Hotel aan zeeWeer vandaag22°11°
8,2

74 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

goede plek voor leuke vakantie

miltenburg
6-7-2012

niet luxe maar eenvoudig maar wat wil je voor dat geld goede ligging midden in het centrum van palmanova en wy hadden uitzcht op het zwembad en dat was prima personeel was prima byna altyd vriendelyk en ook netjes gekleed

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Heerlijke vakantie!

Vera90
21-5-2012

Gekozen voor Palma Nova omdat het een prima en rustige uitvalsbasis is naar Magaluf. Kamers zijn in orde en sanitair is gerenoveerd. Het all-in principe is goed bevallen maar je moet niet al te hoge eisen stellen. Het eten is een weekmenu, op elke maandag dus hetzelfde. Maar goed te doen. Receptionistes spreken alleen Spaans of Frans (een enkeling wat gebrekkig Engels). Enige nadeel is dat ons werd gevraagd of we naar een minder hotel wilden gaan i.v.m. overboeking (Niet doen!) en dat we op de dag van vertrek zowat de kamers uit werden gegooid door de kamermeisjes die ieder half uur kwamen checken of ze al konden schoonmaken terwijl we lagen te slapen met de deur op slot en het do not disturb bordje ervoor (daar trekken ze zich dus niets van aan). Voor een jong stel wat overdag 'rust' wil en 's avonds wil kunnen stappen een prima keuze! Zeker als je wat anders wil dan de hossende Nederlanders in El Arenal.

Gereisd met partner in juli 2011

horror hotel

maria
26-7-2011

net terug van vakantie uit dit hotel 6 juli 2011 tot 20 juli 2011.

zeer kind onvriendelijk,ook mensen in een rolstoel of ouderen zijn hier niet echt welkom overal trappen dus moeilijk begaanbaar,echt niet te doen.de liften bereikbaar via trappen en zijn even groot als een toilet met zijn 2e zit het vol.kamers verkeren in slechte staat, airco werkt niet zomers!!!!geen fitness en dergelijke, het hotel is alleen gericht op engelsen en franse gasten , receptie spreekt alleen frans of zeer gebrekkig engels als ze al terug praten ze zijn erg chagerijnig. het eten is niet te pruimen je krijgt konijnebouten en dergelijke te eten , alleem maar franse keuken gerei, je moet er als hollander maar van houden. er heerst een enorme kakkerlakken plaag in de keuken en eetzaal en ze gaan daarmee om alsof het hun huisdieren zijn.ook de hotel kamers zitten vol met kakkerlakken, echt niet hygienisch

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Niet slecht

Declerck Luc
20-6-2011

Zijn er verleden week geweest. Wat het eten betreft kan ik zeggen dat er tyoch wel een mooie variatie in zit hoor. Idd het zwembad is nogal klein en de ruimte volgens het aantal kamers rond het zwembad is nogal beperkt. Zal in het topseizoen wel heel krap worden, ook in de eetzaal zal het dan aanschuiven zijn. Zeker geen aanrader voor top seizoen maar daar buiten zeker niet slecht.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik ben hier met mijn vriend naartoe gegaan omdat zijn zus daar als animatrise werkte, dat was de enigste reden dat ik dat heb gekozen. Anders had ik echt wel iets anders gekozen. De ligging is goed, een paar minuutjes lopen van het strand, maar we hadden vanuit onze kamer uitzicht op de straat. Enkel een minpunt is dat het hotel langs drie kanten omgeven is door anders hotels. Het eten was zeker niet op en top, bijna elke dag hetzelfde eten en ontzettend lang aanschuiven. De tafeltjes waren ook niet gedekt met een laken, gewoon op hout eten dus. (en dan spreek ik nog niet over de kakkerlakken die ik gelukkig zag op mijn laatste dag). De kamers zijn goed, enkel bleef het zand er liggen. Kindvriendelijk is het zeker maar het zwembad is dan weer veel kleiner dan op de foto's in de reisboeken en een standstoel moet je razend snen voor zijn. Ik zou er zeker niet meer heen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2010

