Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°15°
7,7

In Hotel Fergus Club Europa 4* op het Spaanse Mallorca geniet je met elkaar. Dit familiehotel is vooral gericht op jonge kinderen. Voor hen is er een waterpark met kinderbad en worden er activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Dit maakt de camping erg levendig en druk. Je pakt de shuttlebus naar Peguera voor een gezellige boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Wel Mallorca maar niet dit hotel!!

Joyce Vos
22-10-2018

Erg veel ervaring met all in.... echter niet opgelet dat dit extreem een resort is voor mensen met kleine kinderen. Buiten dat vind ik het echt een sfeerloos hotel. Het drinken is echt vies ( wijn smaakt naar water) geen gezellige zitjes, alles stopt vroeg en de eetzaal is saai. Waar ik mij ook aan erger is dat ( zelfs nu) de ligbedden in de ochtend worden gereserveerd terwijl er staat dat de handdoeken worden weggehaald...gebeurd helaas niet!!...als ik het terug lees vind ik mezelf erg kritisch...normaal ben ik erg positief maar dat kan ik hier niet zijn... Gelukkig hebben wij een auto gehuurd en zijn wij er zelf op uit gegaan. Daardoor een leuke vakantie.... maar het hotel??? Nooit meer..!! Ik heb zoveel beter gezeten voor dezelfde prijs!!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Customer Experience, Customer Experience, 31-10-2018

Dear JoyceVos,

Thanks a lot for your stay and your valuable feedback on our FERGUS Club Europa.

We are truly concerned to read of the overall disappointment you experienced with our hotel and our service. Please accept our sincere apologies for your experience. Be certain that we will share your feedback with our Management team to ensure we focus on improving our offering.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

Kind regards and best wishes,

Susana Cuesta, Customer Experience. FERGUS CLUB EUROPA

Nooit meer

Peter
25-8-2017

Ik weet niet waar jullie zijn geweest maar hier zou ik niemand Naar toe sturen Zwembad van de kinderen te klein dus willen ze in het adult zwembad waar ze de leeftijd dus maar omlaag gebracht hebben naar 12 jaar dus niks meer rustig liggen Als je gaat eten wacht je eerst 15 min voor dat je de eetzaal binnen bent en dan denk je dat je in de kindercrèche belandt ben allemaal rondrennende en schreeuwende kinderen
Als je dan naar de show wilt kijken moet je al om 5 uur een stoel hebben anders heb je pech Dan sta je Dus daarom NOOIT MEER

Gereisd Met partner in augustus 2017
Customer Experience, Customer Experience, 1-9-2017

Dear guest,

Thank you very much for your stay and the time taken for your review of our FERGUS Club Europa.

It is a pleasure to hear that you and your family enjoyed a nice holiday with us on the whole despite the points mentioned for which we apologize. We have taken good note of your comments concerning the busy atmosphere in our restaurant as well as about the number of places available to watch the entertainment activities in the evening and will do our best to continue improving our service as well as our facilities so that our guests can enjoy an unforgettable holiday experience.

Thanks again for choosing FERGUS Hotels.

We would love to welcome you and your family back

Susana Cuesta Customer Experience FERGUS CLUB EUROPA

zeker de eerste en ook de laaste keer

F. Heukels
9-8-2017

het eten matig tot goed ,veel overlast van te veel kinderen ,schreeuwen huilen rennen enz ,heel veel overlast in eetzaal . service matig . opening tijden van de bar s,avonds slecht een bar maar open op zo veel mensen . zwembad te druk . de kamers heel veel lawaai van buren ,wisseling van gasten op de gekste tijden ook s,nachts ,dus weer veel over last . kamers te klein en geen of te weinig berg ruimte voor de kleding .

Dear F. Heukels,

Thank you very much for your stay and your feedback on our FERGUS Club Europa.

We are sorry to hear that on this occasion the standards about our facilities fell below what our guests expect, especially for the busy atmosphere in our restaurant and the sun bed situation around our pool area. We have also taken good note of your remarks concerning the storage place availble in our rooms and will do our best to improve our offering.

