Hotel Son Caliu

6,9

15 reviews over Hotel Son Caliu in het Nederlands

nooit meer

janet, 24-10-2017

Via touroperator geboekt. Hotel was een aanfluiting. Verouderde kamers, die ook niet goed schoon waren. het slot op de deur haperde.

Enorm lawaaiig. we hadden kamers boven de locatie waar de feesten en muziek was. Ondanks verzoeken, bleven alle 5 de vluchtdeuren open. Stuiteren in je bed van het lawaai.

Het hotel deed er niets aan, ondanks herhaalde verzoeken. Ze wisten precies dat ze ons in de lawaaiige kamers hadden gezet met de kinderen.

Topvakantie gehad!

Hanneke, 16-8-2015

Erg leuke vakantie gehad. Zijn hier in 2014 eind augustus geweest. Prima ligging, met 5 min ben je in Magaluf met de taxi. Strand is 5 min lopen en daar is een gezellige boulevard met veel leuke restaurantjes. Wij hebben 2x all in gegeten bij het hotel, vergelijkbaar met de wok, dit was prima en niet duur. Je kan er ook van de kaart eten. Personeel aardig en behulpzaam. Kamers zijn prima! Wij komen hier zeker een keer terug!

kringloop winkel inrichting nooit meer

jan, 15-6-2011

kamers hebben een belachelijke 30 jaar oude inrichting met alle gevolgen van dien. Eetzaal heeft mintgroen hand overgeverfde stoelen!! Eten is ronduit een dikke onvoldoende voor 4 sterren. Bij het avondeten is alleen het gebakken vlees en vis warm. De rest niet. Laat je niet in de maling nemen door de fotoos van de site de werklijkheid is echt anders. Het zwembad is klein. En golfers, dit is een geen golfhotel;niemand van het poersoneel golft en kan ook maar één fatsoenlijke tip geven.

deel 2

Stephen&Trea, 8-6-2011

Wijzelf (40'ers)voelden ons hier erg jong. Kamers verder netjes maar basis. Wel gehorig. Wijzelf vonden het HP concept erg magertjes; voorgerecht/nagerecht buffet en hoofdgerecht keuze uit vis of vlees maar ook hier weer ook qua eten toch gefocust op de gemiddelde 65+ er (voor ons gevoel. Wij zullen dit hotel niet opnieuw kiezen,waren dan ook blij dat onze pubers niet mee waren naar dit hotel.

voor golfers ideale basis

H & S, 3-6-2011

kamers nogal gedateerd , 2 x geen water 's ochtends wel erg vervelend, airco die niet optimaal werkt, goede bedden; kluisje met aparte sleutel tegen betaling is niet meer van deze tijd. Buitenbar leuk met goede en snelle bediening.

ontbijtbuffet goed , lekker buiten ontbijten, goed zwembad met ligweide/strand.

prijs/kwaliteit goed, maar er zal geinvesteerd moeten worden.

prachtige golfbanen in directe omgeving, dus ideaal.

Fijn hotel

Henriëtte, 26-7-2010

Wij zijn begin juni geweest, rustig comfortabel hotel, er is een nieuwe directie op dit hotel gekomen ,de receptie is gerenoveerd ,dit gaat hoorden wij ook nog met meer vertrekken in het hotel gebeuren. Het eten was heel erg lekker,vooraf een buffet daarna een keuze menu en een nagerechten buffet als afsluiting, voor elk wat wils. Via een korte route ben je zo bij de boulevard [even vragen]. Het lunchen bij het restaurantje aan het strand van het hotel is ook lekker. Wij vonden het personeel erg vriendelijk,ze doen enorm hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Geen gehorige kamers gemerkt.

echt thuis voelen

Pottinga, 28-5-2009

Plezierig hotel, waar we al vele jaren komen. Leuke enthousiaste hotelmedewerkers op alle fronten.

Ideale ligging t.o.v. grote stad en uitgangsplekken, zoals b.v. mooie terassen bij jachthavens. Goede centrale ligging voor golfbanen.

Mooi zwembad en semi privé strand.

Kamers wat gehorig, maar dit keer weinig last gehad.

Dit is een mooie bestemming in Palma Nova, direct aan de 1

van de maele lieve, 4-5-2008

Dit is een mooie bestemming in Palma Nova, direct aan de zee (met klein zandstrand). Mooi hotel dat vorig jaar gerenoveerd werd en uitgebouwd met een welness center. Je hebt hier niet het gevoel dat je in het massatoerisme terecht gekomen bent, al is het geen kleinschalig hotel. Ontbijt kon in oktober en 1 week voor de wintersluiting nog op het terras met zicht op zee genomen worden. Er is een buiten en binnenzwembad, personeel is zeer bekwaam en service is zeer goed. Hotel is goede uitvalsbasis voor wandelingen in streek, we keren dit najaar zeker terug.

Niet normaal meer!!!2300 euro betaald, voor een kamer waar je net je kont kan draaien!!Ik hoorde de buren snurken, een nummertje maken, douchen, haar fohnen enz..De schoonmaaksters maakte erge herrie s ochtends, een paar keer stroom uitgevallen.Koffie en frisdrank duur!!Neeh wij gaan hier niet meer heen!!En zeker niet met Arke!!

Wij waren daar 20/08/2007

Wij waren zeer enthousiast over het hotel, erg vriendelijk personeel, fijne kamers en ligging is perfect net even bij het centrum, prachtige tuin rondom het zwembad mey ligstoelen en een klein strandje.

We hebben een aantal aanbieders voor Son Caliu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Son Caliu in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Son Caliu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Son Caliu scoort een 6.91 uit 10 op basis van 15 reviews.