Hotel aan zeeWeer vandaag29°17°

22 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

dit nooit meer

vandevelde sandy
9-8-2014

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit was mijn allereerst reis ooit en ik ga nooit nog naar

Tony
23-1-2007

Dit was mijn allereerst reis ooit en ik ga nooit nog naar dat Hotel terug. We kregen het bericht dat de kamers vernieuwd waren maar slechts de eerste verdieping kreeg die eer. Ons bad was bruin bij aankomst, onverzorgd hotel met vuile gangen. All In = selfservice en animatieteam uitsluitend Frans. Voor mensen die dit hotel enkel gebruiken om te slapen en 's nachts uit te gaan is dit wel ok. Je slaapt 's middags op het strand en kan drank meenemen uit hotel. Ligging was goed dus enkel niet vlot te bereiken van luchthaven...

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Het hotel is geen drie sterren waard,heel oud en de kamers

brands
16-9-2006

Het hotel is geen drie sterren waard,heel oud en de kamers slecht.Wel waren de kamers schoon.Het eten was matig er werd niets vers gebakken dus eten meestal koud er was een te kleine eetzaal.Animatie gezellig maar wel armoedig(het mag geen geld kosten).Verder ligging van hotel dicht bij heel mooi strand en palma nova heeeel gezellig.

Gereisd Anders in Sat Sep 16 2006 17:40:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Zeer verouderde en muffe kamers

De Wolf
30-8-2006

Zeer verouderde en muffe kamers. Kamers redelijk proper maar gangen zeer vuil. Eten zeer middelmatig : in buffetvorm, maar weinig variatie. Na een week snak je naar wat anders. De 'snacks' doorheen de dag waren heel beperkt en weinig aantrekkelijk. Ligging ok , op slechts een goeie 150 meter van het strand en winkeltjes.Zwembad ok. Groot pluspunt van dit hotel was de animatie voor jong en oud. Het animatieteam deed zijn job schitterend , ondanks het feit dat zij met heel verouderd materiaal moesten werken. Er was de ganse dag een waaier aan activiteiten voor jong én oud. Verder was er aan het hotel weinig dat ons aansprak om nog eens terug te gaan.

Gereisd Anders in augustus 2006

ben er vorig jaar geweesten vid het een goed hotel

peter
21-8-2006

ben er vorig jaar geweesten vid het een goed hotel. Veel animatie en lekker eten. 5min van het strand . kamers wat oud maar netjes. ga zeker nog terug

Gereisd Anders in augustus 2006

fam

brevink ten thije
20-5-2006

fam. ten Thije beetje oud hotel , maar schoon en netjes goede bedden, eten goed, vriendelijk personeel. als je niet van discomuziek houd, probeer dan kamers iets hoger.verder animatieteam prima, ook voor kinderen, ligging goed. voor 3 sterren prima hotel. voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Sat May 20 2006 13:02:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit zeker een aanrader, ok het is geen 5* maar

Fracois
4-1-2006

Prijs kwaliteit zeker een aanrader, ok het is geen 5* sterren hotel maar de prijs is dan ook in verhouding. Onze kamer was netjes, de keuken was eenvoudig maar hebben we nooit gebruikt. De ALL INN was zeer uitgebreid, en de 6 euro voor transportkosten die staan in de brochure. De ligging was perfect, rustig en toch bij het uitgaanscentrum. Kortom een aanrader. Hotel bezocht in September 2005

Gereisd Anders in januari 2006
2005

matig tot slecht hotel, niet kindvriendelijk waren veel

Deborah Koningstein
26-9-2005

matig tot slecht hotel, niet kindvriendelijk (kinderstoeltjes waren kapot, veel trappen) veel ouderen (vrnl. Fransen) en het eten was erg slecht (weinig afwisseling ook). Kamers waren niet goed onderhouden, zo was de douche kapot, het keukentje hing er scheef bij en er was te weinig kastruimte.

Gereisd Anders in september 2005

Goed hotel, ontbijt, lunch en dinner buffeten zijn goed en

HGB
21-9-2005

Goed hotel, ontbijt, lunch en dinner buffeten zijn goed en afwisselend. Animatieteam brengen elke dag een zeer leuk programma. De kamers zijn wel een beetje verouderd maar als je op vakantie bent ben je hier toch alleen maar om te slapen.

Gereisd Anders in Wed Sep 21 2005 13:33:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn in dit hotel geweest in 2002

vicky
9-9-2005

We zijn in dit hotel geweest in 2002. Toen stond er in de brochure dat het gerenoveerd was maar dat was dus niet het geval, de kamers konden een likje verf gebruiken en het was aan de ouderwetse kant ingericht. Wel proper! Palma Nova is erg gezellig spijtig dat hotel niet in centrum of aan strand ligt. Je hebt er aan het zwembad een plaats waar je de hele dag kan eten en drinken halen(al in), dat was wel in orde maar er hong er regelmatig een rioolgeurke! Vriendelijk personeel! geen slecht hotel en animatie is ook wel inorde als je ervan houdt!

Gereisd Anders in september 2005

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.