Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°23°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Paguera Park voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Allsun Hotel Paguera Park in het Nederlands

Echtpaar 50+
6-9-2019

Ons verblijf in Paguera Park Hotel was fantastisch. Hotel is Duits gericht. Zeer vriendelijk en lekker eten met iedere dag 3x per dag een fantastisch ontbijt, lunch en diner, mooi schoon. Kamer mooi, ruim en schoon. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen die dicht bij elkaar staan, een hoofdgebouw waar de receptie, restaurant en bar zich bevindt. De andere 2 gebouwen bevinden zich de kamers elk gebouw heeft een zwembad met prima ligbedden met als groot pluspunt, geen handdoek leggen, er zijn genoeg ligbedden aanwezig en bij elk zwembad en een bar. Wij zaten in het hotel gedeelte waar mensen met kinderen zaten. Maar wij gingen bij het andere hotel zwemmen, daar heb je een mooi groot rust zwembad. De loopafstanden zijn klein. Al het personeel is zeer vriendelijk en zijn de Duitse taal machtig. Centrum en zee zijn dichtbij. Wij hebben een geweldige week gehad en vinden het een aanrader.

Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super de luxe hotel

Fam Van Duijn
3-9-2019

Hotel helemaal op Duitsers gericht. Zeer vriendelijk en lekker eten met iedere dag 3x per dag een fantastisch ontbijt, lunch en diner. Mooi schoon. Kamer mooi Ieder dag animatie maar in Duits. Voor kleine kinderen fantastisch voor tieners niet veel te doen in het hotel zelf. Maar je kan zelf diverse uitstapjes maken die door de reisorganisatie worden georganiseerd. Mooi zwembad met prima ligbedden en bar achter het tweede hotel. Wij zaten in het andere hotel gedeelte waar mensen met kinderen zaten. Wij hebben een geweldige week gehad en vinden het een aanrader.

Wij hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuke vakantie gehad, maar niet meer

Anoniem
21-8-2019

Duits georienteerd hotel. Er wordt eigenlijk automatisch duits tegen je gepraat, alsof ze verder geen andere mensen verwachten. Eten is super lekker, elke avond verschillende thema’s maar er zijn ook dingen vast zoals patat etc. Helaas staan de namen van de gerechten in het Duits, soms wisten we echt niet wat we nou aan het eten waren. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen, 1ste gebouw is voor volwassenen met een zwembad, tweede gebouw daar is de receptie, eetzaal, bar, animatie etc. derde gebouw is voor gezinnen met kimderen (daar zaten mijn vriend en ik) met een diep en ondiep zwembad. Er staat op internet gratis wifi, maar je kan dan wel alleen een appje doen. Voor filmpjes kijken, instagram, facebook of voor een foto versturen ofso moet je goede wifi bij Leuke vakantie gehad maar nooit meer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel

Kelly
14-7-2019

Goed hotel, lekker eten, animatie pover, super dat adult en kids apart gebouw en zwembad hebben. Sommige aan de bar mochten wel iets vriendelijker zijn. Zou terug gaan, lekkere cava, dicht bij veel shops.

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Marij Driessen
5-7-2019

1 keer en niet meer geen bed te krijgen bij zwembad handdoek leggen s avond niks de doen staat wel bij informatie alleen 1 uurtje voor de kinderen nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer groot netjes . Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet. Wel veel Duits dat wij niet spreken. Maar kwam allemaal goed. Mooi schoon zwembad. Het enige dat we niet wisten was de helende weg. Een echte aanrader. Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen. Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro Ik zou morgen weer terug willen. Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari Mei turkije Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantatastisch

thijs
21-8-2018

Super accommodatie waar de gast nog op de 1e plaats staat. Vriendelijk personeel, lekker uitgebreid eten. Zwembad had wat meer 'schwung' mogen hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

Katja Pol
5-8-2017

Goed was het ontbijt, de nette kamers. Kamers zijn wel gehorig. Wifi op kamer moest je betalen, klein zwembad waardoor er vele irritaties bij de kinderen ontstaan. Het avondeten was niet gevarieerd. Alleen maar Duits sprekend personeel. De animatie was zeer gering en in het Duits. Heb je een all inclusieve geboekt dan moet je nog de deur uit gaan om een je te amuseren. Zeer zeker geen 4 sterren waard :-(.

Fris hotel, super en vers eten in leuke omgeving

Harold
30-4-2017

Personeel is echt super, aardig en heeft zichtbaar lol in werk. Eten is dagelijks vers en veel wordt ter plekke voor je bereid. Wij hadden all- in geboekt wat zeker aan te raden is. Het is een klein stukje lopen naar winkelstraat/ strand (350meter). Hotel ligt stukje op de heuvel, waardoor lichte klim. Straat waarin hotel staat is niet echt inspirerend. Kamers super schoon en zijn zo goed als nieuw opgeknapt. Wel nog licht gehorig door verspringende indeling van kamers. Zo kon je bij ons s'nachts de badkamer van de buren horen vanuit de slaapkamer. 85% was bij ons Duits en de gemiddelde leeftijd is 60 plus. Voor ons en onze kinderen geen probleem want die vermaakten zich in het vaak lege buiten en binnen zwembad. Deze zwembaden zijn niet groot, dus voor 12 jaar en oudere kinderen zou ik een ander hotel kiezen. Mede omdat animatieteam op de kleintjes (< 10jr) gericht was. Vind je vissen leuk; vanaf de rotsen vang je leuk. Voor een onbezorgde goed verzorgde vakantie een prima adres. Tip: Als je een auto huurt houdt rekening onderweg met de vele racefietsers die de hellingen afsuizen; auto huren hoeft niet duur te zijn (buren hadden voor 100 euro een hele week de auto all risk). Parkeren kan gratis op veel plekken rondom het hotel (hoe dit in hoogseizoen is weten we niet).

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk hotel, goede plek, prima service en eten!

Hans en Carola
22-6-2016

Dit gerenoveerde hotel is echt top. Alles is nieuw, netjes en schoon. Eten is gevarieerd en smakelijk, all inclusive is een aanrader. Hotelmedewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook komen zij uit allerlei landen, dus door een Vlaamse medewerker konden we gewoon Nederlands praten. Veel Duitse gasten, maar dat past ook wel bij Mallorca. Het is even wennen dat het hotel in 3 gebouwen bevindt, maar dat vonden we geen bezwaar. Zwembad speciaal voor volwassenen of juist met kinderen maakt dat het precies kunt krijgen als je wilt. Service van onze touroperator uitmuntend zoals we ook al eerder hebben ervaren. Locatie was perfect: op loopafstand van een mooi en rustig strand, veel eetgelegenheden vlakbij en leuke excursies te boeken zoals een Trike tocht. Plaatsje Paguera is erg mooi, aan zee, dichtbij de bergen en ook dichtbij Palma. Je kunt dus alles doen wat je zou willen, alles vlakbij.

Gereisd Met partner in april 2016

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Internationaal, Spaans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Paguera Park in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Paguera Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.