Hotel FERGUS Club Europa

Hotel FERGUS Club Europa
7,7

13 tips over Hotel FERGUS Club Europa

Linda, 10-5-2018

Huur een auto (Niet via hotel) in de winkelstraat. Bezoek Volldamossa, echt prachtig idyllisch dorpje. Hier kun je heerlijk shoppen en heerlijke tapas eten bij bv. Aromas. Hebben super lekkere tapas, en een mooie binnentuin.

Soller is ook zeker leuk om te bezoeken. Deia viel ons wat tegen. Wel mooie omgeving maar je bent er zo weer uit.

Met de bus is ook goed te doen. Bij receptie hebben ze vertrektijden op een A4.

Bezoek ook visrestaurant Mar y Mar. Super lekker en aan zee.

sharon, 14-9-2014
Al met al een prima plek om te zitten, rustige omgeving, maar je kan de drukte opzoeken in het centrum. Leuk voor gezinnen en stellen. Voor de jeugd vrij weinig te doen, mits je van duitse bierstuben etc houdt. Aanrader om te eten: Gecko, bijna aan het eind van het centrum, modern en strakke oranje inrichting.
Laurence, 17-8-2014

Auto huren en geen all-in doen.

In Paguera kun je echt goed eten op de Boulevard.

De omgeving van Club Europa is te mooi om niet te bezoeken: rondrit langs Estellencs en Banyalbufar mag echt niet ontbreken. Ook is het noorden (Cap Formentor) een bezoek waard. Een dagje Palma (25 mn.) mag ook niet overgeslagen worden.

Tip1: Club Europa wel boeken, maar zonder hoge verwachtingen!

Tip2: gratis Wifi bij receptie, anders €24/week.

wij hebben een mifi-router en betaalden €15 voor 1,5Gb bij Vodafone

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

remy, 6-8-2014

kamer 531 is echt smerig bad geroest wc echt smerig bah

eten was wel goed

mini club was ook leuk voor kids

talboom freddy, 20-6-2014
Auto huren en de bergdorpjes(Estellencs, Deia, Valldemossa, Soller enz.) in het Tramuntaragebergte ontdekken. Op wandelafstand (35 min.) van het hotel ligt calo de'n Mojo. Een uiterst ydillische baai waar indertijd de film "evil under the sun" deels gedraaid is.
emmyemmy02, 12-11-2013
Huur een auto, Mallorca heeft veel moois!

mattie, 16-9-2013
tip voor het park zorg voor een soort snackhoek voor tussen door want er is op het park alleen maar pizza te krijgen tegen betaling ,terwijl de meesten mensen toch all in hebben .aanbeveling voor kamers all in ga niet verder dan de nummers tot 140 daarna is het echt klimmen geblazen ,mensen met kleine kinderen moeten echt moeite doen om boven te komen
de Jong, 18-8-2013
Met kinderen tot 11/13 jaar prima verblijf voor 8 a 10 dagen. of een auto huren om iets van de omgeving te zien.
h_klaassen, 31-7-2013
Uiteraard opletten voor de zon. Omdat het een eiland is waait het meestal wel iets aan zee. Dan heb je niet zo snel in de gaten hoe fel de zon schijnt en dus echt je huid verbrand. Daar kom je dan pijnlijk de dag erna achter. Dus zorg dat iedereen goed insmeert met een goed merk want als je zomaar iets koopt voor een paar euro werkt dat juist averechts.
N.G.J. van Koningsveld-Alberts, 27-7-2013
Advies: boek een comfortkamer met airco en koelkast.