We certainly hope to welcome you back in the future

prachtig,vooral adultformule

tineke
25-7-2017

prachtig hotel alleen ongelofelijk veel hele kleine kinderen. gelukkig een eetgedeelte voor volwassenen en helemaal top was het aparte zwembad voor volwassenen, geen gedrein van oververmoeide kinderen en vooral geen gevecht om de ligbedden, hetgeen bij het kinderbad wel was. werd wel toegezien dat tot half 9 de handdoeken werden verwijderd. er is tijdens ons verblijf 2x een kind op de bodem vh zwembad gevonden, beiden hebben het gelukkig overleefd. te druk bij dit zwembad.eten is prima. kamers zijn mooi gerenoveerd. hotel ligt op een flinke heuvel,dus veel klimmen. personeel aardig. animatieteam echt hartstikke gezellig. goede busverbinding naar palma. kortom: een echte aanrader,maar niet voor rustzoekers

Gereisd Met partner in juli 2017

Dear tineke,

It was a pleasure to welcome you to our FERGUS Club Europa. Thank you for taking the time to post this review with lovely comments regarding our facilities and our staff.

We are glad to read that your stay with us was a pleasant one. Rest assured your comments have been fed back to our team who were happy to hear how much you liked our hotel.

We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the near future.

Best regards,

Kindvriendelijk hotel

J. Brandsma
8-7-2017

Club Europa is een hotel voor gezinnen met kleine kinderen en daar krioelt het dan ook van. De kamers zijn modern maar klein, het eten is uitgebreid maar soms koud. Roomservice komt dagelijks en houdt de kamers goed schoon. Er zijn drie zwembaden, maar niet genoeg plek voor iedereen. Dat maakt niet uit want op loopafstand (of minuten met de shuttlebus) zit het centrum van Peguera, met leuke winkeltjes, lekkere restaurants en mooie stranden.

Gereisd Met partner in juni 2017

Dear J Brandsma,

It is a pleasure to hear that you and your family enjoyed a nice holiday with us on the whole despite the points mentioned for which we apologize. We have taken good note of your comments concerning our busy atmosphere due to the numerous children accommodated and will do our best to continue improving our service as well as our facilities so that our guests can enjoy an unforgettable holiday experience.

We would love to welcome you back

Geweldige vakantie

Kappienator
15-6-2017

Het complex bestaat uit meerdere gebouwtjes en ligt tegen een helling aan. Kamers zijn modern en mooi gerenoveerd. Niet groot, maar schoon en bed uitstekend. Drie zwembaden waarvan eentje adult only. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten uitstekend en ruime keuze en ook het restaurant had een adult only gedeelte. Er waren wel erg veel kinderen, heel veel, heeel heeel veel. Naar Peguera en het strand reed een pendeldienst vanuit het hotel tot 18:00 uur. Lopend was het ongeveer 10 minuten en goed te doen, erg leuk plaatsje zoals de meeste toeristen plaatsjes. Terug was helling op en duurde het dan ook ongeveer 15 minuten.

Dear k_deroo,

We are very happy to read that your stay with us was a pleasant one. Rest assured your comments have been fed back to our team who were proud to hear how much you adored our hotel.

Best regards,

Niet boeken hier

Cynthia S
15-1-2017

Ik was hier samen geweest met mijn vriend voor 8 dagen. Het eten was echt niet goed, elke dag hetzelfde eten en 99% van de tijd was het koud, het lekkerste wat je hier kon krijgen was spaghetti met tomatenaus, letterlijk alleen tomatensaus! Wij zijn hierdoor elke dag buiten het hotel gaan eten en waren ver ver over ons budget heen gegaan! De hotelkamers zijn goed en er wordt elke dag goed schoongemaakt en je krijgt alles nieuw. Echter 's avonds was er niks leuks te beleven, bij de boulevard kon je wel een terras pakken en cocktails drinken maar dat was het ook, als je hier wilt uitgaan eind september raad ik het zeker af. Voorderest spreken alle werknemers van het hotel geen Engels tot heel gebrekkig Engels. Als je naar Mallorca gaat, raad ik een ander hotel aan.

