Hotel aan zeeWeer vandaag35°22°

4 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

dit nooit meer

vandevelde sandy
9-8-2014

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar niet geweldig.

Daisy
18-7-2013

Als je een plek zoekt waar je dronken kunt worden en kunt slapen zit je hier goed. Hotel is prima,maar niks bijzonders en zeker niet voor een all-inclusive hotel. Het was natuurlijk wel ideaal dat je alles zelf kunt pakken,want er was drinken in overvloed. Alleen het eten...nee dat was toch geen succes. Ontbijt was prima,maar de lunch en avondeten had ik liever overgeslagen! Ik vond dat er te weinig keus was qua vlees/vis. Ja ik weet het,voor deze prijs kun je niet veel verwachten,maar ik vind als je hard spaart om op vakantie te kunnen gaan ,je wel iéts mag verwachten.

Zou ik hier nog terugkomen? Nee,waarschijnelijk niet,ik denk dat ik wat harder ga sparen voor een luxer hotel!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013
Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-8-2013

Dank u voor uw beoordeling. Wij proberen elke maaltijd een gevarieerd en prijs-kwaliteits buffet aan te bieden, het spijt ons dat u dit zo niet heeft ervaren.

Goede prijs/kwaliteit

Philippe
6-6-2013

Hotel uitstekend gelegen, in een zijstraat, niet ver van het strand. Personeel vriendelijk. Maaltijden zijn goed maar af en toe is het wel iets te koud. Het grootste minpunt aan dit hotel is het feit dat als men een drankje wil nuttigen van de bar, zelfs koffie of thee, alles uit plastiek moet drinken. Overdag is dit misschien nog enigszins aan te nemen aangezien er dan mensen liggen te zonnebaden aan het zwembad. 's Avonds is dit echter iets anders. Ook als men binnenin in de lobby een drankje nuttig is dit van hetzelfde. Koffie, bier, wijn en sangria uit plastiek smaakt echt niet zoals het hoort. Heb al in diverse andere all-in hotels geweest dat men toch porseleinen tassen en glazen voor bier en andere dranken aanbood voor als men niet aan het zwembad ging zitten.

Gereisd Alleenreizend in mei 2013
Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-8-2013

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij zullen uw feedback ivm de plastieken bekers doorgeven aan de hotel directie om onze service voor toekomstige klanten te verbeteren. Wij hopen u volgend jaar terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

2008

laatste twee weken, seizoen afgesloten. Heerlijk

monique
14-10-2008

Familiesfeer, wellicht omdat hotel niet meer volgeboekt was. Veel engels/frans, vriendelijk personeel (vnl. franssprekend). Veel vrijheid in het hotel, alles zelfbediening, ook de bar. Mooie kamer met groot balkon, luxe badkamer met ligbad.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.