Hostel Residencial Pinar

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°17°
Hostel Residencial Pinar

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial Pinar voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hostel Residencial Pinar

Hostel info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Residencial Pinar in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Residencial Pinar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.