Hotel aan zeeWeer vandaag35°21°

17 reviews over Hotel OLA Panama in het Nederlands

dit nooit meer

vandevelde sandy
9-8-2014

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

D.
12-6-2014

Vorig jaar Juli in dit hotel verbleven. Het is een kleinschalig en simpel hotel. Zeker niet luxe maar voor de prijs die je betaald lijkt me dit ook niet aannemelijk. De gasten in het hotel bestaan vrijwel alleen maar uit Engelsen, ook in de plaats Palma Nova. Maar dit is omdat Palma Nova maar een paar kilometer van de Engelse Jongerenplaats Magaluf ligt. Kamers zijn simpel maar wel netjes en schoon. Wel zéér gehorig, vooral in de nacht veel last van schreeuwende dronken mensen buiten. Het eten is niet lekker, niet gevarieerd en soms koud. Het zwembad is klein en we hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen aangezien er te weinig bedjes waren bij het zwembad. Wel is de ligging van het hotel super. Een straat van de boulevard, het strand en bushalte. Palma Nova is verder ook een gezellig stadje! We hebben een leuke vakantie gehad maar het is niet een hotel waar ik terug zou willen komen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijke vakantie!

Vera90
21-5-2012

Gekozen voor Palma Nova omdat het een prima en rustige uitvalsbasis is naar Magaluf. Kamers zijn in orde en sanitair is gerenoveerd. Het all-in principe is goed bevallen maar je moet niet al te hoge eisen stellen. Het eten is een weekmenu, op elke maandag dus hetzelfde. Maar goed te doen. Receptionistes spreken alleen Spaans of Frans (een enkeling wat gebrekkig Engels). Enige nadeel is dat ons werd gevraagd of we naar een minder hotel wilden gaan i.v.m. overboeking (Niet doen!) en dat we op de dag van vertrek zowat de kamers uit werden gegooid door de kamermeisjes die ieder half uur kwamen checken of ze al konden schoonmaken terwijl we lagen te slapen met de deur op slot en het do not disturb bordje ervoor (daar trekken ze zich dus niets van aan). Voor een jong stel wat overdag 'rust' wil en 's avonds wil kunnen stappen een prima keuze! Zeker als je wat anders wil dan de hossende Nederlanders in El Arenal.

Gereisd Met partner in juli 2011

D-reizen

Veel teveel geld betaald voor deze teleurstelling

Kelly
11-4-2011

Ik ben hier met mijn vriend naartoe gegaan omdat zijn zus daar als animatrise werkte, dat was de enigste reden dat ik dat heb gekozen. Anders had ik echt wel iets anders gekozen. De ligging is goed, een paar minuutjes lopen van het strand, maar we hadden vanuit onze kamer uitzicht op de straat. Enkel een minpunt is dat het hotel langs drie kanten omgeven is door anders hotels. Het eten was zeker niet op en top, bijna elke dag hetzelfde eten en ontzettend lang aanschuiven. De tafeltjes waren ook niet gedekt met een laken, gewoon op hout eten dus. (en dan spreek ik nog niet over de kakkerlakken die ik gelukkig zag op mijn laatste dag). De kamers zijn goed, enkel bleef het zand er liggen. Kindvriendelijk is het zeker maar het zwembad is dan weer veel kleiner dan op de foto's in de reisboeken en een standstoel moet je razend snen voor zijn. Ik zou er zeker niet meer heen gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2010

viel ons mee

alida
7-6-2010

zijn net terug en een fijne vakantie gehad.inderdaad veel trappen en kleine liften max 4 pers.eten viel ons reuze mee alles is zelfbediening ook avonds je drankjes inschenken wij hebben het rustig gehad maar de laatste dagen kwamen de groepen jeugd en dan is het toch met de rust gedaan voornamelijk fransen engelsen en ieren

Gereisd Met partner in juni 2010

saai en te kakkerlakvriendelijk

Eds
22-4-2010

voor die prijs hadden we beter ergens anders naar toe geweest . elke dag zelfde eten . het kwam de spuigaten uit ! tijdens 1 van de betere ontbijten opgeschrikt door een RUZE kakkerlak op mijn voet !! begon te gillen , geen kat die kwam kijken , en de kakkerlak ging zijn gangetje , richting buffet . en wij richting uitgang , en mij zagen ze daar niet meer terug zwembad teleurstellend . geen kat zat er in ?:s kind zat pipi te doen , geen redder boring hotel, Slecht voor kids , want VEEL trappen en lang wachten voor een lift. gelukkig mooi strand en mooie omgeving

Gereisd Met partner in april 2010

verdient net geen 3 sterren...

greet
5-8-2009

hotel heeft een goede ligging, vlakbij het strand, veel leuke winkeltjes in de buurt, goede bereikbaarheid. Kamers waren netjes in orde, enkel jammer dat je voor de airco waarborg moet betalen... zwembad is veel kleiner dan op de foto's, niet heel gezellig, en ook niet fantastisch onderhouden. Animatie team doet zijn best, leuk voor de kinderen, maar we hoorden van anderen dat het vroeger veel beter geweest is... Voor het eten heb je niet zoveel keuze, en je mag alle dagen hetzelfde verwachten... snacks tussendoor stelt ook niet veel voor... all-in sluit om 11 uur, flesjes water voor op de kamer kan je niet krijgen... ik vond het persoonlijk net iets te min, voor wat we toch betaald hadden...

Gereisd Met partner in augustus 2009

leuke vakantie

schildermans
17-6-2009

wij zijn er in juli 2008 geweest en hebben best een leuke vakatie gehad. we hadden lekker eten en genoeg variatie. voor mensen die geen frans kunnen en toch graag iemand leren kennen is dit geen aanrader. prachtig strand en leuke winkeltjes lagen dicht in de buurt, dit is zeker een pluspunt

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

dit nooit meer

tai de groote
26-9-2008

geen airco in september, wegens besparingen!!!eten ECHT niet lekker!!!! geen variatie, smakeloos!!!vr informatie moet je het eruit sleuren ipv alles te weten te komen!!! ligging wel perfect!!! zwembad teleurstellend, en Animatie team was blijkbaar aant aftellen tot de zomer gedaan was!!! Mallorca een aanrader, dit hotel ZEKER niet!!!

Gereisd Met partner in september 2008

• In de All In formule zijn verscheidene sporten aan 6Euro/sport inbegrepen

• Onvriendelijk personeel
  • Onvriendelijke en onbehulpzame receptie
  • Airco werkt niet
  • Eten is ondermaats en te weinig variatie
  • Restaurant is veel te klein
  • Zwembad is belachelijk klein
  • Animatieteam was zo goed als doods
Gereisd Met partner in september 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Panama in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Panama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.