Goed maar niet geweldig.

Review geschreven door Daisy

Goed maar niet geweldig.

Daisy
18-7-2013

Als je een plek zoekt waar je dronken kunt worden en kunt slapen zit je hier goed. Hotel is prima,maar niks bijzonders en zeker niet voor een all-inclusive hotel. Het was natuurlijk wel ideaal dat je alles zelf kunt pakken,want er was drinken in overvloed. Alleen het eten...nee dat was toch geen succes. Ontbijt was prima,maar de lunch en avondeten had ik liever overgeslagen! Ik vond dat er te weinig keus was qua vlees/vis. Ja ik weet het,voor deze prijs kun je niet veel verwachten,maar ik vind als je hard spaart om op vakantie te kunnen gaan ,je wel iéts mag verwachten.

Zou ik hier nog terugkomen? Nee,waarschijnelijk niet,ik denk dat ik wat harder ga sparen voor een luxer hotel!

Gereisd Alleenreizend in juni 2013