Super ligging, redelijk hotel.

Hotel OLA Panama ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door D.

Super ligging, redelijk hotel.

D.
17-7-2013

Wij hebben een goedkope last-minute naar Hotel Panama in Palma Nova kunnen boeken. Het hotel is heel basic ingericht. De bezoekers van het hotel, net als eigenlijk in heel Palma Nova, bestaan vooral uit Engelsen. Dit wisten wij al aangezien Palma Nova maar enkele km's van de bekende Engelse party bestemming Magaluf ligt. Dit in combinatie met de super gehorige kamers was niet echt goed voor onze nachtrust; je hoort alles wat er binnen maar ook buiten het hotel gebeurd. Het eten is bijna iedere dag hetzelfde en smakeloos. Het zwembad is erg klein voor de hoeveelheid gasten in het hotel. De animatie is wel heel goed, zij proberen iedereen te vermaken, de hele dag door. We hebben toch een leuke vakantie gehad door de goede ligging van het hotel. Één straat verwijderd van het strand, de boulevard en de bushalte. Mallorca is echt een aanrader; het is een super mooi eiland! Dit hotel zal ik alleen niet snel aan iemand aanraden helaas.

Gereisd met vrienden in juli 2013