Hotel OLA Panama

• Sauna
Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel OLA Panama

• 3Tony23-01-2007

Dit was mijn allereerst reis ooit en ik ga nooit nog naar dat Hotel terug. We kregen het bericht dat de kamers vernieuwd waren maar slechts de eerste verdieping kreeg die eer. Ons bad was bruin bij aankomst, onverzorgd hotel met vuile gangen. All In = selfservice en animatieteam uitsluitend Frans. Voor mensen die dit hotel enkel gebruiken om te slapen en 's nachts uit te gaan is dit wel ok. Je slaapt 's middags op het strand en kan drank meenemen uit hotel. Ligging was goed dus enkel niet vlot te bereiken van luchthaven...

• 5brands16-09-2006

Het hotel is geen drie sterren waard,heel oud en de kamers slecht.Wel waren de kamers schoon.Het eten was matig er werd niets vers gebakken dus eten meestal koud er was een te kleine eetzaal.Animatie gezellig maar wel armoedig(het mag geen geld kosten).Verder ligging van hotel dicht bij heel mooi strand en palma nova heeeel gezellig.

• 5De Wolf30-08-2006

Zeer verouderde en muffe kamers. Kamers redelijk proper maar gangen zeer vuil. Eten zeer middelmatig : in buffetvorm, maar weinig variatie. Na een week snak je naar wat anders. De 'snacks' doorheen de dag waren heel beperkt en weinig aantrekkelijk. Ligging ok , op slechts een goeie 150 meter van het strand en winkeltjes.Zwembad ok. Groot pluspunt van dit hotel was de animatie voor jong en oud. Het animatieteam deed zijn job schitterend , ondanks het feit dat zij met heel verouderd materiaal moesten werken. Er was de ganse dag een waaier aan activiteiten voor jong én oud. Verder was er aan het hotel weinig dat ons aansprak om nog eens terug te gaan.

• 8peter21-08-2006

ben er vorig jaar geweesten vid het een goed hotel. Veel animatie en lekker eten. 5min van het strand . kamers wat oud maar netjes. ga zeker nog terug

• 8brevink ten thije20-05-2006

fam. ten Thije beetje oud hotel , maar schoon en netjes goede bedden, eten goed, vriendelijk personeel. als je niet van discomuziek houd, probeer dan kamers iets hoger.verder animatieteam prima, ook voor kinderen, ligging goed. voor 3 sterren prima hotel. voor herhaling vatbaar.

• 8Fracois04-01-2006

Prijs kwaliteit zeker een aanrader, ok het is geen 5* sterren hotel maar de prijs is dan ook in verhouding. Onze kamer was netjes, de keuken was eenvoudig maar hebben we nooit gebruikt. De ALL INN was zeer uitgebreid, en de 6 euro voor transportkosten die staan in de brochure. De ligging was perfect, rustig en toch bij het uitgaanscentrum. Kortom een aanrader. Hotel bezocht in September 2005

• 3Deborah Koningstein26-09-2005

matig tot slecht hotel, niet kindvriendelijk (kinderstoeltjes waren kapot, veel trappen) veel ouderen (vrnl. Fransen) en het eten was erg slecht (weinig afwisseling ook). Kamers waren niet goed onderhouden, zo was de douche kapot, het keukentje hing er scheef bij en er was te weinig kastruimte.

• 7HGB21-09-2005

Goed hotel, ontbijt, lunch en dinner buffeten zijn goed en afwisselend. Animatieteam brengen elke dag een zeer leuk programma. De kamers zijn wel een beetje verouderd maar als je op vakantie bent ben je hier toch alleen maar om te slapen.

• 7vicky09-09-2005

We zijn in dit hotel geweest in 2002. Toen stond er in de brochure dat het gerenoveerd was maar dat was dus niet het geval, de kamers konden een likje verf gebruiken en het was aan de ouderwetse kant ingericht. Wel proper! Palma Nova is erg gezellig spijtig dat hotel niet in centrum of aan strand ligt. Je hebt er aan het zwembad een plaats waar je de hele dag kan eten en drinken halen(al in), dat was wel in orde maar er hong er regelmatig een rioolgeurke! Vriendelijk personeel! geen slecht hotel en animatie is ook wel inorde als je ervan houdt!

• 10Pattyn Danny08-09-2005

danny en vrienden zeer goed hotel ,goeie all in formulle alles is er in zelfbediening met het annimatieteam kan je je zeker niet vervelen

3 tips over Hotel OLA Panama

• Daisy, 18-07-2013

Er zijn geen flesjes water aanwezig,dus het is slimmer om een leeg flesje te vullen met wat je wil drinken bij de tap en dan in de minibar op de kamer te zetten.

• miltenburg, 06-07-2012

als je met kinderen gaat dan is marineland en eilandentoer wel het kyken waard en als je met vrienden gaat dan is dit de plek om uit te gaan

• Vera90, 21-05-2012

Outdoor Karten en eens een restaurantje pakken aan de boulevard. Niet duur en meestal prima!

0 vragen over Hotel OLA Panama

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages