Hotel OLA Panama

• Sauna
Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel OLA Panama

• 8Sandra24-08-2008

prima all-in hotel voor gezinnen met kinderen

Last minute aanbieding die ons erg goed is bevallen. Waren met nog een gezin met jonge kinderen. Gunstige ligging, alle faciliteiten in de buurt. Uitstekend eten en drinken en leuk animatieteam. Zwembad niet supergroot maar dat blijkt ook duidelijk uit de folder. Bedden aan het zwembad zijn vanaf ongeveer 09.00 uur beschikbaar. Nette kamer en badkamer (gerenoveerd). Minpunt is dat de centraal geregelde airco niet werkt van 18.00 tot 22.00 uur. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 4Brouwers11-08-2008

Geen 3 sterren waard

Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest en onze bevindingen zijn: Te kleine eetzaal en airco stond meestal niet aan. Klein zwembad, Weinig variatie in het eten. En de snacks tussendoor stelde niet veel voor. Animatie was wel O.K. Het enige pluspunt vonden wij dat het hotel dicht bij een mooi strand lag, en er waren genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Maar naar dit hotel zullen we geen 2de keer teruggaan.

• 8Geurts05-08-2008

super vakantiebestemming voor gezinnen met kids

Wij boekten deze vakantie last minute en gingen voor het eerst met ons gezin zonder kennissen of familie.Dit viel reuze mee.Er zijn veel gezinnen met kinderen en er werden al snel vriendjes gemaakt.De overheersende taal is inderdaad Frans maar er waren ook veel Vlaamse en een paar Nederlandse gezinnen.Het animatieteam is super voor jong en oud.De sfeer in het hotel is super en zeer kindvriendelijk.Er zijn inderdaad veel trappen maar ook twee liften.Je bent op vakantie dus tijd genoeg om op de lift te wachten of om aan je conditie te werken en de trap te nemen.Het eten was in buffetvorm en zeer verzorgd.Het personeel was vriendelijk zeker naar kinderen toe.Het zwembad is voorzien van een waterglijbaan De zee is ook vlakbij.Het strand is mooi en verzorgd met redders,ligzetels en parasol.De kamers zijn voorzien van een goed werkende airco.s'Avonds kon je genieten van een show in het hotel of de vele winkeltjes in de buurt bezoeken.Kortom een super vakentie!

• 10familie Crets13-07-2008

Schitterend!

Geweldige animatie! In het funteam zitten een franse, nederlandse, belgische en spaanse animatoren! Het eten was ook gevarieerd en alles was proper! Het personeel is heel vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig maar proper! Het was onze eerste keer Mallorca, we gaan zeker terug! Ook naar hetzelfde hotel! Het is super goed meegevallen, onze kleuter heeft de vakantie van zijn leven gehad! Er zijn inderdaad veel trappen en dat is niet altijd makkellijk, maar dat hebben we er met plezier bijgenomen!

• 8fam kooistra11-07-2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en veel aktiviteiten voor jonge kinderen het fun team was zeer goed en gezellig kortom zeer geslaagd een klein min puntje teveel fransen dus hollanders kom daar naar toe

• 8Fam Spaan11-07-2008

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De kamers eenvoudig maar heel schoon,animatie was leuk, èèn min puntje dat alles Frans was,er waren weinig nederlanders in het hotel.Eten was prima, lokatie heel gustig,Een super hotel voor die prijs,

• 8A Konings04-07-2008

Lekker relaxt vakantie vieren

mooie kamers en een heel gezellig en gevarieerd "funteam". Eten redelijk tot goed en het all in is ook ech all in. Ondanks de vele trappen toch kindvriendrlijk en een heerlijk zwembad.

• 6Karl Van der Auwera25-09-2007

17 trappen aan de ingang, 6 trappen naar de lift, 6 trappen naar het zwembad ... een lift waar we met ons gezin (ik, mijn vrouw en 2 kids van 2,5 en 0,5) amper in konden, een liftdeur die gevaarlijk dichtgaat, zekering op 10 cm van de grond, veel te smalle gang in de eetzaal maken het hotel voor mij TOTAAL KIND ON VRIENDELIJK.
    Het eten vond ik anderzijds wel OK. afwisseling, veel variatie, ...
    het personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels en frans en zelfs pogingen voor Nederlands. ergelijk vond ik het licht op het balkon dat pas om 23.00 aan ging (terwijl het al om 20.00 donker was). voor mij is dit een OK hotel zonder kinderen, maar wij hebben ons algemeen genomen nogal veel geergerd.

• 9callemien gino30-08-2007

dit hotel wordt veel te laag beoordeeld.Ik lees vooral dat het eten niet goed is. Dit is echt het tegendeel: elke dag iets anders en heel lekker klaar gemaakt.Ook elke dag andere desserten en heel lekker. Animatie hebben wij nog nooit zo meegemaakt:schitterend voor jong en oud. Heel vriendelijk personeel evenals de directeur. Voor wie graag s'avonds kuiert langs de boulevard met talrijke winkeltjes en kraampjes moet ook naar daar gaan. Ook in de buurt het prachtige paradisiogolf (dit moet je doen als het donker is:prachtig). Ook dicht bij de zee en ideaal gelegen voor verschillende excursies. Het enigste minpuntje dat ik vond was dat er niemand bij de allin stond voor een eventuele lekkere coctail, je moest alles zelf doen: wel soorten genoeg! Wij gaan daar zeker nog naar toe. We hebben zelfs het email adres gevraagd om rechtstreeks te boeken en zelf voor de vlucht te kijken. Mallorca is SCHITTEREND!

• 8ingrid wierkx25-08-2007

Ik kom al jaren in dit hotel en heb het erg naar mijn zin. Eenvoudige maar schone kamers,het eten is goed gevarieerd en smakelijk,zeurpieten blijven er altijd.Er is altijd wel iets wat je lekker vind,verder kan je de hele dag pakken wat je wil ,chips ,noten broodjes met van alles erop ijsjes tot je er misselijk van wordt,en natuurlijk alle drankje wijntjes en biertjes niet te vergeten zoveel je wilt.de animatie vind ik wel wat te frans gericht maar ze doen hun best om nederlands te spreken,kortom naar wat je er voor moet betalen heb je niets te klagen,een prima complex....

3 tips over Hotel OLA Panama

• Daisy, 18-07-2013

Er zijn geen flesjes water aanwezig,dus het is slimmer om een leeg flesje te vullen met wat je wil drinken bij de tap en dan in de minibar op de kamer te zetten.

• miltenburg, 06-07-2012

als je met kinderen gaat dan is marineland en eilandentoer wel het kyken waard en als je met vrienden gaat dan is dit de plek om uit te gaan

• Vera90, 21-05-2012

Outdoor Karten en eens een restaurantje pakken aan de boulevard. Niet duur en meestal prima!

0 vragen over Hotel OLA Panama

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages