Hotel Allsun Hotel Bella Paguera

Hotel Allsun Hotel Bella Paguerasterstersterster

7.9Goed

Spanje, Mallorca, Peguera

Op vakantie geweest naar Allsun Hotel Bella Paguera?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Bella Paguera voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

22 reviews over Hotel Allsun Hotel Bella Paguera

• 6Vissers18-08-2019

Eenmalig, prijs kwaliteit niet in verhouding

Wij hadden dit hotel geboekt op basis van all inclusive. Is niet verstandig omdat ze hier met gekleurde pasjes ipv polsbandjes werken om aan te tonen dat je half pension of all in gast bent en naar de pasjes wordt zelden gevraagd. Kamers schoon, hygiëne in orde ,eten in orde personeel vriendelijk op een enkeling bij de bar na .Animatie in de avond is ronduit slecht ,Animatie overdag prima.. maar alles in het Duits zelfs de lift.Voor jongeren is er niks te doen en het is vooral op oudere mensen ingesteld.Er is over het hele complex maar op een locatie op een bepaald moment van de dag vrij water of andere drank te verkrijgen. In de ochtend in de eetzaal, overdag bij zwembad en Vanaf 18.00 aan de bar . Goede koffie ( slootwater is wel inbegrepen), schone handdoeken voor zwembad, kluis moet je bijbetalen en erg hoge toeristenbelasting a 3,30 pppp. ligging van hotel tov strand goed, zwembad wat klein maar schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8kissen02-05-2019

aanrader

Zeer mooi hotel heel lekker eten .

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Els23-04-2019

Prima hotel met veel Duitsers

Wij zijn hier in april op vakantie geweest. Prima hotel met mooie kamers. Wij hadden een kamer met uitzicht op zwembad en stuk zee. Airco was helaas nog niet bruikbaar in april. Hygiene was in orde. Er zijn heel veel Duitse bezoekers, daar moet je wel rekening mee houden. Hele hotel is hierop gericht (qua animatie en informatieverstrekking). Personeel kan vaak wel Engels. Maar door overige gasten wordt je standaard aangesproken in het Duits omdat simpelweg iedereen Duits is. Eten vonden wij niet zo lekker. Ontbijt wel, maar lunch en avondeten was vaak (half) koud en gericht op Duits eten. Wij vonden het vaak wat te vet en te massaal allemaal. Maar dat hadden we van te voren kunnen inschatten bij een all inclusieve, dus weet niet goed of we dat als minpunt kunnen noemen. Over de snacks tussen de maaltijden door waren we niet echt te spreken. Hotel heeft een heerlijk dakterras en zwembad beneden. Personeel is allemaal heel vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9JP27-10-2018

Meer dan geweldig!

Het belangrijkste vond ik dat het personeel enorm aardig, behulpzaam en blij waren. Daarnaast was het all inclusive buffet en drinken meer dan geweldig! Vers, gevarieerd, meer dan voldoende met ' s avonds ruim keuze uit diverse drankjes. Mijn dochter (9) en ik genoten van de coconut Kiss, een enorm grote alcohol vrije cocktail, wat gemaakt was van ananassap en kokosmelk. De kamers waren schoon. De informatie voorziening was duidelijk. Het personeel werkte erg hard, om de gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het strand was dichtbij EN een 2,5 km lange winkelboulevard. Wat willen vrouwen nog meer..... Het weer was super, de hele week 25 graden, dus wat wil een mens nog meer! Kortom, een dikke aanrader om dit hotel te boeken, wat overigens helemaal ingesteld was op Duitsers, maar dat vonden wij juist niet erg. Die staan voor goede kwaliteit en dat was merkbaar. Het avond programma was voor mijn dochter als mij erg goed. Top!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Stel22-09-2018

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Prachtig hotel , mooie kamers met goede bedden, zeer goed eten in buffetvorm met ook vaak apartere lekkernijen en niet alleen het standaard eten, konden ook buiten eten in de prachtige tuin, tuin met verschillende niveaus en met een mooi zwembad en voldoende bedjes. Voornamelijk Duitse gasten maar daardoor weet je dat het dan meestal ook een goed hotel is met super eten 😉. Vriendelijk personeel en het was overal super schoon. Ligt vlak bij het strand en de dorpskern. Je Loopt dus zo naar restaurantjes/ terrasjes. Absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    7JolMai11-09-2017

Leuk maar niet meer

Er was ons niet duidelijk dat dit hotel Duits was!. 99.8 % Duitse gasten, niet echt fijn als je geen Duits spreekt. Voor kinderen zeker niet besteed. Ondanks dat het keurig was, vriendelijk personeel en zeer goed eten niet onze smaak vakantie geweest. De avond activiteiten waren matig tot slecht, en ook alleen in Duits gesproken Veel regels, niet druk doen in zwembad, geen opblaasspeelgoed, niet in korte broek eten, 23.00 overal licht uit ook op het balkon. Dus spelletje doen buiten, of iets dergelijk was niet mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Jongen30-08-2017

