Hotel aan zeeWeer vandaag23°15°
8,2

74 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

prima all-in hotel voor gezinnen met kinderen

Sandra
24-8-2008

Last minute aanbieding die ons erg goed is bevallen. Waren met nog een gezin met jonge kinderen. Gunstige ligging, alle faciliteiten in de buurt. Uitstekend eten en drinken en leuk animatieteam. Zwembad niet supergroot maar dat blijkt ook duidelijk uit de folder. Bedden aan het zwembad zijn vanaf ongeveer 09.00 uur beschikbaar. Nette kamer en badkamer (gerenoveerd). Minpunt is dat de centraal geregelde airco niet werkt van 18.00 tot 22.00 uur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Familie in augustus 2008

Geen 3 sterren waard

Brouwers
11-8-2008

Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest en onze bevindingen zijn: Te kleine eetzaal en airco stond meestal niet aan. Klein zwembad, Weinig variatie in het eten. En de snacks tussendoor stelde niet veel voor. Animatie was wel O.K. Het enige pluspunt vonden wij dat het hotel dicht bij een mooi strand lag, en er waren genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Maar naar dit hotel zullen we geen 2de keer teruggaan.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 22:39:57 GMT+0000 (UTC)

super vakantiebestemming voor gezinnen met kids

Geurts
5-8-2008

Wij boekten deze vakantie last minute en gingen voor het eerst met ons gezin zonder kennissen of familie.Dit viel reuze mee.Er zijn veel gezinnen met kinderen en er werden al snel vriendjes gemaakt.De overheersende taal is inderdaad Frans maar er waren ook veel Vlaamse en een paar Nederlandse gezinnen.Het animatieteam is super voor jong en oud.De sfeer in het hotel is super en zeer kindvriendelijk.Er zijn inderdaad veel trappen maar ook twee liften.Je bent op vakantie dus tijd genoeg om op de lift te wachten of om aan je conditie te werken en de trap te nemen.Het eten was in buffetvorm en zeer verzorgd.Het personeel was vriendelijk zeker naar kinderen toe.Het zwembad is voorzien van een waterglijbaan De zee is ook vlakbij.Het strand is mooi en verzorgd met redders,ligzetels en parasol.De kamers zijn voorzien van een goed werkende airco.s'Avonds kon je genieten van een show in het hotel of de vele winkeltjes in de buurt bezoeken.Kortom een super vakentie!

Zeker niet slecht

David P.
2-8-2008

Hebben dit hotel geboekt met last minute en zijn achteraf gezien zeker niet mistevreden. Animatie was uitstekend en zwembad was heel goed. Eten was in orde en elke dag een afwisseling, zeker geen honger geleden en de all in formule was uitstekend!

Kamers misschien iets minder, vooral de kussens maar naar einde ons verblijf geraakte je er aan gewend. Wel veel leven van hotel aan de overkant, en er mochten wel iets meer belgen gewest zijn want vooral veel engelse en fransen vinden de weg naar dit hotel.

Prijs kwaliteit was het zeker dik in orde!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Schitterend!

familie Crets
13-7-2008

Geweldige animatie! In het funteam zitten een franse, nederlandse, belgische en spaanse animatoren! Het eten was ook gevarieerd en alles was proper! Het personeel is heel vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig maar proper! Het was onze eerste keer Mallorca, we gaan zeker terug! Ook naar hetzelfde hotel! Het is super goed meegevallen, onze kleuter heeft de vakantie van zijn leven gehad! Er zijn inderdaad veel trappen en dat is niet altijd makkellijk, maar dat hebben we er met plezier bijgenomen!

Gereisd Familie in juli 2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en en

fam kooistra
11-7-2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en veel aktiviteiten voor jonge kinderen het fun team was zeer goed en gezellig kortom zeer geslaagd een klein min puntje teveel fransen dus hollanders kom daar naar toe

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De in

Fam Spaan
11-7-2008

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De kamers eenvoudig maar heel schoon,animatie was leuk, èèn min puntje dat alles Frans was,er waren weinig nederlanders in het hotel.Eten was prima, lokatie heel gustig,Een super hotel voor die prijs,

Lekker relaxt vakantie vieren

A Konings
4-7-2008

mooie kamers en een heel gezellig en gevarieerd "funteam". Eten redelijk tot goed en het all in is ook ech all in. Ondanks de vele trappen toch kindvriendrlijk en een heerlijk zwembad.

Gereisd Familie in juni 2008

eten zeer gevarieerd !minpunten zelfservice aan bar was te

magda portier
10-6-2008

eten zeer gevarieerd !minpunten zelfservice aan bar was een smeerboel ,17trappen naar ingang 6trappen naar veel te kleine liften 6trappen naar zwembad dus zeker niet voor rolstoelgebruikers, geen lunchpakket bij daguitstappen en ook geen klein ontbijt bij vertrek smorgens .al bij al een goeie vakantie maar naar dat hotel gaan wij niet meer terug ,dit was nu de 7de maal op mallorca en de 1ste maal dat het hotel wat tegengevallen is

Gereisd Met partner in juni 2008

Vriendelijke mensen in het hotel,receptie doen er alles om

A.v.d.Hoek
10-1-2008

Vriendelijke mensen in het hotel,receptie doen er alles aan om het naar de zin te maken ,kamers niet nieuw maar wel netjes,eten goed en vaak gevarieerd strand heerlijk dichtbij en gezellig.Kortom prijs kwaliteit verhouding is goed .Ben in september 2006 en 2007 geweest en hebben voor september 2008 ook weer geboekt.

Gereisd Met partner in Thu Jan 10 2008 16:14:11 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.