Hotel OLA Panama

• Sauna

85 reviews over Hotel OLA Panama

• 9Caroliena02-01-2017

Goed hotel vriendelijk personeel

Na veel negatieve reacties tehebben gelezen over dit hotel waren we van plan om het om tezetten naar een ander hotel toch maar niet gedaan en de gok genomen.kan me niet vinden in veel negatieve reacties we hebben een super vakanie gehad palma nova is zo leuk het hotel was heel schoon personeel super vriendelijk ook de hotelmaneger was heel behulpzaam zou er zo weer terug gaan strand en boulevard lig op nog geen 2 min lopen super mooi baaien.met kinderen zou ik hier niet ze snel heen gaan maar verder vond ik het top

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9kim en timo15-08-2016

super vakantie

wij kwamen al enkele jaren naar hier, maar zijn dan 2 jaar niet gekomen wegens onze baby. nu is ze 2 en we hebben het erg goed gesteld. super vriendelijk personeel en directie, we hadden enkele vragen ivm de kamer en die werden allemaal goed verholpen, bv, kamer opt 2e aan de kant van zwembad om verbinding babyfoon te hebben, enz. zag zelfs ook de directeur in het restaurant werken(wat je niet zo vaak ziet). het hotel is vernieuwd en ziet er erg leuk en mooi uit! leuk spleentuintje voor de kindjes. is dicht bij de zee en andere winkeltjes. ideaal voor met het gezin te gaan. het was een korte reis maar we hebben er super hard van genoten met dank van het hotel!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 4Marilyn13-08-2014

Spijtig van ons geld!

Ola Club Panama: Nooit meer!!! Totaal niet rolstoel / buggy vriendelijk. Ten eerste veel trappen zonder helling voor een buggy en een veel te kleine lift. Buggy past er net in met 1 begeleider en dan nog rekening houden dat de lift in 1 week een 4-tal x heeft vastgezeten. Er zijn veel te weinig ligbedden aan het zwembad, iedere ochtend om 08.30h is het stormloop (om niet te zeggen stierengevecht) om een plaatsje te bemachten. Dit gezegd zijnde, dit waren de meest positieve punten!!! Betreffende het eten, alles was gefrituurd, niets vers, de pasta van de dag ervoor lag in de pastasaus te drijven, wij zijn iedere avond gaan uiteten om toch één deftige maaltijd/dag te hebben maar wat natuurlijk veel extra kosten meebracht. De All-in formule die volgens de brochure alles bevat zoals bv. Ping-pong / paardrijden / jetski en dergelijke klopt niet, we moesten zelf nog 5 € betalen om te mogen Ping-pongen. Het hotel ligt vlakbij enkele toffe straatjes met winkeltjes en dicht bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 3vandevelde sandy09-08-2014

dit nooit meer

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 2Kristof21-07-2014

Nooit meer !

Het hotel is zeer verouderd, slecht onderhouden. Het schimmel en de insecten in de eetruimte waren er voor ons teveel aan. Je kan je niet douchen zonder dat passanten kunnen meegluren. Zeer slecht hotel, al was de animatie wel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7D.12-06-2014

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Vorig jaar Juli in dit hotel verbleven. Het is een kleinschalig en simpel hotel. Zeker niet luxe maar voor de prijs die je betaald lijkt me dit ook niet aannemelijk. De gasten in het hotel bestaan vrijwel alleen maar uit Engelsen, ook in de plaats Palma Nova. Maar dit is omdat Palma Nova maar een paar kilometer van de Engelse Jongerenplaats Magaluf ligt. Kamers zijn simpel maar wel netjes en schoon. Wel zéér gehorig, vooral in de nacht veel last van schreeuwende dronken mensen buiten. Het eten is niet lekker, niet gevarieerd en soms koud. Het zwembad is klein en we hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen aangezien er te weinig bedjes waren bij het zwembad. Wel is de ligging van het hotel super. Een straat van de boulevard, het strand en bushalte. Palma Nova is verder ook een gezellig stadje! We hebben een leuke vakantie gehad maar het is niet een hotel waar ik terug zou willen komen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Gerie wolter01-05-2014

Superrrrrrr

We zijn net terug! Al in veel hotels geweest op Mallorca. Dit hotel is absoluut een aanrader. Hoewel de hotelkamer vrij basic is, is het er wel erg schoon. Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Perfecte ligging. Geen last van dronken gasten of overlast. Als ik bedenk wat wij daar voor super weinig geld geboden hebben gekregen vind ik dat echt ongelooflijk goed voor een 3 sterren hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 6Daisy18-07-2013

Goed maar niet geweldig.

