Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club

Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!

J
16-6-2018

Als Nederlander moet je hier niet heen gaan!! Alles is het Frans en als Nederlander word je totaal genegeerd. Hotel is aan nieuwe meubels toe, kleine muffe kamers, kapotte beschimmelde douche, bedden zijn niet verschoond en het eten is zeer matig. Verder was er in/om hotel weinig te doen voor de kinderen (10&13jr). Zwembad was fijn, zee was heerlijk en op prima loop afstand. Savond en snachts erg veel herrie van dronken gasten die in het zwembad gingen...hier werd niks van gezegd. Stadje en strand/boulevard waren wel erg leuk.

Nooit meer

M
17-5-2018

Met het hotel en de locatie is niks mis. Het eten daarin tegen was slecht. Vaak koud en totaal niet gevarieerd. De animatie is waardeloos en alleen maar in het Frans. Ben je niet Frans word je totaal genegeerd en worden je kinderen zelfs weggestuurd bij de kidsclub. Echt zeer slecht. Spijt dat ik dit hotel heb geboekt met ons gezin van 2 kinderen 1.5 jaar en 3.5 jaar.

Nooit weer naar dit hotel

Janet
12-5-2018

Gedateerd hotel, slecht onderhouden kamers en bedden

Super vriendelijk hotel

Karin Rensen
26-10-2017

Het hotel was heel goed, eten was lekker met heel veel verschillende gerechten ook dagelijks iets anders, kamers worden iedere dag schoongemaakt. Zwembad was top, alleen jammer dat animatie op zijn frans is.

Nooit meer

janet
24-10-2017

Zeer gedateerd hotel en kamers. Kamers niet goed schoon en de sloten van de deuren werken niet goed.

Erg veel overlast van lawaai. we kregen kamers boven de feestzaal, waar iedere avond veel lawaai is met alle 5 de branddeuren open, dit ondanks herhaalde verzoeken. Het hotel / receptie deed daar niets aan. Stuiteren in je bed met de kinderen tot de muziek voorbij is.

Viel erg tegen

Mevr J
23-10-2017

Het hotel viel ons tegen.Bij aankomst al,geen vriendelijk ontvangst met uitleg ed. Hotel,kamers,restaurant,zwembad alles was smoezelig. 11dagen geweest,bedden nooit verschoond,wel elke dag schone handdoeken.

Animatie is echt een aanfluiting, schreeuwen en kinderachtig.Spreken geen woord Engels! Gericht op Fransen.

Nee wij komen er niet weer!!

Nooit meer. Geen aanrader voor rustzoekers

Marlies
3-10-2017

Via de anwb deze reis geboekt .Het hotel heeft 4 sterren. het is erg verouderd .animatie is zeer aanwezig om vooral de Franse mensen te vermaken.Hadden eerst kamer aan de kant van het zwembad.van 10 tot 22.30 alleen maar herrie .Andere kamer gekregen ook hier nu iedere avond verplicht tot 23.30u verplicht wakker blijven .want je kunt niet slapen vanwege keiharde muziek.

misschien

stoop ivan
4-8-2017

Het was geen all-in zoals wij gewoon waren ( ijskast zelfs niet gevuld met water ) je kon een grote fles kopen voor 1 euro en kon je die vullen aan de bar :-( .Eten was elke dag anders en wel lekker , animatie pfff frans en italiaans , konden geen engels !! Kamer was goed en proper onderhouden ,elke dag verse handdoeken ( wel in bad gooien ) , om 23u30 was het stil dus rust genoeg .aan zwembad is er te weinig plaats voor het aantal personen dat er verblijft , we gingen elke dag naar strand op 10min wandelen .We hebben wel gans de dijk afgewandeld naar mangaluv uitgaansbuurt wel leuk om eens te zien .Personeel vriendelijk , was zelfs geen probleem om ons kamer om 13u te verlaten ,zodat we nog konden douchen voor we vertrokken ,en konden in voormiddag nog zonnen (niets moeten bijbetalen ) . Terug ga ik maar niet dit hotel ,had me anders voorgesteld .

Fantastisch!

Joyce
9-5-2017

Gisteren terug gekomen na een korte vakantie van 6 dagen. Wij hebben erg genoten. De kamer was erg groot, licht gedateerd maar wel schoon en netjes. In andere recensies lazen wij dat de handdoeken niet verschoond werden. Dit was alleen even een kwestie van je handdoeken in de badkuip neerleggen en dan werden ze verschoon. Dit stond met kleine letters ergens beschreven op een briefje. Verder lazen wij van te voren dat het eten niet te vergelijken was met een all in vakantie in Turkije. Dit was zeker niet het geval. Het eten was elke dag weer tip top in orde en elke dag iets anders op het menu. Misschien vond ik het zelf wel beter dan in Turkijke. De animatie is erg op Franzen gericht. Wij vonden dit juist een voordeel aangezien je al in zoveel badplaatsen vele Nederlanders tegen komt. Verder een aanrader om een dagje naar Palma te gaan. Met de Taxi kost je dit ongeveer €20 voor een enkeltje. Het strand en centrum is een kleine 10 min lopen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Erg genoten.

Angela
19-4-2017

Ibersol een fijn hotel,ruime familiekamer. Eten was goed, elke dag een ander thema. Voor de kinderen ook, maar niet zo uitgebreid. Enige minpunt is dat de animatie fransgericht is. Voor de kinderen maakte dat niet zoveel uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club scoort een 7.18 uit 10 op basis van 116 reviews.