Hotel FERGUS Style Tobago

Hotel FERGUS Style Tobago

8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Palmanova

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Style Tobago voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

16 reviews over Hotel FERGUS Style Tobago

• 6R.Oosterloo15-06-2016

Niet weer Fergus Tobago

Wel goed hotel, eten niks te klagen, drinken ook prima. Kamer schoon en goede bedden. Badkamer gedateerd maar redelijk schoon. We misten een koelkastje op de kamer, konden niks koel houden.Animatieteam bestond uit 1 meisje die wel haar best deed , maar alleen begin je niet zoveel. Personeel vonden we onpersoonlijk en niet betrokken. Veel jongere Engelsen die dachten alleen op vakantie te zijn en met niemand rekening hielden. En om half 8 geen bedje meer te krijgen bij het ( kleine) zwembad. Gelukkig is het strand aan de overkant van de straat. Maar als je daar 2 strandbedden met parasol wil moet je 13.50 betalen en dat telt behoorlijk aan als je dat elke dag doet. Ook zijn er in het hotel maar 2 liftjes, en dat is veel te weinig voor een hotel met zoveel kamers. Omgeving is prima en de mensen erg aardig en totaal niet opdringerig. Ook waren de straten erg schoon, elke dag reed er een veegauto rond.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Frans van den Muijsenberg09-10-2014

Heel fijn hotel wel engels gericht

Het is een fijn en gezellig hotel,het eten is gevarieerd en aan drinken geen gebrek. De kamers zijn mooi eenvoudig en voor al schoon. de badkamer is verouderd maar wel schoon. Het is jammer dat er maar 2 liften zijn,dus wat langer wachten maar is geen probleem we hebben trouwens vakantie. Naar het strand is nog geen 100 meter en een mooi strand met sloelen te huur. We hebben genoten

Gereisd met partner in september 2014

• 8Ik11-07-2014

Heerlijke vakantie gehad!!

Hele leuke vakantie gehad! Super vriendelijk personeel, fijne schone kamers, lekker eten, dicht aan het strand, uitgaan is lekker dichtbij maar totaal geen overlast gehad. Ik zou dit hotel absoluut aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8A.v.d.Hoek15-01-2006

uitstekend hotel eten is wat minder dan in voorgaande jaren,wel goed gesitueerd t.a.v. uitgaan en het strand.Mogelijk is er een ander reisorganisatie die hotel tobago in zijn pakket heeft,daar reisburo belair failliet is. Wanneer dit mogelijk is graag bericht via email.

Gereisd in januari 2006

• 9juan26-09-2005

Meerdere malen geweest in dit hotel, eten voor de prijs uitstekend, goed personeel, nette eenvoudige kamers, weinig op aan te merken.

Gereisd in september 2005

• 8Erwin en Annemarie Remeeus27-05-2005

Mooi hotel met een sschittend uitzicht over de middellandse zee. Eten is goed en de bediening is vriendelijk. Zwembad is echter niet zo bijzonder aangezien het voornamelijk in de schaduw ligt. Zeker een hotel wat wij aanraden!

• 8Marco en Diana25-05-2005

Mooi Hotel, nette kamers met ruim balkon en de meeste met zeezicht. Veel luidruchtige engelsen die overdag bij het zwembad zaten maar sávonds en s'nachts hier weinig last van gehad. Omgeving veel restaurants en barretjes en s'avonds super gezellig.

• 8Frensis04-05-2005

Wij zijn in oktober 2001 in hotel Tobago geweest. Het personeel is zeer vriendelijk net zoals de hostess van Bel-air! Het eten was ook gevarieërd. Kamers waren ook verzorgd. Wij hebben hier een supervakantie gehad! Ga vooral een biertje drinken bij Rocky´s bar! Trap af bij het zwembad en steek schuin de straat naar links over! Ongeveer halverwege zit Rocky!

• 8tettie stiemsma21-04-2005

In mei 1999 bezochten wij met ons gezin hotel Tobago. Een keurig hotel waar je heerlijk kunt eten (buffetvorm)en een schitterend uitzicht hebt over de baai.Hotel Tobago ligt op de grens van Palma Nova/Magaluf erg gezellig om 's avonds uit te gaan. Mallorca is ook een heel mooi eiland. Een aanrader is een auto te huren en het eiland te gaan verkennen.Wij gingen richting de bergen (Soller en Valldemosa)Ik had altijd het idee dat Mallorca erg toerischtisch was maar er is ook veel natuurschoon.

Gereisd in april 2005

• 8Andre en Lenie10-10-2004

Begin september 2004 hier geweest. Goed hotel, vanaf het balkon mooi uitzicht op zee. Ontbijt en diner goed en gevarieerd. Gezellige bar en terras met goede muziek. Een minpuntje, gehorige kamers en de bedden kraakte verschrikkelijk.

Gereisd in oktober 2004

Hotel FERGUS Style Tobago info