Gereisd Met partner in september 2016

Slecht

Rey
4-8-2016

De foto's van de accommodatie komen niet overeen met de werkelijkheid. Het hotel is geen 4 sterren waard. de kamers zijn te klein, te luidruhtig, het eten is werkelijk niet goed en erg redelijk. All inclusieve is hier zonde van je geld.

Klantvriendelijkheid in het hotel is erg afwisselend.

Ligging is op hoog heuvelachtig omgeving.

Prima vakantie!

M.
19-7-2016

Het hotel ligt vlakbij de boulevard van Peguera. Het is prima te lopen vanaf het hotel. Je komt zo ook uit bij een van de mooie baaien. Je kan vanuit hier ook met de bus naar Palma. Leuk voor een dagje uit. Het hotel ziet er modern en verzorgd uit. De zwembaden zijn ook super! Wij hebben met name bij het only adults zwembad gelegen. Heerlijk rustig.

We hebben een goede vakantie gehad, maar er waren ook een paar minpuntjes. Ten eerste waren de kamers héél erg gehorig. Onze buren waren ook Nederlands en wij konden letterlijk verstaan wat zij allemaal zeiden. Dit vonden wij niet prettig. Je hebt geen privacy en je werd er 's ochtends wakker van. De handdoeken op de kamer zijn misschien 1x in een week verschoond en het bed geeneen keer, niet echt fris. Ze spreken in het hotel zeer slecht Engels. De eetzaal, bar en het aantal zitplaatsen bij het podium zijn te klein voor het aantal mensen. Het eten is afwisselend, maar niet ruim qua keuze.

Verder was alles oké!!

Prima voor gezinnen

M. & H. Bolat
8-7-2016

Weekje met mijn vrouw (beide 26) naar Club Europa geweest. Faciliteiten: Prima, alles is schoon en up-to-date (wifi werkt oké) Zwembad: 2 zwembaden voor kinderen en ouders (propvol, vanaf 6 uur liggen er handdoeken) & 1 adults only pool (leeg en rustig, prima voor koppeltjes) Eten: Zeer eentonig en chaos in eetzaal met tientallen schreeuwende kinderen (eten en wegwezen). Je mag tijdens je verblijf een keer reserveren in een Italiaans restaurant. Dat was prima. All-inclusive bar is tot 23:00 (na 23:00 is hotel vrijwel compleet stil) Ligging: 20 min met huurauto van Palma, uurtje met bus. 10-15 min lopen naar strand (prima zee en strand!) en boulevard van Peguera Eiland-tour: aangeboden door touroperator, 80% van tijd zit je in een voertuig, is totaal niks voor jonge mensen, waste of time waste of money Jeepsafari: erg tof, je kan zelf rijden in een prachtige omgeving, heerlijk eten op top van berg Eerste drie dagen deed airco het niet goed, na drie keer melden en drie keer een monteur, zijn we de vierde dag verplaatst naar een grotere kamer. Had wat sneller gekund, maar prima afgehandeld. Mijn vrouw werd heel onbeleefd aangesproken door een nachtreceptie medewerkster. Klacht ingediend bij touroperatorbegeleider, werd zeer serieus genomen. Kregen direct ook een fles champagne en wat fruit op de kamer. Top service van touroperator. Overige medewerkers van hotel waren wel allemaal vriendelijke mensen, spreken niet allemaal Engels, maar doen hun best. Hotel zit voornamelijk vol met Duitse gasten. Groot deel van personeel spreekt wel Duits. Leuk winkeltje in het hotel (zeer goedkoop!) voor dagelijkse boodschappen en producten. Paar minuten lopen heb je een grote supermarkt. Al met al een prima vakantie gehad, echter is echt een kidshotel. Koppeltjes die geen last hebben van schreeuwende, huilende en rennende kinderen (vanaf 6:00 tot savonds 23:00) kunnen er zeker van genieten. Als gezin is het een ideaal hotel, veel te doen voor kinderen. Avondprogramma is altijd voor de kinderen, je hebt er een zeer moderne (nieuwste games, bioscoop) gamehall voor kinderen.

Stip Reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aantal glijbanen6

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.