Aparthotel Alua Palmanova Bay

Aparthotel
Aparthotel Alua Palmanova Bay
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Alua Palmanova Bay voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Alua Palmanova Bay in het Nederlands

Mooi maar te lawaaierig s nachts.

Sigrid
8-11-2017

Gezellig hotel, lekker eten, vriendelijk personeel. Maar wat een geluidsrustig hotel, veel Engelsen die tot in de late uurtjes doorgaan. Veel lawaai!

Lokatie loopafstand van een prachtige baai.

Zwembad veel te koud en staat niet in de zon.

Oude reviews (archief)

basic appartement

Mirjam
10-7-2012

Basic appartementen, wel ruim. Uitzicht over de hele baai, echt geweldig. Vanaf boulevard wel een flinke klim. en ook met je koffers naar t appartement via trap, niet allemaal per lift bereikbaar.Ontbijt was prima. Wel wat overlast van de vele jongeren......minpuntje!!!

Slechte kwaliteit voor veel geld

Anoniem
7-6-2009

+ Fantastisch uitzicht over de baai van Palmanova

+ Ligging tussen Palmanova en Magalluf

+ Je mag gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen hotel

- Armoedige inrichting kamer

- slechte bedden en kussens.

- Vanuit centrum moet je behoorlijk stuk de berg oplopen. Absoluut niet fijn als je een kinderwagen hebt.

Ik zou dit aanraden voor mensen die niet veel luxe wensen en graag de beest willen uithangen in Magalluf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alua Palmanova Bay in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alua Palmanova Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alua Palmanova Bay scoort een 6.88 uit 10 op basis van 3 reviews.