Aparthotel Zafiro Palmanova

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
Aparthotel Zafiro Palmanova

24 tips over Aparthotel Zafiro Palmanova

Peter, 25-7-2015
Huur een fiets aan het strand van palmanova (4pers) safari model. Kost 15,- per uur maar is leuk voor de kids om de gehele boulevard af te fietsen.
Gezin uit Nederland, 14-7-2015
De privilege appartementen met een eigen tuintje zijn erg prettig!
Marion, 3-8-2014
Western Waterpark. Ca. 10 minuten met de taxi, € 6 euro enkele reis.

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Palmanova voor je op een rij gezet:

J., 1-8-2014

Geef uw paspoort niet af!

in de link tref je een brief wat je kunt meenemen naar de accommodatie. In diverse talen beschikbaar

Joop, 25-7-2014
Voor meer rust in en rondom het hotel (ook in de eetzaal) is voor ouderen een periode voor of na de schoolvakanties aan te raden.
Monica, 22-7-2014
Eilandtour met trein en tram is erg leuk. Aquarium Palma leuk maar als het te warm is kun je beter op eigen gelegenheid gaan dan met een busreis.

mpcremers, 12-5-2014

Huur een auto en verken Mallorca.

Wij zijn naar de westkust geweest, echt een aanrader.

Naar Palma, Valdemossa en Antrax.

Arjan, 26-9-2013

Voor de jonge ouders: Neem voldoende luiers mee uit NL. Hier overal de benzinetank prijzen.

De kamers met tuin en direct aan het zwembad zijn de meerprijs waard.

Je kan buiten eten wat het gevoel van 'uit eten gaan' versterkt (rustiger dan op zaal eten).

Babybedje en kluisje is niet gratis, wifi wel en werkt perfect.

Handdoeken voor het zwembad zijn ook gratis.

Als je kiest voor dit concept dan denk ik dat het bovensegment van reizen naar Turkije een goedkoper alternatief is.

Astrid, 24-9-2013

Wanneer je geen grote drinker bent, gewoon half pension boeken.

De buffetten zijn subliem!! En wij waren voor een hele week met 3 personen 70 euro aan drank kwijt!

Val wel 5 kilo af voor je op vakantie gaat want die kilo's neem je zeker in gewicht toe!!!

R. Broeren, 31-7-2013
Maak een tripje naar Valdemosa. Mooi, authentiek en rustig dorpje. Een dik half uur rijden en goed te doen met jonge kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Palmanova voor je op een rij gezet: