Hotel OLA Panama

• Sauna
Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel OLA Panama

• 8Sandra24-08-2008

prima all-in hotel voor gezinnen met kinderen

Last minute aanbieding die ons erg goed is bevallen. Waren met nog een gezin met jonge kinderen. Gunstige ligging, alle faciliteiten in de buurt. Uitstekend eten en drinken en leuk animatieteam. Zwembad niet supergroot maar dat blijkt ook duidelijk uit de folder. Bedden aan het zwembad zijn vanaf ongeveer 09.00 uur beschikbaar. Nette kamer en badkamer (gerenoveerd). Minpunt is dat de centraal geregelde airco niet werkt van 18.00 tot 22.00 uur. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 4Brouwers11-08-2008

Geen 3 sterren waard

Wij zijn met 2 kleine kinderen geweest en onze bevindingen zijn: Te kleine eetzaal en airco stond meestal niet aan. Klein zwembad, Weinig variatie in het eten. En de snacks tussendoor stelde niet veel voor. Animatie was wel O.K. Het enige pluspunt vonden wij dat het hotel dicht bij een mooi strand lag, en er waren genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Maar naar dit hotel zullen we geen 2de keer teruggaan.

• 8Geurts05-08-2008

super vakantiebestemming voor gezinnen met kids

Wij boekten deze vakantie last minute en gingen voor het eerst met ons gezin zonder kennissen of familie.Dit viel reuze mee.Er zijn veel gezinnen met kinderen en er werden al snel vriendjes gemaakt.De overheersende taal is inderdaad Frans maar er waren ook veel Vlaamse en een paar Nederlandse gezinnen.Het animatieteam is super voor jong en oud.De sfeer in het hotel is super en zeer kindvriendelijk.Er zijn inderdaad veel trappen maar ook twee liften.Je bent op vakantie dus tijd genoeg om op de lift te wachten of om aan je conditie te werken en de trap te nemen.Het eten was in buffetvorm en zeer verzorgd.Het personeel was vriendelijk zeker naar kinderen toe.Het zwembad is voorzien van een waterglijbaan De zee is ook vlakbij.Het strand is mooi en verzorgd met redders,ligzetels en parasol.De kamers zijn voorzien van een goed werkende airco.s'Avonds kon je genieten van een show in het hotel of de vele winkeltjes in de buurt bezoeken.Kortom een super vakentie!

• 8David P.02-08-2008

Zeker niet slecht

Hebben dit hotel geboekt met last minute en zijn achteraf gezien zeker niet mistevreden. Animatie was uitstekend en zwembad was heel goed. Eten was in orde en elke dag een afwisseling, zeker geen honger geleden en de all in formule was uitstekend!

Kamers misschien iets minder, vooral de kussens maar naar einde ons verblijf geraakte je er aan gewend. Wel veel leven van hotel aan de overkant, en er mochten wel iets meer belgen gewest zijn want vooral veel engelse en fransen vinden de weg naar dit hotel.

Prijs kwaliteit was het zeker dik in orde!

• 10familie Crets13-07-2008

Schitterend!

Geweldige animatie! In het funteam zitten een franse, nederlandse, belgische en spaanse animatoren! Het eten was ook gevarieerd en alles was proper! Het personeel is heel vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig maar proper! Het was onze eerste keer Mallorca, we gaan zeker terug! Ook naar hetzelfde hotel! Het is super goed meegevallen, onze kleuter heeft de vakantie van zijn leven gehad! Er zijn inderdaad veel trappen en dat is niet altijd makkellijk, maar dat hebben we er met plezier bijgenomen!

• 8fam kooistra11-07-2008

we hebben een erg leuke vakantie gehad heerlijk eten en veel aktiviteiten voor jonge kinderen het fun team was zeer goed en gezellig kortom zeer geslaagd een klein min puntje teveel fransen dus hollanders kom daar naar toe

• 8Fam Spaan11-07-2008

We Hebben een prima vakantie gehad!! Alles was goed!De kamers eenvoudig maar heel schoon,animatie was leuk, èèn min puntje dat alles Frans was,er waren weinig nederlanders in het hotel.Eten was prima, lokatie heel gustig,Een super hotel voor die prijs,

• 8A Konings04-07-2008

Lekker relaxt vakantie vieren

mooie kamers en een heel gezellig en gevarieerd "funteam". Eten redelijk tot goed en het all in is ook ech all in. Ondanks de vele trappen toch kindvriendrlijk en een heerlijk zwembad.

• 8magda portier10-06-2008

eten zeer gevarieerd !minpunten zelfservice aan bar was een smeerboel ,17trappen naar ingang 6trappen naar veel te kleine liften 6trappen naar zwembad dus zeker niet voor rolstoelgebruikers, geen lunchpakket bij daguitstappen en ook geen klein ontbijt bij vertrek smorgens .al bij al een goeie vakantie maar naar dat hotel gaan wij niet meer terug ,dit was nu de 7de maal op mallorca en de 1ste maal dat het hotel wat tegengevallen is

• 8A.v.d.Hoek10-01-2008

Vriendelijke mensen in het hotel,receptie doen er alles aan om het naar de zin te maken ,kamers niet nieuw maar wel netjes,eten goed en vaak gevarieerd strand heerlijk dichtbij en gezellig.Kortom prijs kwaliteit verhouding is goed .Ben in september 2006 en 2007 geweest en hebben voor september 2008 ook weer geboekt.

3 tips over Hotel OLA Panama

• Daisy, 18-07-2013

Er zijn geen flesjes water aanwezig,dus het is slimmer om een leeg flesje te vullen met wat je wil drinken bij de tap en dan in de minibar op de kamer te zetten.

• miltenburg, 06-07-2012

als je met kinderen gaat dan is marineland en eilandentoer wel het kyken waard en als je met vrienden gaat dan is dit de plek om uit te gaan

• Vera90, 21-05-2012

Outdoor Karten en eens een restaurantje pakken aan de boulevard. Niet duur en meestal prima!

0 vragen over Hotel OLA Panama

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages