Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°18°
7,8

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Fantastisch voor kinderen

Bep Reinders
27-6-2019

Met 6 vriendinnen hier geweest..prima hotel prima service 2 van onze dames hebben longproblemen we konden hun kamer die bergopwaarts was meteen ruilen voor een andere toppie..eten en drinken super elke dag anders en voor ieder wat wils..tja een kinderhotel en dan krijg je rumoer en geen rustig plekje om s'avonds te zitten gelukkig was er een klein restaurantje waar we mochten zitten..ondanks de goede recensie dit hotel niet meer voor ons maar mensen met kinderen prima hotel hoor....

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Customer Experience, Customer Experience, 7-7-2019

Dear Bep Reinders,

Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our FERGUS Club Europa.

We are pleased to hear that your accommodation was satisfactory on the whole despite the issues mentioned for which we herewith apologise. That our team made their best to manage some improvements to you discomfort is a great pride for us. Your rating on our different sections as well as your comments on the busy atmosphere around the common areas of our place have been duly forwarded to our Management for consideration. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

We would love to welcome you back in the future.

Susana Cuesta, Customer Experience, FERGUS CLUB EUROPA

voor ons nooit meer ,voor jonge kinderen top

HANSRIES
2-10-2018

prima hotel voor gezinnen ,niet geschikt voor ouderen zonder kinderen ,er is geen gelegenheid om een potje te kaarten of ergens rustig te zitten ,er is ook geen gezellige bar ,voor ouders met jonge kinderen een aanrader .

Gereisd Met vrienden in september 2018
Customer Experience, Customer Experience, 6-10-2018

Dear HANSRIES,Thank you very much for choosing our place for your holidays and the valuable review given to our FERGUS Club Europa. It is always a pleasure to hear that our guests had an enjoyable holiday experience staying with us and recommending us. We will certainly transmit your suggestions about offering a chuild-free lounge for parents to our Management in order to improve our service and make our guests feel like home. Thanks again for choosing FERGUS Hotels. We hope we get the pleasure of welcoming you back to our hotel again in the near future. Kind regards, Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA

prachtig, gezellig, leukste vakantie ooit!

Kim v Huizen
20-10-2017

je kwam er heel gastvrij binnen, je kreeg een bandje ook als je de kamer nog niet in kon mocht je al wel eten en drinken en aan het zwembad liggen, koffers kon je in een speciale kamer zetten voor de gasten, het eten was echt onwijs goed! het werd vers gemaakt. en was het op? kon je er gewoon naar vragen en kwamen ze het brengen aan tafel. ook de animatie zowel voor kinderen als voor volwassenen was elke avond divers en gezellig! met een gratis busje word je naar het dorpje gebracht als je dit zou willen. diverse zwembaden zodat je geen last kon hebben van schreeuwende en huilende kinderen, de kamers werden elke dag keurig schoongemaakt, bedden werden keurig opgemaakt en elke dag lag er weer nieuwe zeep en shampoo voor je klaar.

kort samengevat een fantastisch mooie vakantie!

Gereisd Met vrienden in april 2017

D-reizen

Nooit nooit meer...niet voor je rust of uitzicht..

Daisy
19-10-2017

Ik denk dat deze resort perfect is voor jonge mensen met kleine kinderen. Er is verder niets op aan te merken voor een kids vakantie...Maar!!! Ik ben geen kind!!!! Verder niemand anders, mits je het fijn vindt om de hele dag tussen gillende, schreeuwende, rennende, huilende kinderen wilt zitten en ook in de kamers/restaurants wilt horen, natuurlijk. Ik heb niets tegen kinderen, maar dit resort was voor mij en mijn vriendin van middelbare leeftijd die gewoon dachten een hotel geboekt te hebben waar ook gezinnen kwamen, een ware nachtmerrie van onrust en ontzettend veel lawaai...geen herrie, maar lawaai. Dit is geen resort voor mensen zonder kinderen. Dit is echt een Kinder Dorp. Heel fout dat dit niet vermeld stond bij de reis. Ook zeer steil allemaal, met koffers en wat dan ook, erg moeilijk, geen hulpmiddelen. Groot complex. U bent gewaarschuwd.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantieverblijf

Henriet
19-8-2017

Mooi vakantieverblijf gelegen tegen een heuvel. Heel vriendelijk personeel en erg hulpvaardig. Mooie en schone kamers. Airco die het heel goed doet. Eten lekker en gevarieerd. Soms druk in de eetzaal door lawaaierige kinderen. Dit ligt echter niet aan het hotel, maar aan ouders die geen zeggenschap over hun kinderen hebben. In een week eenmaal een klein kwartier moeten wachten voor we de eetzaal binnen konden voor het diner, maar dan kun je ook meteen aan een schone tafel gaan zitten en kun je meteen gaan eten. In een restaurant kun je misschien meteen gaan zitten, maar moet je ook wachten voor je je eten krijgt. Bij de bar moet je idd soms ook wachten , maar nooit lang. Er staan 4 personen achter de bar, die keihard werken, en de buitenbar gaat 'savonds ook nog open. Ik snap niet dat mensen hier zo een probleem van kunnen maken. In de plaats van al dat kritiek, gun die mensen eens een glimlach, en geniet van je vakantie. Prijs/ kwaliteit is heel goed.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Susana Cuesta - Customer Experience, Customer Experience, 22-8-2017

Dear Hennet,

Thank you for taking the time to submit your feedback in respect of your recent stay with us at our FERGUS Club Europa.

