Hotel OLA Panama ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door kim en timo

super vakantie

kim en timo
15-8-2016

wij kwamen al enkele jaren naar hier, maar zijn dan 2 jaar niet gekomen wegens onze baby. nu is ze 2 en we hebben het erg goed gesteld. super vriendelijk personeel en directie, we hadden enkele vragen ivm de kamer en die werden allemaal goed verholpen, bv, kamer opt 2e aan de kant van zwembad om verbinding babyfoon te hebben, enz. zag zelfs ook de directeur in het restaurant werken(wat je niet zo vaak ziet). het hotel is vernieuwd en ziet er erg leuk en mooi uit! leuk spleentuintje voor de kindjes. is dicht bij de zee en andere winkeltjes. ideaal voor met het gezin te gaan. het was een korte reis maar we hebben er super hard van genoten met dank van het hotel!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016