Hotel aan zeeWeer vandaag32°19°

15 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

dit nooit meer

vandevelde sandy
9-8-2014

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

prima all-in hotel voor gezinnen met kinderen

Sandra
24-8-2008

Last minute aanbieding die ons erg goed is bevallen. Waren met nog een gezin met jonge kinderen. Gunstige ligging, alle faciliteiten in de buurt. Uitstekend eten en drinken en leuk animatieteam. Zwembad niet supergroot maar dat blijkt ook duidelijk uit de folder. Bedden aan het zwembad zijn vanaf ongeveer 09.00 uur beschikbaar. Nette kamer en badkamer (gerenoveerd). Minpunt is dat de centraal geregelde airco niet werkt van 18.00 tot 22.00 uur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Familie in augustus 2008

Geen 3 sterren waard

Brouwers
11-8-2008

Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest en onze bevindingen zijn: Te kleine eetzaal en airco stond meestal niet aan. Klein zwembad, Weinig variatie in het eten. En de snacks tussendoor stelde niet veel voor. Animatie was wel O.K. Het enige pluspunt vonden wij dat het hotel dicht bij een mooi strand lag, en er waren genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Maar naar dit hotel zullen we geen 2de keer teruggaan.

Gereisd Familie in Mon Aug 11 2008 22:39:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

super vakantiebestemming voor gezinnen met kids

Geurts
5-8-2008

Wij boekten deze vakantie last minute en gingen voor het eerst met ons gezin zonder kennissen of familie.Dit viel reuze mee.Er zijn veel gezinnen met kinderen en er werden al snel vriendjes gemaakt.De overheersende taal is inderdaad Frans maar er waren ook veel Vlaamse en een paar Nederlandse gezinnen.Het animatieteam is super voor jong en oud.De sfeer in het hotel is super en zeer kindvriendelijk.Er zijn inderdaad veel trappen maar ook twee liften.Je bent op vakantie dus tijd genoeg om op de lift te wachten of om aan je conditie te werken en de trap te nemen.Het eten was in buffetvorm en zeer verzorgd.Het personeel was vriendelijk zeker naar kinderen toe.Het zwembad is voorzien van een waterglijbaan De zee is ook vlakbij.Het strand is mooi en verzorgd met redders,ligzetels en parasol.De kamers zijn voorzien van een goed werkende airco.s'Avonds kon je genieten van een show in het hotel of de vele winkeltjes in de buurt bezoeken.Kortom een super vakentie!

Schitterend!

familie Crets
13-7-2008

Geweldige animatie! In het funteam zitten een franse, nederlandse, belgische en spaanse animatoren! Het eten was ook gevarieerd en alles was proper! Het personeel is heel vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig maar proper! Het was onze eerste keer Mallorca, we gaan zeker terug! Ook naar hetzelfde hotel! Het is super goed meegevallen, onze kleuter heeft de vakantie van zijn leven gehad! Er zijn inderdaad veel trappen en dat is niet altijd makkellijk, maar dat hebben we er met plezier bijgenomen!

Gereisd Familie in juli 2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en en

fam kooistra
11-7-2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en veel aktiviteiten voor jonge kinderen het fun team was zeer goed en gezellig kortom zeer geslaagd een klein min puntje teveel fransen dus hollanders kom daar naar toe

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De in

Fam Spaan
11-7-2008

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De kamers eenvoudig maar heel schoon,animatie was leuk, èèn min puntje dat alles Frans was,er waren weinig nederlanders in het hotel.Eten was prima, lokatie heel gustig,Een super hotel voor die prijs,

Lekker relaxt vakantie vieren

A Konings
4-7-2008

mooie kamers en een heel gezellig en gevarieerd "funteam". Eten redelijk tot goed en het all in is ook ech all in. Ondanks de vele trappen toch kindvriendrlijk en een heerlijk zwembad.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

17 trappen aan de ingang, 6 trappen naar de lift, 6 naar

Karl Van der Auwera
25-9-2007

17 trappen aan de ingang, 6 trappen naar de lift, 6 trappen naar het zwembad ... een lift waar we met ons gezin (ik, mijn vrouw en 2 kids van 2,5 en 0,5) amper in konden, een liftdeur die gevaarlijk dichtgaat, zekering op 10 cm van de grond, veel te smalle gang in de eetzaal maken het hotel voor mij TOTAAL KIND ON VRIENDELIJK.
Het eten vond ik anderzijds wel OK. afwisseling, veel variatie, ...
het personeel is vriendelijk en spreekt voldoende engels en frans en zelfs pogingen voor Nederlands. ergelijk vond ik het licht op het balkon dat pas om 23.00 aan ging (terwijl het al om 20.00 donker was). voor mij is dit een OK hotel zonder kinderen, maar wij hebben ons algemeen genomen nogal veel geergerd.

Gereisd Familie in september 2007

dit hotel wordt veel te laag beoordeeld

callemien gino
30-8-2007

dit hotel wordt veel te laag beoordeeld.Ik lees vooral dat het eten niet goed is. Dit is echt het tegendeel: elke dag iets anders en heel lekker klaar gemaakt.Ook elke dag andere desserten en heel lekker. Animatie hebben wij nog nooit zo meegemaakt:schitterend voor jong en oud. Heel vriendelijk personeel evenals de directeur. Voor wie graag s'avonds kuiert langs de boulevard met talrijke winkeltjes en kraampjes moet ook naar daar gaan. Ook in de buurt het prachtige paradisiogolf (dit moet je doen als het donker is:prachtig). Ook dicht bij de zee en ideaal gelegen voor verschillende excursies. Het enigste minpuntje dat ik vond was dat er niemand bij de allin stond voor een eventuele lekkere coctail, je moest alles zelf doen: wel soorten genoeg! Wij gaan daar zeker nog naar toe. We hebben zelfs het email adres gevraagd om rechtstreeks te boeken en zelf voor de vlucht te kijken. Mallorca is SCHITTEREND!

Gereisd Familie in augustus 2007

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.