We are delighted that you enjoyed your stay and appreciate your wonderful comments in relation to our staff and our place. We greatly appreciate both your positive comments and your constructive ones. Therefore, be assured that the points you have raised with regard to the waiting times at our restaurant and bars during peak times will be brought up for further discussion with our Management team for consideration and improvement.

We would love to welcome yourself and your family back for many more enjoyable stays in the near future.

Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EUROPA

Uitstekend

Joop en Dorien
30-6-2017

Adult eetgelegenheid Zwembad Suites

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Susana Cuesta, Customer Experience, 2-9-2017

Dear Joop en Dorien,

Thank you very much for your stay and the time taken publishing your opinion on our FERGUS Club Europa.

We are delighted to hear that your accommodation was satisfactory and a good choice of accommodation for you and your party. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

Hoping to welcome you again in the future

Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EUROPA

aanrader!

top vakantie!
11-9-2016

Na alle recensies gelezen te hebben, dachten we, we zien t allemaal wel. Maar het was zeer geslaagd. Ontbijt middag en avondeten was goed! Veel keus, gaar eten. Voor ieder wat wils. Bedden twee keer verschoond in 7 dagen en elke dag nieuwe handdoeken .drie zwembaden en een gemoedelijke sfeer. Personeel ook echt super aardig behulpzaam. Soms moest je in de rij staan voor drinken maar soms ook niet. Bij een bar in nl moet je ook soms wachten! Bedden die wij hadden waren wel ietwat aan de harde kant, dat was wel iets minder. Het park ligt inderdaad op een heuvelachtig gebied, maar dat wordt ook aangegeven. Echt een top vakantie en een leuk eiland met veel bezienswaardigheden!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Leuke plek.

C de Ruijter
25-6-2016

Paquera is een leuk dorp met mooie stranden en mooie boulevard. Het hotel is goed en vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat we s nachts aankwamen en pas om 11.00 uur het bandje kregen en pas mochten eten of drinken.en pas om 14.00uur op de kamer mochten. Daar moet iets voor geregeld worden is geen pretje als je al meer dan 24 uur op bent en dan nergens kan rusten.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima verhouding prijs/kwaliteit

talboom freddy
20-6-2014

Hotel is zijn 3 sterren zeker waard, vooral door de kwaliteit van het eten. Enig minpuntje in het restaurant is dat er 's morgens enkel een soort pistoleetjes en brood om te roosteren te krijgen is. Drank bij de lunch kost 3,5 euro/dag/pers. maar men mag zoveel drinken als gewenst (witte, rode en rozé wijn, cola, bier,limonade....). Gerechten worden goed aangevuld en zijn zeer smakelijk én gevarieerd. Hotel ligt ietwat afgelegen maar wél ideaal om uitstappen naar het Tramuntare gebergte te maken. Op 500 m is er een groot supermercado. Het strand ligt op zowat 1 km maar er is een gratis hotelbusje. Zeer goede busverbindingen naar Palma en naburige playa's. Opgepast er is geen regelmatig bezoek van de touroperatorhost(ess), ook geen welkomsreceptie met de nodige uitleg. Wifi in het hotel kost 6 euro per dag maar is goedkoper per week.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Perfect eten & entertainment! Druk en lawaaierig

toerist2012
20-5-2013

Bij hoofdingang 2 certificaten: ISO 4001 milieumanagement, ISO9001 procesmanagment. Complex uit 1988 bestaat uit rijen duplexapp. De grotere duplex-app. (6pers) zijn gescheiden door sterk hellende autoweg/parkeerplaatsen. Sterk hellend glad looppad van marmertegels gaat van receptie, helemaal omhoog naar 3e zwembad. Onze Kamer 105 was recent gerenoveerd: tv ontbraken vele duitse en nldse zenders. WC staat pal voor doucheschuifraam, weinig beenruimte als je op pot zit. Doucheruimte: relax-douchekop en op de grond harde stenen, waar makkelijk vuil/haren tussen blijft. De airco/verwarming trillingen gaan door het plafond (lijkt wel boormachine). De 25 jaar oude ijzeren bewapening van bovengelegen app. drukt het plafondstukwerk naar buiten. Restaurant (400pers): uitstekend eten/ontbijt. In vakanties: max.1300 pers en krijg je maar 45min tijd om te eten. Om de 20 min. Gratis busje naar centrum, of 15 lopen. Supermarkt 7 min lopen. Lawaai (nacht!) nabij restaur/entertainm.zaal

Gereisd Met vrienden in maart 2013

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.