Aparthotel Martinez **

Aparthotel Martinez **

Aparthotel Martinez

We hebben een aantal aanbieders voor Martinez voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Martinez in het Nederlands

appartement martinez palmanova mallorca

ben ros, 10-6-2014

In een woonwijk gelegen appartementencomplex dat hoort bij Hotel Gabarda om de hoek waar je ook moet inchecken. Vriendelijk personeel die je goed van dienst zijn, ruim voldoende handdoeken en elke morgen werd het zwembad en terras schoongemaakt. Ook is er een nachtwaker die af en toe komt kijken. Dichtbij is supermarkt Lidl en het strand is ongeveer ruim vijf minuten lopen.

Hier vind je genoeg winkeltjes en restaurants. Bushalte ook dichtbij. Taxi van en naar het vliegveld ongeveer 20 minuten, kosten 37 euro. Toen wij er waren zaten er alleen maar Engelsen in het appartement, trouwens voor ons gevoel in heel Palmanova! Op het strand ligbedden te huur voor 13 euro voor 2 personen met parasol.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Martinez in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Martinez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Martinez scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.