Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°15°
7,7

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

2008

Het was geweldig

Susanne
30-10-2008

Ik was er in de Herfstvakantie. En het was echt helemaal geweldig. Het lag aan de bulevar en het strand. Er waren drie zwembaden en lekker eten. De kamers had ik opzich wel ietsjes mooier en luxer verwacht maar voor de rest , het was een geweldige tijd daar. Die ene week was te kort voor mij.

Gereisd Familie in Thu Oct 30 2008 17:47:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi park met een kleine tegenvaller...

Cindy
22-10-2008

Super mooi park, ons huisje was pas opgeknapt dus daar geen klagen over. het nadeel was toch wel (en dat met een kinderwagen) dat we een huisje hadden wat op de top van een heuvel lag, elke dag omhoog klimmen. Uiteindelijk goed getrainde kuiten aan overgehouden. Hetgene wat ons tegenviel was het eten. Echt niet lekker en veel hetzelfde, slappe flauwe groente/patat. Dus we zijn veel uiteten geweest. nadeel was ook dat het park toch wel erg ver van het centrum lag en naar het strand gingen we met een (gratis) bus vanaf het park. Service was goed.

Gereisd Familie in Wed Oct 22 2008 16:08:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Monique
26-8-2008

We zijn 10 dagen in dit appartement geweest. We hadden een huisje aan de achterkant van het park zodat wij elke dag een aantal keer de heuvels op moesten, dat was wat minder vonden wij. Ik heb ook nog spierpijn gehad in mijn kuiten. Dit park is niet geschikt voor mensen slecht ter been.

Het eten was afwisselend (wel veel vis) en voor ieders wat wils.

Het animatieteam is de hele dag in touw. Om 10.00 uur beginnen ze en eindigen om 23.30 uur. Darten, sjoelbakken, boogschieten, voetballen, waterpolo enz. 's avonds was er een leuke minidisco en diverse shows voor de ouderen.

De afstand naar het strand en de boulevard van Paquera is goed te doen lopens. Alleen de terugweg was vaak vermoeiend omdat je ook dan weer omhoog moet lopen.

Al met al een leuke vakantie gehad.

geweldige vakantie

carla, monique en kinderen
24-8-2008

wij zijn met 2 volwassenen en 4 kinderen hier 11 dagen geweest. We hebben hier een te gekke vakantie gehad! Alle kinderen en ook wij willen hier zo weer terug. Wat een geweldig animatieteam, wat super veel voor de kinderen doet, de kinderen wilden niet eens weg van het park! Wij hadden een gerenoveerde hotelkamer met airco, was allemaal keurig netjes. Het eten is goed verzorgd,volop keus, warm en continue aangevuld. En nog hoor je mensen klagen??? Club europa probeert aan al je wensen tegemoet te komen, hebben het allemaal netjes geregeld. Wij gaan zeker terug!!!

kon beter.

P.
23-8-2008

Geen super vakantie!! Het eten is goed. De huisjes zien er ook goed uit. Het is een mooi park. Elke avond is er wat te doen voor groot en klein. Het animatie team doet zijn best om er iets leuks van te maken.

Personeel spreekt geen engels of duits, (2 een heel klein beetje maar die zijn er niet altijd).Dit kan naar mijn idee niet bij een park dat zo groot is . Personeel is niet vriendekijk!! Ze doen hun werk maar niet met plezier.Ook dit kan naar mijn idee niet!! Schoonmaken doen ze wel maar weten niet zo goed hoe het moet. En het is er wel heel erg druk overal. Bij het zwembad moet je vroeg zijn voor een bed. Soms zie je dat de mensen om 8 uur een handoek klaar leggen op een bed en komen dan pas in de middag weer. Al met al was het één van de mindere vakantie resorts voor ons. Het is voor ons dan ook niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie gehad

Kitty
18-8-2008

leuke vakantie bestemming, groot park met drei pools, kindervriendelijk leuk animatie-team, restaurant erg druk dat is jammer, eten wel goed, kammer goed verzorgd, personel vriendelijk

Prachtig

Nick
18-8-2008

Het was gewoonweg een prachtvakantie! Het personeel is zeer vriendelijk, de zwembaden werden dagelijks gekuist (er staan immers naaldbomen naast de zwembaden, met wind waait het gemakkelijk in de zwembaden). Het eten was gewoonweg perfect, warm, constant aangevuld en lekker! Ook zeer veel afwisseling, van inktvis tot kip, of paella. Op de animatie is niets aan te merken, wel kleinschalig als je clubs gewoon bent zoals Club Bellevue, maar de animatie zelf was gewoonweg top! De kamers ook zeer mooi, airconditioning maakte het slapen 's nachts toch nog dragelijk!

Gereisd Familie in augustus 2008

Geweldig gezellig vakantiecomplex met kinderen

ingrid
10-8-2008

Zeer goed en gezellig complex, Wel tegen een heuvel opgebouwd, dus even wennen voor de kuiten, maar perfect voor een luie vakantie met kinderen. Er zijn 3 zwembaden. Heerlijk uitgebreid eten, volop keus en er wordt continue aangevuld. Leuke mini-disco voor de kinderen en actief animatie-programma. We hadden een gerenoveerd appartement met zelfs een bubblebad en airco, alleen weinig kastruimte in de kamer. Onze kinderen zouden zo weer terugwillen en wij ook.

goede vakantie gehad, geen superaccomodatie

jet
6-8-2008

Vandaag (06-08) teruggekomen uit Mallorca, club Europa appartementen. Wij persoonlijk vonden het te massaal (we zijn andere accomodaties gewend) Op zich ligt het park mooi, wel heuvelachtig maar goed daar wen je aan na een aantal keer omhoog geklommen te hebben. Minpunt is dat je 's morgens om 8 uur al je handdoek klaar moet leggen bij het zwembad anders geen bedje en/of parasol. Ook het eten is druk, en een zeer ongezellige eetgelegenheid (kantine), animatie was er genoeg. Plaatsje Paguera zelf is hartstikke leuk, mooi strand. Goede vakantie gehad maar geen club europa meer voor ons.

geweldig

Sanne
6-8-2008

Zijn al weer bijna een week terug, maar zou zo weer in het vliegtuig stappen. Mooi park, leuke appartementen, goed eten, fijn zwembad, en geweldige mensen van de animatie!! Onze twee dochters van 4 en 6 hebben veel lol gehad!! Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de boulevard wel een eindje lopen is, maar ach na een paar keer lijkt het ook al niet meer zo erg!!! Als je met het mini busje naar het strand gaat, wordt je toch wel bij het mooiste stukje afgezet!!! Tja Mallorca is gewoon mooi!!!

Gereisd Familie in juli 2008

Stip Reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.