor volwassen op zoek naar rust (geen ondiep gedeelte) en volledig gericht op kleine kinderen (onder mooie bomen zodat ze niet kunnen verbranden). Gans de dag volop sport. De strandkloppers dien wel een kwartiertje te wandelen, maar elk half uur rijdt er een minibusje. Om 23.30 uur is de bar dicht zodat iedereen een goede nachtrust heeft. Voor de fuivers : het uitgaanscentrum is ook een kwartiertje wandelen, maar wel erg geridht op Duitsers.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.