Pluspunten : vanuit luchthaven zeer snel ter plaatse in hotel. eten en drinken : self service en in overvloed aanwezig van 8u tot 23u. Minpunten : geen airco op de kamers van 7u tot 15u. squash, tennis, volleybal, paardrijden, basketbal, juniorclub staan in de brochure vermeld, maar ik heb daar ter plaatse niks van gemerkt. Al bij al : Prijs/ Kwaliteit : toch tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

viel ons mee

alida
7-6-2010

zijn net terug en een fijne vakantie gehad.inderdaad veel trappen en kleine liften max 4 pers.eten viel ons reuze mee alles is zelfbediening ook avonds je drankjes inschenken wij hebben het rustig gehad maar de laatste dagen kwamen de groepen jeugd en dan is het toch met de rust gedaan voornamelijk fransen engelsen en ieren

Gereisd met partner in juni 2010

saai en te kakkerlakvriendelijk

Eds
22-4-2010

voor die prijs hadden we beter ergens anders naar toe geweest . elke dag zelfde eten . het kwam de spuigaten uit ! tijdens 1 van de betere ontbijten opgeschrikt door een RUZE kakkerlak op mijn voet !! begon te gillen , geen kat die kwam kijken , en de kakkerlak ging zijn gangetje , richting buffet . en wij richting uitgang , en mij zagen ze daar niet meer terug zwembad teleurstellend . geen kat zat er in ?:s kind zat pipi te doen , geen redder boring hotel, Slecht voor kids , want VEEL trappen en lang wachten voor een lift. gelukkig mooi strand en mooie omgeving

Gereisd met partner in april 2010

speciaal gevalleke !

dirk
5-4-2010

we zijn er sinds 1997, bij het invoeren van de all-in zeker 25 maal geweest, en, hebben er ongetwijfeld prachtige en goedkope vakanties gehad. Niets blijft echter eeuwig duren en met de jaren en het duurder worden, verdwenen geleidelijk aan in de self service bar het zelf te persen fruitsap, de lekkere spaanse ham, de lekkere frisse en verse te maken salades, etc. >Waar vroeger alles kon, kan nu helaas niks meer... (al moet ik toegeven gezien te hebben dat ganse valiezen Serrano ham naar de kamers verdween, om mee te nemen naar huis ). Het ontbijt is ook al lang niet meer van wat het tien jaar geleden was, de kaas lijkt op gouda maar smaakt amper naar kaas... Deze maal was de fitness, jacuzi en sauna ruimte uitgebrand. Dus weeral niks. Het was 's nachts nog 25 graden, wegens besparingen geen airco Het eten is er , wat men ook zegt en schrijft, altijd lekker. De animatie is , als je er open voor bent, altijd goed, de kamers zijn wat gedateerd maar wel reuze groot en comfortabel.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Prijs/Kwaliteit zeker in orde!

Cindy
8-9-2009

We zijn 2e helft augustus geweest met 2 kleine kinderen (5 en 2 jaar) en we hebben ons uitstekend geamuseerd. Uit de brochure blijkt dat het zwembad nogal klein is en dat is ook zo maar door de ligging vlakbij het strand is dit niet echt een probleem. Voor een driesterren is het eten heel lekker! (natuurlijk elke dag frietjes en een soort pasta maar ook keuze uit groentjes, vis, vlees, aardappelen). Animatieteam heeft zeker ook oog voor kleintjes. 1 Nederlands sprekende animator aanwezig. Restaurantpersoneel heel vriendelijk voor kindjes. Tijdens ons bezoek vooral Belgen en Fransen. Naar het einde toe ook Engelsen. Nadelen: badkamer en zwembad eerder aan de kleine kant, geen hellend vlak voor buggy's maar die paar trappen konden we de buggy wel dragen en alle drank is self-service waardoor sommige mensen er wel een boeltje van maken. Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker in orde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.