Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°15°
7,7

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

Eva Van Gorp
30-5-2018

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Zeer levendig hotel (met enorm veel kinderen), gevarieerde buffetten en over het algemeen proper (al moet je niet te nauw speuren). ‘s avonds ook heel gezellig om nog wat te drinken en op wandelafstand van het leuke centrum. Enige nadeel is dat het Magnus-systeem nog niet op punt staat. Wij hadden als Magnus-gasten toegang tot een aparte ontbijtruimte en zwembad met bar, maar daar zaten even goed niet-Magnusgasten. Hier werd ook niets van gezegd, wat jammer is als je er zelf voor hebt bijbetaald. Over het algemeen wel tevreden van het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Customer Experience, Customer Experience, 1-6-2018

Dear Eva Van Gorp,

Thank you very much for your valuable feedback and your kind words about our FERGUS Club Europa.

We are very glad to know that your stay in our hotel was so satisfactory and that you enjoyed our place. We really appreciate your comments and suggestions regarding the Magnus concept, we have already noted them down and informed our Management for consideration and improvement.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

We would love to welcome you again in your next visit to Paguera.

Best regards,

Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EUROPA

Zeer slecht

Mathieu
29-8-2017

Zeer slecht resort. Bij aankomst om 22.00 uur krijg je niets meer te eten en kun je het jezelf uitzoeken. Onvriendelijk personeel. Vieze muffige kamers met slechte bedden. Nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar.

Yannick
19-8-2017

Heel slecht eten, alle ligbedden en schaduwplekken bij het zwembad om 7.00uur ingenomen, lange wachttijden voor drinken, afgelegen van strand of hotspots, geen vermaak voor kinderen tussen 7 en 16, restaurant lijkt een kantine door lawaai en geen zicht maar buiten, onaangenaam restaurantpersoneel dat lawaaierig is en je niet aankijkt, lawaaierig balkon met uitzicht op muur en airco

Hotel niet op loopafstand van strand of ander vermaak, strand te bereiken met shuttlebus die niet iedere dag rijd, geen hulp bij het dragen van bagage via een steile helling naar de kamer.

Al met al 7 van de 10 dagen buiten hotel gedineerd, doordat we ons buiten het hotel vermaakte. De kosten van deze vakantie zijn verdubbeld, gelukkig kunnen wij ons dit permitteren. Voor ons nooit meer Fergus.

Susana Cuesta - Customer Experience, Customer Experience, 22-8-2017

Dear Yannick,

Thanks a lot for your stay and your feedback on our FERGUS Club Europa.

We are concerned to read of the disappointment you experienced with our hotel and very especially with our facilities. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain that we will share your feedback about the meals choice offered in our restaurant, the sun bed issue as well as about the commented queues at our restaurant and bars during peak times with our Management team to ensure we focus on improving our offering. As for the beach shuttle, let us kindly point out that it runs six out of seven days a week, in the morning and in the afternoon.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

Kind regards and best wishes,

Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EUROPA

Heerlijk verblijf

Tom Le Febre
13-8-2016

Heel mooi hotel op een heuvel. Vriendelijk personeel en lekker eten met Spaanse gerechtjes. Strand is vlakbij - 10 minuutjes lopen. In de avond is het lekker om naar het gezellige plaatsje Paguera te lopen. Onze beide zoons - 16 en 12 jaar oud - hebben het heel leuk gehad. Het nadeel blijft wel dat er te weinig bedjes zijn en er toch weer mensen zijn die bedden gaan claimen. Adultpool is heel mooi en echt relaxen. Voor een ieder die nog moet gaan - hou je gewoon aan het Spaanse tempo dan komt alles goed. Ook als je op de laatste dag laat vertrekt kun je de koffers veilig wegzetten en voordat je vertrekt kun je nog in een kamer 20 minuten douchen e.d. Maak overigens uitstapjes naar bijv. Porto Cristo en een Waterpark e.v

