Hotel aan zeeWeer vandaag35°21°

10 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

Goed hotel vriendelijk personeel

Caroliena
2-1-2017

Na veel negatieve reacties tehebben gelezen over dit hotel waren we van plan om het om tezetten naar een ander hotel toch maar niet gedaan en de gok genomen.kan me niet vinden in veel negatieve reacties we hebben een super vakanie gehad palma nova is zo leuk het hotel was heel schoon personeel super vriendelijk ook de hotelmaneger was heel behulpzaam zou er zo weer terug gaan strand en boulevard lig op nog geen 2 min lopen super mooi baaien.met kinderen zou ik hier niet ze snel heen gaan maar verder vond ik het top

Gereisd Met vrienden in september 2016

dit nooit meer

vandevelde sandy
9-8-2014

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super ligging, redelijk hotel.

D.
17-7-2013

Wij hebben een goedkope last-minute naar Hotel Panama in Palma Nova kunnen boeken. Het hotel is heel basic ingericht. De bezoekers van het hotel, net als eigenlijk in heel Palma Nova, bestaan vooral uit Engelsen. Dit wisten wij al aangezien Palma Nova maar enkele km's van de bekende Engelse party bestemming Magaluf ligt. Dit in combinatie met de super gehorige kamers was niet echt goed voor onze nachtrust; je hoort alles wat er binnen maar ook buiten het hotel gebeurd. Het eten is bijna iedere dag hetzelfde en smakeloos. Het zwembad is erg klein voor de hoeveelheid gasten in het hotel. De animatie is wel heel goed, zij proberen iedereen te vermaken, de hele dag door. We hebben toch een leuke vakantie gehad door de goede ligging van het hotel. Één straat verwijderd van het strand, de boulevard en de bushalte. Mallorca is echt een aanrader; het is een super mooi eiland! Dit hotel zal ik alleen niet snel aan iemand aanraden helaas.

Gereisd Met vrienden in juli 2013
Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-8-2013

Dank u zeer voor uw beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet van uw verblijf bij ons genoten heeft.

speciaal gevalleke !

dirk
5-4-2010

we zijn er sinds 1997, bij het invoeren van de all-in zeker 25 maal geweest, en, hebben er ongetwijfeld prachtige en goedkope vakanties gehad. Niets blijft echter eeuwig duren en met de jaren en het duurder worden, verdwenen geleidelijk aan in de self service bar het zelf te persen fruitsap, de lekkere spaanse ham, de lekkere frisse en verse te maken salades, etc. >Waar vroeger alles kon, kan nu helaas niks meer... (al moet ik toegeven gezien te hebben dat ganse valiezen Serrano ham naar de kamers verdween, om mee te nemen naar huis ). Het ontbijt is ook al lang niet meer van wat het tien jaar geleden was, de kaas lijkt op gouda maar smaakt amper naar kaas... Deze maal was de fitness, jacuzi en sauna ruimte uitgebrand. Dus weeral niks. Het was 's nachts nog 25 graden, wegens besparingen geen airco Het eten is er , wat men ook zegt en schrijft, altijd lekker. De animatie is , als je er open voor bent, altijd goed, de kamers zijn wat gedateerd maar wel reuze groot en comfortabel.

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

eeenvoudig maar wel een aanrader

de meulemeester dirk
5-9-2009

we zijn er al heel veel geweest, het hotel heeft een wat verouderde indruk, ook de grote kamers, maar het is er wel gezellig, klantvriendelijk en lekker eten !!! vroeger vooral Fransen via teloorgegane sunair, nu jammer genoeg meer en meer engelsen (lawaai en strontzat). All inn voor zeer redelijke prijs kwaliteit ! Keukenbuffet na tweede week inderdaad een beetje dejà vu, maar voor drie sterren wel heel lekker eten !

Gereisd Met vrienden in september 2009
2008

voor herhaling vatbaar

v.d. Schley
9-9-2008

Na jaren weer voor het eerst all-in is ons prima bevallen.Vriendelijke bediening en deden niet moeilijk met geen enkele vraag. Goede lokatie met vele uitwijk mogelijkheden naar diverse plaatsjes. Maakte meestal gebruik van de bus voor een redelijke prijs. Kamer oke met uitzondering van de hoofdkussens. Dit zijn wij niet gewend. Prima balkon, gezellig zwembad voor iedereen. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2008

2007

Ik heb het zeer naar me zin gehad in dit hotel

Jurriën Houtman
20-7-2007

Ik heb het zeer naar me zin gehad in dit hotel. De kamers waren een beetje verouderd maar hadden geen gebreken. Het eten was ook goed elke dag wat anders en het animatie programma zat ook goed in elkaar. De diricteur van het hotel is ook een alleraardigste man die met iedereen een babbeltje maakt. Ik kan niet wachten om weet terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 20 2007 12:57:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer vriendelijk personeel, kamer was verouderd (tv en wc

BD
26-6-2007

zeer vriendelijk personeel, kamer was verouderd (tv en airco werkten niet, wc verstopt en één dag enkel koud water, we hadden dan ook het ongeluk om in een niet gerenoveerde kamer te zitten), maar de kamer was wel proper, genoeg animatie ook in het nederlands, eten was lekker maar elke dag gelijkaardig en er waren ook niet veel warme groenten, ligging was zeer goed

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Wij hadden een kamer met verstopte wc, tv werkte niet en

lot
25-6-2007

Wij hadden een kamer met verstopte wc, tv werkte niet en er waren mieren op bezoek in ons kamer, toen wij dat gingen melden werden aan de receptie, werden we dan nog eens uitgescholden door een belg omdat wij bij een beoordeling over het hotel onze mening uitten dat het nogal typisch engels was en de spaanse traditie ver te zoeken was. Wel was de service aan de receptie, het onderhoud van kamers en afruiming van tafels in orde. Het eten was nogal typisch engels.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Wij zijn de afgelopen drie jaar vijf keer in hotel geweesr

I Wierkx
26-12-2006

Wij zijn de afgelopen drie jaar vijf keer in hotel Pananama geweesr en hebben het er prima naar ons zin vooral het eten is in de periodes dat wij er waren meer dan prima,natuurlijk zijn er wat minpunten maar die hebben over het algemeen te maken met andere vakantieganger ,een eenvoudig maar prima hotel in de maanden juni en september de periodes dat wij er waren

Gereisd Met vrienden in september 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.