Hotel aan zeeWeer vandaag23°

10 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

super vakantie

kim en timo
15-8-2016

wij kwamen al enkele jaren naar hier, maar zijn dan 2 jaar niet gekomen wegens onze baby. nu is ze 2 en we hebben het erg goed gesteld. super vriendelijk personeel en directie, we hadden enkele vragen ivm de kamer en die werden allemaal goed verholpen, bv, kamer opt 2e aan de kant van zwembad om verbinding babyfoon te hebben, enz. zag zelfs ook de directeur in het restaurant werken(wat je niet zo vaak ziet). het hotel is vernieuwd en ziet er erg leuk en mooi uit! leuk spleentuintje voor de kindjes. is dicht bij de zee en andere winkeltjes. ideaal voor met het gezin te gaan. het was een korte reis maar we hebben er super hard van genoten met dank van het hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Spijtig van ons geld!

Marilyn
13-8-2014

Ola Club Panama: Nooit meer!!! Totaal niet rolstoel / buggy vriendelijk. Ten eerste veel trappen zonder helling voor een buggy en een veel te kleine lift. Buggy past er net in met 1 begeleider en dan nog rekening houden dat de lift in 1 week een 4-tal x heeft vastgezeten. Er zijn veel te weinig ligbedden aan het zwembad, iedere ochtend om 08.30h is het stormloop (om niet te zeggen stierengevecht) om een plaatsje te bemachten. Dit gezegd zijnde, dit waren de meest positieve punten!!! Betreffende het eten, alles was gefrituurd, niets vers, de pasta van de dag ervoor lag in de pastasaus te drijven, wij zijn iedere avond gaan uiteten om toch één deftige maaltijd/dag te hebben maar wat natuurlijk veel extra kosten meebracht. De All-in formule die volgens de brochure alles bevat zoals bv. Ping-pong / paardrijden / jetski en dergelijke klopt niet, we moesten zelf nog 5 € betalen om te mogen Ping-pongen. Het hotel ligt vlakbij enkele toffe straatjes met winkeltjes en dicht bij het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer !

Kristof
21-7-2014

Het hotel is zeer verouderd, slecht onderhouden. Het schimmel en de insecten in de eetruimte waren er voor ons teveel aan. Je kan je niet douchen zonder dat passanten kunnen meegluren. Zeer slecht hotel, al was de animatie wel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Superrrrrrr

Gerie wolter
1-5-2014

We zijn net terug! Al in veel hotels geweest op Mallorca. Dit hotel is absoluut een aanrader. Hoewel de hotelkamer vrij basic is, is het er wel erg schoon. Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Perfecte ligging. Geen last van dronken gasten of overlast. Als ik bedenk wat wij daar voor super weinig geld geboden hebben gekregen vind ik dat echt ongelooflijk goed voor een 3 sterren hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede plek voor leuke vakantie

miltenburg
6-7-2012

niet luxe maar eenvoudig maar wat wil je voor dat geld goede ligging midden in het centrum van palmanova en wy hadden uitzcht op het zwembad en dat was prima personeel was prima byna altyd vriendelyk en ook netjes gekleed

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

horror hotel

maria
26-7-2011

net terug van vakantie uit dit hotel 6 juli 2011 tot 20 juli 2011.

zeer kind onvriendelijk,ook mensen in een rolstoel of ouderen zijn hier niet echt welkom overal trappen dus moeilijk begaanbaar,echt niet te doen.de liften bereikbaar via trappen en zijn even groot als een toilet met zijn 2e zit het vol.kamers verkeren in slechte staat, airco werkt niet zomers!!!!geen fitness en dergelijke, het hotel is alleen gericht op engelsen en franse gasten , receptie spreekt alleen frans of zeer gebrekkig engels als ze al terug praten ze zijn erg chagerijnig. het eten is niet te pruimen je krijgt konijnebouten en dergelijke te eten , alleem maar franse keuken gerei, je moet er als hollander maar van houden. er heerst een enorme kakkerlakken plaag in de keuken en eetzaal en ze gaan daarmee om alsof het hun huisdieren zijn.ook de hotel kamers zitten vol met kakkerlakken, echt niet hygienisch

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Niet slecht

Declerck Luc
20-6-2011

Zijn er verleden week geweest. Wat het eten betreft kan ik zeggen dat er tyoch wel een mooie variatie in zit hoor. Idd het zwembad is nogal klein en de ruimte volgens het aantal kamers rond het zwembad is nogal beperkt. Zal in het topseizoen wel heel krap worden, ook in de eetzaal zal het dan aanschuiven zijn. Zeker geen aanrader voor top seizoen maar daar buiten zeker niet slecht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor die prijs moogt ge niet alles verwachten

eric
2-9-2010

Pluspunten : vanuit luchthaven zeer snel ter plaatse in hotel. eten en drinken : self service en in overvloed aanwezig van 8u tot 23u. Minpunten : geen airco op de kamers van 7u tot 15u. squash, tennis, volleybal, paardrijden, basketbal, juniorclub staan in de brochure vermeld, maar ik heb daar ter plaatse niks van gemerkt. Al bij al : Prijs/ Kwaliteit : toch tevreden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Prijs/Kwaliteit zeker in orde!

Cindy
8-9-2009

We zijn 2e helft augustus geweest met 2 kleine kinderen (5 en 2 jaar) en we hebben ons uitstekend geamuseerd. Uit de brochure blijkt dat het zwembad nogal klein is en dat is ook zo maar door de ligging vlakbij het strand is dit niet echt een probleem. Voor een driesterren is het eten heel lekker! (natuurlijk elke dag frietjes en een soort pasta maar ook keuze uit groentjes, vis, vlees, aardappelen). Animatieteam heeft zeker ook oog voor kleintjes. 1 Nederlands sprekende animator aanwezig. Restaurantpersoneel heel vriendelijk voor kindjes. Tijdens ons bezoek vooral Belgen en Fransen. Naar het einde toe ook Engelsen. Nadelen: badkamer en zwembad eerder aan de kleine kant, geen hellend vlak voor buggy's maar die paar trappen konden we de buggy wel dragen en alle drank is self-service waardoor sommige mensen er wel een boeltje van maken. Prijs/kwaliteit is dit hotel zeker in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Leuk kindvriendelijk low budget hotel

Bart
7-7-2009

Onze eerste indruk van dit hotel was dat het een beetje verouderd is. Het zwembad is groot genoeg maar het aantal ligzetels is beperkt.
De grote kamers worden dagelijks netjes onderhouden. De airco werkt maar tijdens de siesta en 's avonds vanaf 22u... Het eten was lekker, goed gekookt. Er was altijd wel iets naar je zin. Na een week evenwel heb je het wel gehad. Het personeel was vrij vriendelijk en hadden veel aandacht voor de kinderen. Het personeel aan de lobby was eerder onbeleefd in momenten. De all inn was goed geregeld. De keuze van snacks was evenwel beperkt: Elke dag dezelfde chips, nootjes,koekjes,... Er was een ruime keuze aan dranken maar het waren allemaal b merken.De frisdranken waren wel de originele. Een ander punt van kritiek was deze: Er zijn vrij veel trappen en geen hellend vlak voor de kinderwagens. Over het algemeen waren wij dus vrij tevreden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.