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

B. van Donkelaar
7-9-2015

Accommodatie lag helaas ver van Paguera en strand. Het complex ligt op een heuvel dus inderdaad veel klimmen, nee dat went niet en zeker niet in de hitte. Zwembad 3 is het rustigst. Hier heb je veel bomen met schaduw, hier liggen ook de gemoderniseerde appartementen met o.a. bubbelbad en bedden met goeie matrassen! De andere 2 zwembaden liggen ook mooi en zijn prima. De zwembaden zijn zeker een pluspunt voor dit complex. Personeel is onvriendelijk en weinig behulpzaam. Spreekt nauwelijks andere taal dan alleen Spaans. Er is géén handdoekenservice beschikbaar. Buffet redelijk van kwaliteit maar geen hoogstandje. De matrassen van de bedden zijn keihard, het lijken wel betonplaten waar je op slaapt. Op verzoek krijg je andere matrassen maar dit maakt helaas geen verschil. Voor 10 dagen goed te doen maar zeker niet langer.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Hotel

Fam. Rosier
2-9-2015

Leuk hotel met 3 mooie zwembaden. Hotel ligt op een berg, dus flink bergop lopen. Appartement iets oudbollig, maar het was schoon en alles wat je nodig hebt zat erin (bv. ijskast, airco, keukentje enz.) Animatie was ook leuk, er was genoeg te doen voor jong en oud (boogschieten, ping-pong, waterpolo) Het enige nadeel wat wij hebben ervaren is dat er heel veel Fransen op het park waren (85% zeker). 10% Duitsers en maar 5% Nederlanders. Wij hebben heel veel overlast gehad van de Fransen, zowel overdag als 's nachts. En als je een nachtvlucht hebt en je komt 's morgens bij het hotel aan dan moet je voor het ontbijt betalen, omdat de all-inclusive pas om 14:00 uur in gaat. Als je dan pas weer 's avonds wordt opgehaald, omdat je een late avondvlucht hebt terug naar huis dan mag je ook niet meer naar het avondeten. de bandjes worden 's middags afgeknipt en dan is de all-inclusive voorbij. Al met al toch een leuke vakantie gehad.

heerlijk tijd gehad

nanno spiek
30-8-2015

alles was goed geregeld service perfekt personeel vriendelijk

Voor ons eenmalig

Jet
13-7-2015

We hebben een leuke vakantie gehad. Het eten was prima, het personeel vriendelijk. We hebben echter tot drie keer toe een ander appartement gehad. Het eerste appartement stonk behoorlijk. We hebben er iemand bij gehaald voor 1 dag waren van de problemen af. We kregen de volgende dag een ander appartement, bij dit appartement deed de airco het niet. We voelden ons bezwaard om weer een melding door te geven, uiteindelijk wel gedaan er zou na 2 dagen een onderdeel komen. Helaas bleek het niet te verhelpen te zijn hierdoor weer verhuisd. We zijn in dit laatste appartement gebleven maar hier zag je er tegen aan om naar de wc te gaan, zoveel lawaai. We wilden omdat we nog drie dagen over hadden van de vakantie niet weer verhuizen. Het appartement zelf prima alleen hebben de appartementen technisch onderhoud nodig. Wat we fijn vonden was de bedbank hiervan konden twee losse bedden gemaakt worden. De zwembaden zijn prima. Het park is redelijk hoog gelegen.

super fijne vakantie gehad!

SBerentsen
13-8-2013

Als ik de onderstaande berichten lees zie ik vooral dat het personeel bij het restaurant onvriendeijk was, een beetje gelijk hebben ze wel maar er waren zeker ook hele aardigen personeelsleden bij het ontbijt en avondeten, die wel voor je aan de kant ging als je eraan kwam en vriendelijk ola zei.en wij hebben het ook helemaal niet zo ervaren dat je naar je tafel werd gecommandeerd! Ligging vond ik iets minder omdat je een hele stijle bult op moest. eten was super lekker! en het was maar 15 minuutjes lopen naar het strand en boulevard, het busje vond ik erg prettig. het enige nadeel is idd dat er geen plek meer is bij het zwembad s'ochtends op 8u lag het inderdaad al helemaal vol met handoeken. app. was verder ook mooi en schoon alleen erg gehorig. Pageura zelf ook een super leuke plaats. zwembaden waren ook erg mooi. voor het geld zeker de moeite waard om hier op vakantie te gaan, ik heb een top vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een goed hotel voor een redelijke prijs

truus de mier
12-7-2013

Voor oudere jeugd is er te weining te doen, het is ook een familiehotel,ze doen heel veel met kinderen, niet geschikt voor oudere of mensen met een lichaalijke handicap. de appartementen liggen op een heuvel, en is elke keer een behoorlijk geklim. Zeer vriendelijk personeel, en een zeer goed animatie team

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Stip Reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.