Hotel Palma Bellver Managed by Meliá

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bellver Managed by Meliá voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Palma Bellver Managed by Meliá in het Nederlands

Heerlijk hotel door Service (en ligging)

robn
19-1-2010

HIer weten ze wat service is. Kamers niet overdreven maar wel zeer goed, ontbijt uitstekend, zwembad heerlijk, zicht op de haven, goede verbinding en in de buurt van veel restaurants (uiteraard) Bar is wel goed, niet overdreven. Maar vooral door de service is het een toppertje. Ook prettig dat de prijs aantrekkelijk is (gewoon via de site). In 2007/2009 vele malen geweest - constant van kwaliteit - ook wat waard

Gereisd Zakelijk in november 2009

Mooi hotel op prima locatie!

yvon
13-9-2009

Hotel op prima locatie, mooie kamers en super ontbijtbuffet. Wij hadden een kamer excl.ontbijtbuffet gereserveerd, maar konden ter plaatse ontbijt bij boeken voor 8 euro p.p. Ook heerlijke lunchgerechten. Al met al een super hotel met prima prijs/kwalititietverouding. Ga een dagje naar de markt in Inca, op donderdag. Met de bus zo'n 20 min.! Mooie lederwaren etc. Verder kun je in Palma ook goed winkelen! Sommige winkels zijn tot 10 uur s' avonds open!

Gereisd Met vrienden in september 2009

Zicht op de jachthaven

C Kerkvliet
19-6-2009

Een uitstekende keuze voor enkele dagen Palma. Ligging aan de boulevard op +- 200 meter van een halte van de Airportbus (1). Goede kamers met een uitstekend ontbijt (terras). Vrije parkeergelegenheid in de directe omgeving (boulevard); wel druk. Zwembad + badlaken aanwezig. In de nabijheid van diverse restaurants.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Mooi hotel, schoon

Barry
15-6-2008

Mooi hotel, schoon. Zeer mooi uitzicht over de haven. Ontbijtbuffet in 1 woord super, kan echt niks verzinnen dat daar niet goed aan was, vers fruit, vers geperste jus echt alles top. Kamer mooi ruim badkamer schoon en ruim en heerlijke douche. Alles echt goed verzorgt.

Gereisd Anders in Sun Jun 15 2008 18:09:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bellver Managed by Meliá in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bellver Managed by Meliá zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.