Géén boekingskosten

2.8OnvoldoendeScore uit 79 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel OLA Panama is een heel leuk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De boulevard en het fijne zandstrand ligt op 2 minuten lopen en heeft prachtige baaien.Goed om te wetenDit hotel ligt in een zone waar er strikte regels gelden omtrent alcohol, ook binnen het all inclusive concept. Het kan voorkomen dat alcohol niet volledig gratis is bij deze accommodatie of dat er een maximaal aantal alcoholische drankjes per gast worden geserveerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

86 Reviews over OLA Panama

• 2Mink27-07-2022

Nooit meer

Ziet er op de foto’s allemaal leuk uit.. maar we kwamen hier aan een en al chaos. Vervolgens doet de airco op onze kamer het niet en het is buiten 40 graden… ik kom terug en het is snikheet. Ik moet hier nog 6 dagen zitten maar ben nou al klaar met deze ballentent.

• 8Anne-Marie Piet06-05-2018

Hôtel très appréciable au point de vue qualité- pr

Je viens d'y passer une semaine et j'en suis très satisfaite : hôtel très propre et rénové , personnel vraiment super sympa , compétent et serviable ! Du directeur au cuisinier en passant par les barman barmaid et les animateurs ! Vu la période ( début mai ) les extérieurs étaient suffisants mais sans doute un peu petits en pleine saison . Belle situation proche de la plage et du centre . Le seul petit bémol : le manque de variété et d'originalité dans le buffet bien que copieux ..

• 9Chris Qu.10-10-2017

Séjour très agréable à l'hôtel Panama

Nous venons de passer près de 2 semaines à l'hôtel Panama, où nous étions déjà venus l'an dernier. Très bonne surprise : les chambres ont toutes été rénovées (et très bien), ainsi que les salles de bain. Accueil toujours aussi chaleureux. Merci beaucoup au directeur et à tout le personnel pour ces superbes vacances. La cuisine était excellente, fruits de mer et tapas, paëlla, on s'est régalés! Nous y retournerons sûrement l'année prochaine .

• 9Caroliena02-01-2017

Goed hotel vriendelijk personeel

Na veel negatieve reacties tehebben gelezen over dit hotel waren we van plan om het om tezetten naar een ander hotel toch maar niet gedaan en de gok genomen.kan me niet vinden in veel negatieve reacties we hebben een super vakanie gehad palma nova is zo leuk het hotel was heel schoon personeel super vriendelijk ook de hotelmaneger was heel behulpzaam zou er zo weer terug gaan strand en boulevard lig op nog geen 2 min lopen super mooi baaien.met kinderen zou ik hier niet ze snel heen gaan maar verder vond ik het top

• 8Chrstine Quem.09-09-2016

Séjour très agréable à l'hôtel Ola Panama

Très bonne surprise, nous ne connaissions pas Majorque, et nous avons choisi au hasard cet hôtel de Palma Nova, très bien situé. Le personnel et le directeur ont été aux petits soins pour nous, tous étaient aimables, très accueillants, parlant français. Les repas étaient variés, les chambres très propres. La proximité de 3 belles plages est un vrai plus. Nous pensons y retourner l'an prochain mais cette fois pour 2 semaines. Seul hic : le tapage nocturne des vacanciers alcoolisés dans la rue, peut-être à cause du foot à cette période? Nous y étions du 16 au 23/06/2016, et même le temps était superbe.

• 9kim en timo15-08-2016

super vakantie

wij kwamen al enkele jaren naar hier, maar zijn dan 2 jaar niet gekomen wegens onze baby. nu is ze 2 en we hebben het erg goed gesteld. super vriendelijk personeel en directie, we hadden enkele vragen ivm de kamer en die werden allemaal goed verholpen, bv, kamer opt 2e aan de kant van zwembad om verbinding babyfoon te hebben, enz. zag zelfs ook de directeur in het restaurant werken(wat je niet zo vaak ziet). het hotel is vernieuwd en ziet er erg leuk en mooi uit! leuk spleentuintje voor de kindjes. is dicht bij de zee en andere winkeltjes. ideaal voor met het gezin te gaan. het was een korte reis maar we hebben er super hard van genoten met dank van het hotel!!

• 8Les Amis de Dunkerque (Nord de France)08-06-2016

Une semaine agréable au soleil

Nous avons séjourné dans cet hôtel agréable - chambres correctes et propres - restauration pour tous les goûts et en quantité - personnel disponible et professionnel - Nouveau Directeur soucieux du bien être des vacanciers et toujours avec le sourire....

• 4Marilyn13-08-2014

Spijtig van ons geld!

Ola Club Panama: Nooit meer!!! Totaal niet rolstoel / buggy vriendelijk. Ten eerste veel trappen zonder helling voor een buggy en een veel te kleine lift. Buggy past er net in met 1 begeleider en dan nog rekening houden dat de lift in 1 week een 4-tal x heeft vastgezeten. Er zijn veel te weinig ligbedden aan het zwembad, iedere ochtend om 08.30h is het stormloop (om niet te zeggen stierengevecht) om een plaatsje te bemachten. Dit gezegd zijnde, dit waren de meest positieve punten!!! Betreffende het eten, alles was gefrituurd, niets vers, de pasta van de dag ervoor lag in de pastasaus te drijven, wij zijn iedere avond gaan uiteten om toch één deftige maaltijd/dag te hebben maar wat natuurlijk veel extra kosten meebracht. De All-in formule die volgens de brochure alles bevat zoals bv. Ping-pong / paardrijden / jetski en dergelijke klopt niet, we moesten zelf nog 5 € betalen om te mogen Ping-pongen. Het hotel ligt vlakbij enkele toffe straatjes met winkeltjes en dicht bij het strand.

• 3vandevelde sandy09-08-2014

dit nooit meer

personeel aan receptie is vriendelijk . airco vanaf 14 tot 19 u en 22u tot 5u. dagelijks verse handdoeken en opgemaakte bedden tijdens verblijf maar geen verse lakens en niet gedweild. genieten van een VERS ontbijt kon niet want alle croissants en choladebroodjes kwam uit voorverpakte zakken geen picollos en geen vers geperst fruitsap middag en avond eten niet gevarieerd wou je een drankje aan de bar dan moest je dit zelf klaarmaken en er zijn geen glazen alles is in kleine plastieken bekers heel veel kinderen die hun gang kunnen gaan in het hele hotel.

• 2Kristof21-07-2014

Nooit meer !

Het hotel is zeer verouderd, slecht onderhouden. Het schimmel en de insecten in de eetruimte waren er voor ons teveel aan. Je kan je niet douchen zonder dat passanten kunnen meegluren. Zeer slecht hotel, al was de animatie wel te doen.

Hotel OLA Panama info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden