14 vragen over Hotel FERGUS Club Europa

• Linda, 07-12-2018

Tieners

Is dit een leuk hotel voor tieners? Mijn zoon van 14 vindt het fijn leeftijdsgenoten te zien

• lisette, 13-08-2018

baby paket

ik had eeen vraag of er een baby paket aanwezig is in het hotel met bugy?

• Lotte, 03-06-2018

Badhanddoek

Is er een mogelijkheid om badhanddoeken te huren voor het strand en zwembad?

Xxx, 06-08-2018

Ja voor 10 euro borg per handdoek

• Lotte, 30-05-2018

Handdoekenservice

Is er een badhanddoekenservice voor het zwembad en strand?

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon
    Stip Reizen
    Stip Reizen

• Sab, 28-02-2018

Fles opwarmen

Is er een mogelijkheid tot fles warm maken in de eigen kamer? We hebben een normale kamer geboekt.

Sab, 14-05-2018

Dank je wel voor het antwoord

sjonnie, 07-05-2018

Nee, dit kan wel in het restaurant.

• Judith, 21-06-2017

adults zwembad

mogen kinderen vanaf 15 jaar hier ook rustig aan het zwembad liggen?

Riet, 14-07-2017

Het is voor volwassenen, en kinderen van 15 zijn dat niet.

• Linda, 21-06-2017

De weg naar het strand

Wij zijn erg benieuwd naar de weg naar het strand. We gaan met kleine kinderen waarvan 1 in de buggy en 1 die ook wel graag zelf wil lopen. Loop je langs een snelweg? Of een drukke autoweg? Of is de weg naar het strand prima te doen al wandelend met kinderen?

Er zijn 2 stranden... zijn ze beide goed te lopen? Alvast bedankt voor uw reactie... (mits die er komt... ) Groetjes

sjonnie, 07-05-2018

De weg naar het strand is een lange weg die schuin naar beneden loopt. Langs een semi drukke weg. Zo'n 15 a 20 min lopen. Grote brede stoep. Terug naar het hotel is een ware uitdaging. In ieder geval een echte kuitenkiller. Wij deden op de terugweg een taxi. Die staan beneden bij de rontonde. Met de buggy omhoog zou ik niet aanraden en 100% dat de kleine loper op de nek zal zitten.

• Van duijn, 08-03-2017

Kamers

Welke kamers zijn mooi en dicht bij het restaurant

• Lukas Aling, 22-08-2016

astand naar Peguera

Wie kan mij vertellen hoe ver het lopen is naar het strand en boulevard? En is de weg er naar toe leuk om langs te wandelen want het lijkt een drukke snelweg.

• snippeh, 25-07-2016

[email protected]

wie kan ons wat vertellen over de kamers in het hotel. zijn ze ruim. badkamer. veel lawaai.? mvg h snippe