Appartement Aldea II Cala Fornells

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Aldea II Cala Fornells voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Aldea II Cala Fornells in het Nederlands

Prachtig appartement

Danae
20-9-2016

Dit is een prachtig appartement in authentieke mediterraanse stijl. Het is geen dertien in een dozijn hotelcomplex en dat beviel ons erg goed. De appartementen zijn erg groot (65 m2) en hebben twee balkons (1 voor het wasgoed en 1 om lekker te zitten). Ook zijn er twee badkamers aanwezig waarvan 1 met wasmachine. Er is een grote parkeerplaats bij het hotel. Dit was handig voor onze huurauto. Enige nadeel vonden wij de harde bedden maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Ook moet je goed te been zijn want je moet twee behoorlijke lange trappen af om naar het strand/boulevard te komen. Wij vonden dit overigens geen problem maar het is wel goed om te weten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aldea II Cala Fornells in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aldea II Cala Fornells zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.