Hotel Allsun Hotel Palmira Cormoran

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Palmira Cormoran voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Allsun Hotel Palmira Cormoran

• 5C.18-10-2019

boek geen single kamer als je lekker wil slapen

Schoon hotel, prima ligging maar als single reiziger die op zoek is naar (nacht) rust moet je hier niet naar toe. Je krijgt het gevoel dat je gestraft wordt omdat je alleen reist. Oké je bent op de hoogte van het kleine oppervlak vd kamer maar er staat ook nog eens een single bed in én de single kamers zijn allen gesitueerd naast de lift die iedere keer als deze in gebruik wordt genomen enorm lawaai maakt, niet mijn gevoel van een ontspannen nachtrust. ook een punt van kritiek vind ik dat als je wil wisselen van kamer (omdat jr misschien niet helemaal tevreden bent) je hiervoor al 20€ standaard moet betalen (mits je in dezelfde categorie wisselt , wil je een upgrade, waar je voor bijbetaald natuurlijk, dan betaal je 40!!) Topservice!! NOT!

Alleenreizend

• 8F. Peeters10-09-2019

Prima all-in hotel, centraal gelegen

Schoon hotel, goed eten, ruime keus. Prima kamers, elke avond animatie, mooi zwembad achter het hotel en een wat kleiner zwembad voor het hotel. Hier kun je geen drinken krijgen, dat haal je bij het andere zwembad. Dichtbij de zee en centrum

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8M&P30-08-2018

Fijn hotel

Superfijn hotel. Lekker rustig (wel met kleine kinderen). Alles goed verzorgd. Lekker en gevarieerd eten. Voor ieder wat wils. Ondanks dat wij Engels spraken tegen personeel werden wij steeds in het Duits geantwoord. Personeel in restaurant en bar aardig en gastvrij. Heel veel Duitse gasten (en die roken bijna allemaal en heel veel). Kamer schoon en netjes, goed matras, badkamer krap. Gezellig terras. Heerlijk zwembad; alleen die strandbedjes zijn echt aan vervanging toe (al eerder gelezen). Vlakbij het strand, nog geen 3 minuten lopen net als de drukke winkelstraat. Wij hebben een topvakantie gehad en dit hotel is zeker een aanrader!

• 9peter gubbels07-07-2018

heel goed hotel

leuk gezellig hotel met heel goed eten en een goede schoonmaak over het gehele hotel. het is geen super de luxe hotel maar wel een 4 sterren waard.

het all inn gebeuren is prima en er waren geen kleine kinderen alleen maar volwassen mensen, overigens dit waren voor 95% duitsers maar dit vonden wij geen probleem. minder waren de ligbedden aan het grotere zwembad, deze zijn aan vernieuwing toe. ook de ligging was perfect 2 minuten lopen en je was midden in het centrum en binnen no time op het strand. zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan. ook het personeel was super aardig en behulpzaam.

• 2017
    8Anoniem15-09-2017

Het hotel is perfect, goede ligging, het eten was lekker wel jammer dat het het elke keer het zelfde was en over het algemeen koud. dichtbij strand, De service was super ! Ook dichtbij de boulevard.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

1Masha26-10-2011

Service is terible

We were at this hotel in August 2011 Hotel as a building is fine, nothing wrong with that. Location is also good. Hotel is lokated in the center of vilage and really 3 min walk to the sea. But If the service of the hotel is important to you then you should not choose this hotel. Dreadful. I did not have one day when the breakfast was not a problem. Every morning is a disaster to have breakfast. There is "too short of the tables" staff just do not want to prepare the tables for next guest. And staff do not bother to help you. I will never come back to this hotel. When I called the contact management, the management also did nothing to help me. I would not recommend this hotel. Village is fine ... really recommended.

• 9tinyklein04-09-2008

een mooi hotel en mooie omgeving

was een mooi en gezellig hotel eten was er goed weinig aan op te merken zijn net terug van een vakantie van 8 dagen maar dat is dan ook wel lang genoeg gr tiny

0 tips over Hotel Allsun Hotel Palmira Cormoran

0 vragen over Hotel Allsun Hotel Palmira Cormoran