Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°18°
7,7

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Mooie accommodatie

Monique
23-9-2015

Wij hebben een fantastische week gehad met onze dochter en kleinzoon hier. Het eten was goed, de kamers waren prima in orde. Het enigste nadeel vond ik dat het nogal bergop was. Wij hadden huisje 802 wat helemaal bovenop de berg lag, dus we moesten slepen met koffers en kinderwagen en maxicosy de berg op. Daar aangekomen moesten we ook nog eens een steile trap op. Ik had verwacht dat ze mensen die zo moesten klimmen met zware bagage wel hadden geholpen, tenminste de koffers in een karretje naar boven rijden of zo, wij zelf lopen dat wel. Dat vond ik het enigste minpunt. Of de mensen met kleine kinderen, beneden in het park een huisje geven. Het park zelf is echt aan te raden, het heeft drie zwembaden en het ontbijt en avondeten is prima gevarieerd verzorgd. Verder vond ik het personeel aan de receptie niet echt vriendelijk, ze wensen je geen fijn verdrijf en bij het uitchecken kon er niet eens een gedag :( In Paquera zijn leuke winkels en terrasjes.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

prima hotel voor kinderen

Fam Tullemans
16-8-2007

prima hotel voor kinderen. de ligging is minder, loopafstand naar centrum is 800 mtr. personeel is niet echt vriendelijk en 't eten heb je na drie dagen wel gezien. animatie is goed verzorgd. kamers zijn sober maar netjes, helaas wel erg gehorig. Airco is een aanrader !! kortom een gemiddeld hotel waar bij de animatie een plus is.

Gereisd Anders in augustus 2007

Afgelopen week heb ik met mijn zus hier een geweldige We

Monique
9-7-2007

Afgelopen week heb ik met mijn zus hier een geweldige vakantie gehad. We kwamen om te relaxen en te genieten van de zon, het zwembad en dat is zeer zeker gelukt. Het animatieteam was fantastisch, zij wisten de vakantiegangers (zowel jong als oud) goed te vermaken. Je kon aan van alles meedoen, dit hebben wij niet gedaan maar we werden al vermaakt door alleen al te kijken. Het eten was heel gevarieerd en lekker, het weer was er goed, het complex werd goed bijgehouden en zag er goed uit. De appartenmenten zijn simpel ingericht, maar wel heel gehorig.

Gereisd Anders in juli 2007

2006

mooi complex, veel variatie aan zwembaden en animatie

Anouk en ouders
3-11-2006

mooi complex, veel variatie aan zwembaden en animatie. Aanrader voor kinderen tot 15 jaar. Animatieteam was top!Ik heb een leuke vakantie gehad.Ook waren er leuke activiteiten en s'avonds een leuke show.Kortom genoeg te doen. groetjes

Gereisd Anders in november 2006

We zijn twee weken in mei 06 geweest met een baby van 7 en

Mil en Chan
26-9-2006

We zijn twee weken in mei 06 geweest met een baby van 7 maanden en het was fantastisch. De appartementen zijn niet luxe, maar wel ruim. Eten was heerlijk, vooral veel vis en verschillende salades. Personeel was vriendelijk. Het complex ligt vlakbij winkels en strand. We hadden een fantastische vakantie en komen zeker terug.

Gereisd Anders in Tue Sep 26 2006 20:30:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn begin aug

hummels
5-9-2006

We zijn begin aug.2 weken hier geweest. Hebben ons (vooral de kids) prima vermaakt.Eten was goed, genoeg keuze ook voor kids.Annimatie was super! En bedjes moesten inderdaad gereserveerd worden, maarja tis overal wat.Hele goede schoonmaak en grote supermarkt binnen loopafstand en dorp/centrum ook op loopafstand. Aanrader!!Zou wel voor luxe app gaan met airco.

Gereisd Anders in september 2006

Een super leuk hotel! Vooral voor de kinderen

Bianca
28-8-2006

Een super leuk hotel! Vooral voor de kinderen. De animatie is echt TOP!!! Elke avond een geweldig show!!! Jen, Janneke en de rest bedankt!! Wij hebben het super naar ons zin gehad! Grote supermarkt om de hoek! Personeel erg vriendelijk! Ruime keus in eten maar het is niet altijd even warm! Voor de rest toppie vlakbij het centrum van Pageura.

Wij zijn net terug

Mees
18-8-2006

Wij zijn net terug. De eerste 2 weken van augustus zijn we hier geweest. Door fout van Alltours/Europaclub niet de juiste kamer gekregen. Ook niet na een week heen en weer bellen. Kamer die we kregen was wel ruim. Werd regelmatig schoon gemaakt. Eten was ok. Niet hoogstaand en niet gloeiend heet maar een buffet met ruime keus. Drinken was niet op alle plekjes even lekker. Het geheel was wel erg massaal. De animatie, vooral voor de kinderen was erg leuk. Maar 's-avonds veel te harde muziek/lawaai. Dus niet in de buurt van het grote zwembad gaan zitten. De app. rond zwembad 2 zijn gerenoveerd. Dus ga daar voor! Het park ligt bovenaan op een bult dus je moet niet slecht ter been zijn. En je moet vroeg opstaan om net als de rest een bedje te reserveren. Nee, dat mag niet maar je moet wel.

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij hebben een prima vakantie gehad

Eric, Irma, Kevin en Richelle
13-8-2006

Wij hebben een prima vakantie gehad. Het animatieteam was SUPER!! Een PUIM voor Janneke, Jennifer, Celia, Laura, Stéphane, Wilte en Karim.

Gereisd Anders in augustus 2006

Club europa is zeker een aanrader

De lijstertjes
12-8-2006

Club europa is zeker een aanrader. Op een dag was onze kamer schoongemaakt, maar hadden ze 2 grote handdoeken vergeten te hangen. Na de receptie te hebben ingelicht;stond er 10 minuten later iemand met 2 handdoeken, fles fruitsap en een fles wijn om zich te verontschuldigen!! Paguera ligt op wandelafstand.Hellingen waren goed voor onze conditie en om op gewicht te blijven, want het eten was heel goed en afwisselend. Zwembaden en animatie super.

Gereisd Anders in Sat Aug 12 2006 19:50:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stip Reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.