Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club

Hotel aan zeeWeer vandaag16°13°
Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in het Nederlands

Een fijne vakantie gehad

Marianne
14-10-2018

Een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het eten was prima, de hotelkamer perfect. Ik kreeg een tweepersoonskamer met bad terwijl ik alleen was. De service was ook goed. Het is wel gericht op de Franse toerist. Animatie spreekt wel Engels maar niet iedereen kan dat. Jammer dat het eten in het OLE restaurant ook in buffetvorm was. Had hier graag een 3 gangen menu gezien. Strand op loopafstand, maar er staat ook een busje klaar die je naar het strand brengt. Fijne ligbedjes bij het zwembad. Handdoeken om te huren klein.

Nooit meer naar dit hotel

Monique
25-9-2018

We waren hier 2 jaar geleden. Maar wat is het hotel achter uit gegaan

Alles gebazerd op franse

Het eten was vaak koud

En het onderhoud aan het hotel was oo keer te zoeken

Prima!!

Ella
11-9-2018

Keurig hotel, lekker eten en schoon complex!

Helaas veel Fransen op zich leuke mensen maar het animatie team richt zich alleen op Fransen. Dus kleine kinderen maken zo geen contact met andere kindjes. Nou hadden wij die behoefte niet met 2 dochters van 15 en 13 jaar. Handdoekservice ook top! A lacarte kon je 1xboeken, tapas.... slecht!! Binnen een uur moest je alles opeten. Was waardeloos... Genoeg bedjes. Vlakbij palma..... prachtige vakantie gehad!

Nooit meer

Druif
30-7-2018

Als Nederlander niet heen gaan . Alleen maar Fransen en alles is Frans alles draait ook om de Fransen . Zonde want het hotel is mooi en schoon, zwembad prima , eten prima .. wel wat te Frans dat eten ...maar er valt her en det best wat smakelijks tussen uit te halen .

Enorm veel herrie overdag luide muziek en veel Frans gepraat ( geschreeuw) door de boxen op het terras even rustig zitten en eten is echt niet te doen

Ook tijdens het eten veel lawaai muziek en geschreeuw door de boxen . Daardoor is alles wat leuk was echt niet leuk meer .

Nu 8 x op Mallorca geweest en altijd prima .

Maar dit echt nooit meer

Mwha... Niets bijzonders

Annika
7-7-2018

Animatie volledig frans dus daar heb je eigenijk niks aan. Fotos van de kamers zoals getoond op sites zijn blijkbaar alleen voor de fransen. Liggen vh hotel is op loopafstand van strand en boulevard. Sochtends om 7 uur liggen de zwembadbedjes al vol met handoeken wat eigenlijk niet mag maar er wordt niets mee gedaan. Plekje aan het zwembad kun je dus eigenlijk wel vergeten.. Gelukkig is het strand op 10min loop afstand.

Hotel is oud maar super schoon en eten is prima....weet niet wat mensen thuis eten die het hier niet goed vinden maar er is elke avond wel iets anders....airco is niet fijn is centraal geregeld en niet koud genoeg vinden wij is nu buiten koeler dan binnen terwijl we wel airco hebben.....jammer. animatie is veel in het Frans maar er zit nu 1 meisje bij die iedereen erbij betrekt super leuk! Animatie team is wel super druk de hele dag bij zwembad. Wij liggen met kindje van 1 bij kinderzwembad en alle rust vd wereld. Kamers super schoon niets op aan te merken

Niet voor herhaling vatbaar!

J
16-6-2018

Als Nederlander moet je hier niet heen gaan!! Alles is het Frans en als Nederlander word je totaal genegeerd. Hotel is aan nieuwe meubels toe, kleine muffe kamers, kapotte beschimmelde douche, bedden zijn niet verschoond en het eten is zeer matig. Verder was er in/om hotel weinig te doen voor de kinderen (10&13jr). Zwembad was fijn, zee was heerlijk en op prima loop afstand. Savond en snachts erg veel herrie van dronken gasten die in het zwembad gingen...hier werd niks van gezegd. Stadje en strand/boulevard waren wel erg leuk.

Nooit meer

M
17-5-2018

Met het hotel en de locatie is niks mis. Het eten daarin tegen was slecht. Vaak koud en totaal niet gevarieerd. De animatie is waardeloos en alleen maar in het Frans. Ben je niet Frans word je totaal genegeerd en worden je kinderen zelfs weggestuurd bij de kidsclub. Echt zeer slecht. Spijt dat ik dit hotel heb geboekt met ons gezin van 2 kinderen 1.5 jaar en 3.5 jaar.

Nooit weer naar dit hotel

Janet
12-5-2018

Gedateerd hotel, slecht onderhouden kamers en bedden

Super vriendelijk hotel

Karin Rensen
26-10-2017

Het hotel was heel goed, eten was lekker met heel veel verschillende gerechten ook dagelijks iets anders, kamers worden iedere dag schoongemaakt. Zwembad was top, alleen jammer dat animatie op zijn frans is.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.