Mooi hotel, rustige ligging, vriendelijk personeel

De ligging is perfect, net buiten het drukke centrum van Paguera, dicht bij het strand. Hotel was prima, personeel was vriendelijk, avondeten redelijk (heb het beter gehad in andere allsun hotels). De lifeguard is totaal niet geschoold, geen EHBO kennis (zelf meegemaakt na wespensteek). Verder zijn er teveel regels in het zwembad. Geen luchtbedden, banden e.d. terwijl het alle 11 dagen maximaal 10 mensen tegelijk in het zwembad lagen. Staat nergens bij de huisregels van het zwembad vermeld bovendien. Er zijn 2 lifeguards die zich afwisselen, bij de ene mag van alles wel, bij de andere niet. Gasten maakten de lifeguards echt wel belachelijk door deze "regels", men heeft vakantie en wil genieten. Dat mocht helaas niet altijd. Alles wat je deed in het zwembad, daar werd je voor gewaarschuwd. Super mooi hotel, maar hier moeten ze echt wat mee doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Truus en Luigi08-08-2016

Prachtig hotel en bijzonder vriendelijk personeel

We waren verrast over de accommodatie en vonden het zeker niet oubollig, hoogstens ietwat chick met veel marmer en glas en zeker niet kitscherig. Zeer schoon ook. Mooi zwembad voor wie wilde onder de bomen en waar zonaanbidders in de zon konden bakken. Het ontbijtbuffet en het warm eten buffet was prima, hoewel we hoorden dat het na overname door All Sun minder was geworden wat zeker zo zal zijn - vonden wij het uitstekend. Smaken verschillen, alleen de pasta was vaak wat meelderig! Wij misten onze 'Barilla' pasta (;

Entertainment hoeft voor ons niet zo, hoewel we ons er niet aan gestoord hebben. 's avonds kon je erg lekker in de tuin zitten en genieten van een drankje voor prijzen die zeker niet te hoog waren. Dat er veel Duitse gasten zijn is een feit, maar het zijn allemaal keurige, rustige gasten van alle leeftijden, ook kinderen en jongeren! Het personeel is zeer voorkomend en vriendelijk. Men doet alles om het de gasten naar de zin te maken.

Minder was dat je een koelkast kon huren voor € 5,00 per dag! Internet moest je ook kopen en was erg traag. Wij kijken terug op een heerlijk verblijf in een fijn hotel waar we ons 11 dagen lang hebben thuis gevoeld!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Romy08-08-2015

Prima hotel, maar eenmalig.

Ik was met mijn vriend 8 dagen en dat was oke. Het zwembad is klein maar voldoende, er waren genoeg ligbedden. Het eten was ook oke, niet super veel variatie, veel dagen hetzelfde maar we hebben gewoon lekker gegeten. De kamers zijn netjes en schoon. De inrichting was wel erg oubollig, net als het hele hotel. Wel is het hotel totaal op Duitsers gericht, die zijn er dan ook in overvloed, vooral 50+. Het personeel spreekt vloeiend Duits, en slecht Engels. Communicatie is dus lastig.Savonds was er om de dag entertainment en dat was erg gezellig. Wat heel raar was, was dat alle tafels 6 stoelen hadden. Als je met z'n tweeën bent, ontbijt en dineer je dus met vreemde mensen. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, totaal geen privacy. Wat ik ook apart vond is dat je een koelkastje moest huren voor op je kamer. Die 2 dingen zijn echt niet 4 sterren waardig. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad want we hadden een huurauto en hebben dus amper bij het hotel gezeten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Nelleke van den Oever06-08-2014

In de zomer 99% Duitse gasten

Het hotels is luxe met mooie kamers, uitstekend eten en een goede ligging. Dicht bij het strand en dorp. Echter van een echt buitenlandse sfeer weinig gemerkt in het hotel. Ik vind het gezellig om tussen verschillende bevolkingsgroepen te zitten, maar enkel Duitse mensen van middelbare leeftijd, geeft mij geen vakantiegevoel. Het tijden en schema's zijn dan ook helemaal op hen gericht. In de avond maar twee uur de tijd om te dineren van 18.30-20.30 bijvoorbeeld! Mijn Spaanse woordenboekje kon ik inruilen voor een Duitse! Het hotel is kitscherig ingericht en het gaat er allemaal zeer gezapig aan toe. Voor mensen die actief en open minded in het leven staan, is dit geen aanrader. Paguera is schitterend mooi met een prachtige baai en er zijn ook leuke uitgaansgelegenheden, maar als je van een buitenlandse sfeer houdt, zou ik voor een andere hotel gaan. Houd je van een veilig home sweet home gevoel, dan zeker wel gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

1 tip over Hotel Allsun Hotel Bella Paguera

• Nelleke van den Oever, 06-08-2014

Pygmalion discotheek, gingen onze zonen graag heen. Ook naar BMG in Magaluf, kwartiertje met de taxi ongeveer 11 euro of met de bus heen vanuit Paguera ( laatste gaat rond 23.00 uur). Outlet center iets voorbij Palm was ook een succes. Palma is erg mooi, zou ik meerdere dagen voor uittrekken. Vanaf 4e verdieping uitzicht aan de zeezijde. Lawaai van airco van hotel Beverly even verderop, zodat je de deur dicht moet doen, maar van de airco ben ik behoorlijk ziek geworden.

0 vragen over Hotel Allsun Hotel Bella Paguera

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk