Hotel UR Portofino

3 reviews over Hotel UR Portofino in het Nederlands

Leuk hotelletje

Wesley Larsentransporte.nl@liv
12-4-2013

Ik heb maar 1 nacht verbleven in dit hotel, door werk etc niet langer.

Ik moet zeggen, het is een leuk hotel.

Mensen zijn erg vriendelijk, en staan dag en nacht voor je klaar.

Ik heb genoten van het eten, en de service die daar bij komt.

Het is geen groot hotel, maar wel leuk.

Kamer was erg schoon, alleen naar mijn mening iets aan de kleine kant.

Wel hoor je vliegtuigen overvliegen zo nu en dan.

Juan Francisco Sevilla, E-Commerce & Revenue Manager, 17-4-2013

Dear Guest,

Thank you very much, we really appreciate your comments and that you spend the time to give us your feedback. On behalve of the whole team we would like to say " Muchas Gracias".

GM

kamers te klein, veel lawaai

René
21-10-2010

Hotel Portofino heeft de pretentie van een 4 sterren hotel maar voldoet absoluut niet aan de eisen van een echt 4* hotel. Er is in hetzelfde gebouw een discotheek die tot 5 uur 's-nachts doorgaat. Het lawaai is weerzinwekkend. De hotelleiding zegt daar niets aan te kunnen doen! Op onze kamer viel het plafond in de heel smalle badkamer, naar beneden. Tot het moment van vertrek werd er niets aan gedaan. De kamers zijn zo klein dat je je koffer nergens kwijt kunt. Volgens de opgave van het hotel zou er een schrijftafel op iedere kamer zijn en een minibar. Beide ontbraken. Daar is de kamer ook te klein voor. Alleen twee bedden, één nachtkastje, een telefoon en een TV. De deur van de inbouwkast kon maar half open omdat de wandlamp ervoor gemonteerd was. Kortom, bespaar jezelf deze ellende en zoek wat beters.

Erg leuk!

Nanne
16-10-2009

Net hotel, moderne inrichting.

Kamers zijn aan de kleine kant, toch praktisch ingericht.

Ligt buiten het toeristische centrum, op nog geen minuut van het strand.

Met de bus (op 3 min. loopafstand) in 10 minuten in Palma.

Erg van genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor UR Portofino voor je op een rij gezet:

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel UR Portofino in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel UR Portofino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel UR Portofino scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.