Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Hotel OLA Panama ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door D.

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

D.
12-6-2014

Vorig jaar Juli in dit hotel verbleven. Het is een kleinschalig en simpel hotel. Zeker niet luxe maar voor de prijs die je betaald lijkt me dit ook niet aannemelijk. De gasten in het hotel bestaan vrijwel alleen maar uit Engelsen, ook in de plaats Palma Nova. Maar dit is omdat Palma Nova maar een paar kilometer van de Engelse Jongerenplaats Magaluf ligt. Kamers zijn simpel maar wel netjes en schoon. Wel zéér gehorig, vooral in de nacht veel last van schreeuwende dronken mensen buiten. Het eten is niet lekker, niet gevarieerd en soms koud. Het zwembad is klein en we hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen aangezien er te weinig bedjes waren bij het zwembad. Wel is de ligging van het hotel super. Een straat van de boulevard, het strand en bushalte. Palma Nova is verder ook een gezellig stadje! We hebben een leuke vakantie gehad maar het is niet een hotel waar ik terug zou willen komen.

Gereisd met partner in juli 2013