Als je een plek zoekt waar je dronken kunt worden en kunt slapen zit je hier goed. Hotel is prima,maar niks bijzonders en zeker niet voor een all-inclusive hotel. Het was natuurlijk wel ideaal dat je alles zelf kunt pakken,want er was drinken in overvloed. Alleen het eten...nee dat was toch geen succes. Ontbijt was prima,maar de lunch en avondeten had ik liever overgeslagen! Ik vond dat er te weinig keus was qua vlees/vis. Ja ik weet het,voor deze prijs kun je niet veel verwachten,maar ik vind als je hard spaart om op vakantie te kunnen gaan ,je wel iéts mag verwachten.

Zou ik hier nog terugkomen? Nee,waarschijnelijk niet,ik denk dat ik wat harder ga sparen voor een luxer hotel!

Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-08-2013

Dank u voor uw beoordeling. Wij proberen elke maaltijd een gevarieerd en prijs-kwaliteits buffet aan te bieden, het spijt ons dat u dit zo niet heeft ervaren.

Alleen gereisd in juni 2013

• 6D.17-07-2013

Super ligging, redelijk hotel.

Wij hebben een goedkope last-minute naar Hotel Panama in Palma Nova kunnen boeken. Het hotel is heel basic ingericht. De bezoekers van het hotel, net als eigenlijk in heel Palma Nova, bestaan vooral uit Engelsen. Dit wisten wij al aangezien Palma Nova maar enkele km's van de bekende Engelse party bestemming Magaluf ligt. Dit in combinatie met de super gehorige kamers was niet echt goed voor onze nachtrust; je hoort alles wat er binnen maar ook buiten het hotel gebeurd. Het eten is bijna iedere dag hetzelfde en smakeloos. Het zwembad is erg klein voor de hoeveelheid gasten in het hotel. De animatie is wel heel goed, zij proberen iedereen te vermaken, de hele dag door. We hebben toch een leuke vakantie gehad door de goede ligging van het hotel. Één straat verwijderd van het strand, de boulevard en de bushalte. Mallorca is echt een aanrader; het is een super mooi eiland! Dit hotel zal ik alleen niet snel aan iemand aanraden helaas.

Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-08-2013

Dank u zeer voor uw beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig dat u niet van uw verblijf bij ons genoten heeft.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Philippe06-06-2013

Goede prijs/kwaliteit

Hotel uitstekend gelegen, in een zijstraat, niet ver van het strand. Personeel vriendelijk. Maaltijden zijn goed maar af en toe is het wel iets te koud. Het grootste minpunt aan dit hotel is het feit dat als men een drankje wil nuttigen van de bar, zelfs koffie of thee, alles uit plastiek moet drinken. Overdag is dit misschien nog enigszins aan te nemen aangezien er dan mensen liggen te zonnebaden aan het zwembad. 's Avonds is dit echter iets anders. Ook als men binnenin in de lobby een drankje nuttig is dit van hetzelfde. Koffie, bier, wijn en sangria uit plastiek smaakt echt niet zoals het hoort. Heb al in diverse andere all-in hotels geweest dat men toch porseleinen tassen en glazen voor bier en andere dranken aanbood voor als men niet aan het zwembad ging zitten.

Kwaliteitsdepartement Ola Hotels, Kwaliteitsdepartement , 12-08-2013

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij zullen uw feedback ivm de plastieken bekers doorgeven aan de hotel directie om onze service voor toekomstige klanten te verbeteren. Wij hopen u volgend jaar terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Alleen gereisd in mei 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages