Hotel OLA Panama

• Sauna
Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel OLA Panama

• 7de meulemeester dirk05-09-2009

eeenvoudig maar wel een aanrader

we zijn er al heel veel geweest, het hotel heeft een wat verouderde indruk, ook de grote kamers, maar het is er wel gezellig, klantvriendelijk en lekker eten !!! vroeger vooral Fransen via teloorgegane sunair, nu jammer genoeg meer en meer engelsen (lawaai en strontzat). All inn voor zeer redelijke prijs kwaliteit ! Keukenbuffet na tweede week inderdaad een beetje dejà vu, maar voor drie sterren wel heel lekker eten !

Met vrienden

• 5greet05-08-2009

verdient net geen 3 sterren...

hotel heeft een goede ligging, vlakbij het strand, veel leuke winkeltjes in de buurt, goede bereikbaarheid. Kamers waren netjes in orde, enkel jammer dat je voor de airco waarborg moet betalen... zwembad is veel kleiner dan op de foto's, niet heel gezellig, en ook niet fantastisch onderhouden. Animatie team doet zijn best, leuk voor de kinderen, maar we hoorden van anderen dat het vroeger veel beter geweest is... Voor het eten heb je niet zoveel keuze, en je mag alle dagen hetzelfde verwachten... snacks tussendoor stelt ook niet veel voor... all-in sluit om 11 uur, flesjes water voor op de kamer kan je niet krijgen... ik vond het persoonlijk net iets te min, voor wat we toch betaald hadden...

• 8Bart07-07-2009

Leuk kindvriendelijk low budget hotel

Onze eerste indruk van dit hotel was dat het een beetje verouderd is. Het zwembad is groot genoeg maar het aantal ligzetels is beperkt.
    De grote kamers worden dagelijks netjes onderhouden. De airco werkt maar tijdens de siesta en 's avonds vanaf 22u... Het eten was lekker, goed gekookt. Er was altijd wel iets naar je zin. Na een week evenwel heb je het wel gehad. Het personeel was vrij vriendelijk en hadden veel aandacht voor de kinderen. Het personeel aan de lobby was eerder onbeleefd in momenten. De all inn was goed geregeld. De keuze van snacks was evenwel beperkt: Elke dag dezelfde chips, nootjes,koekjes,... Er was een ruime keuze aan dranken maar het waren allemaal b merken.De frisdranken waren wel de originele. Een ander punt van kritiek was deze: Er zijn vrij veel trappen en geen hellend vlak voor de kinderwagens. Over het algemeen waren wij dus vrij tevreden.

Met jonge kinderen

• 7schildermans17-06-2009

leuke vakantie

wij zijn er in juli 2008 geweest en hebben best een leuke vakatie gehad. we hadden lekker eten en genoeg variatie. voor mensen die geen frans kunnen en toch graag iemand leren kennen is dit geen aanrader. prachtig strand en leuke winkeltjes lagen dicht in de buurt, dit is zeker een pluspunt

• 9monique14-10-2008

laatste twee weken, seizoen afgesloten. Heerlijk

Familiesfeer, wellicht omdat hotel niet meer volgeboekt was. Veel engels/frans, vriendelijk personeel (vnl. franssprekend). Veel vrijheid in het hotel, alles zelfbediening, ook de bar. Mooie kamer met groot balkon, luxe badkamer met ligbad.

Alleenreizend

• 6tai de groote26-09-2008

dit nooit meer

geen airco in september, wegens besparingen!!!eten ECHT niet lekker!!!! geen variatie, smakeloos!!!vr informatie moet je het eruit sleuren ipv alles te weten te komen!!! ligging wel perfect!!! zwembad teleurstellend, en Animatie team was blijkbaar aant aftellen tot de zomer gedaan was!!! Mallorca een aanrader, dit hotel ZEKER niet!!!

• 5Fred24-09-2008

Zeker geen 3 sterren waard

• Ligt dichtbij het super mooie strand van Palmanova
    • Ruime kamers
    • In de All In formule zijn verscheidene sporten aan 6Euro/sport inbegrepen

• Onvriendelijk personeel
    • Onvriendelijke en onbehulpzame receptie
    • Airco werkt niet
    • Eten is ondermaats en te weinig variatie
    • Restaurant is veel te klein
    • Zwembad is belachelijk klein
    • Animatieteam was zo goed als doods

• 8Fam. met kinderen tot 14 jaar12-09-2008

Prima vakantie

+punten: + geweldige ligging, dicht bij het strand en centrum + zeer goede kamer (nog nooit zo'n badkamer gehad in Spanje) en ook heel erg schoon + vriendelijke bediening + lekker eten, had soms wel iets meer variatie in gemogen + leuk animatieteam

-punten - te kleine eetruimte, moest soms wachten om naar binnen te kunnen - heel erg Frans geörienteerd. Receptie sprak soms bijna geen Spaans en/of Engels - bijna alleen maar Franse gasten

Mallorca is zo ie zo aan te raden, wat een leuk eiland. Volgende keer gaan wij weer een ander plekje verkennen.

• 8v.d. Schley09-09-2008

voor herhaling vatbaar

Na jaren weer voor het eerst all-in is ons prima bevallen.Vriendelijke bediening en deden niet moeilijk met geen enkele vraag. Goede lokatie met vele uitwijk mogelijkheden naar diverse plaatsjes. Maakte meestal gebruik van de bus voor een redelijke prijs. Kamer oke met uitzondering van de hoofdkussens. Dit zijn wij niet gewend. Prima balkon, gezellig zwembad voor iedereen. Zeker voor herhaling vatbaar

Met vrienden

• 9Tamara + Christophe29-08-2008

SUPER VAKANTIE !!

Wat een geweldige vakantie. Geweldige animatie! Alle soorten sporten, muziek aan het zwembad, spelletjes, shows, enz. In het funteam zitten franse, nederlandse, belgische en spaanse animatoren! Het personeel is heel erg vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig maar super proper! Ook het strand en de winkeltjes zijn op kleine wandelafstand. Het was onze eerste vakantie en het is heel goed meegevallen. De all-inclusive formule is erg uitgebreid met alle soorten drankjes, tussendoortjes enz. Kortom, een aanrader!

3 tips over Hotel OLA Panama

• Daisy, 18-07-2013

Er zijn geen flesjes water aanwezig,dus het is slimmer om een leeg flesje te vullen met wat je wil drinken bij de tap en dan in de minibar op de kamer te zetten.

• miltenburg, 06-07-2012

als je met kinderen gaat dan is marineland en eilandentoer wel het kyken waard en als je met vrienden gaat dan is dit de plek om uit te gaan

• Vera90, 21-05-2012

Outdoor Karten en eens een restaurantje pakken aan de boulevard. Niet duur en meestal prima!

0 vragen over Hotel OLA Panama

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages