Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°15°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Mirlos Tordos voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sol Mirlos Tordos in het Nederlands

Wij komen weer

anita en eelco
17-10-2012

Wij hebben een geweldige week gehad in het naseizoen. Keurige kamer met alles er op en er aan (ook airco), schoon, prima eten, hele vriendelijke staf en perfecte ligging (zeezicht en 's nachts rustig). Nee hoor, wij zijn niets tekort gekomen en wij komen zeker weer terug !! Dik tevreden.

Gereisd met partner in oktober 2012

Leuk en niet te duur hotel!

Janine
29-5-2009

Wij waren hier op basis van logies met ontbijt en dit hotel is ons zeer goed bevallen. We hebben al aardig wat hotels hier in de omgeving gehad, maar dit was toch één van de betere. Het heeft een mooie ligging (we hadden uitzicht over zee), het ontbijt was zeer uitgebreid (wel veel op de Engelsen gericht) en er aardig grote zwembaden bij (ook een kinderbad). Het enige minpunt was toch echt de liften. Ze hebben twee piepkleine liftjes voor een heleboel mensen. Dus af en toe echt last van spitsuur gehad.

Gereisd met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2004

Op zich was het geen slecht hotel, maar

Keesje
21-6-2004

Op zich was het geen slecht hotel, maar... ik ben een paar jaar geleden nog last minute naar dit hotel gegaan. Dit was het enige hotel wat ook 1 persoonskamer had zonder dat je toeslagen moest betalen. Leek perfect. Niet dus. Ik lag op een heel klein kamertje, wat op zich niet erg was, maar ik heb die week niet kunnen slapen van de hitte. De kamer bevond zich op de zonkant en op de kamer bevond zich geen airco! Alleen een ventilator aan het plafond moest de warmte doen verdwijnen, niet dus! De balkondeur kon 'snachts niet open omdat ik aan de kant van een drukke weg lag en er allemaal brommers en scooters langs raceden!! Kortom; drie keer niks!

Gereisd anders in juni 2004

D-reizen
D-reizen

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Mirlos Tordos in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Mirlos Tordos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.