Hotel Palladium

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palladium in het Nederlands

Goed hotel

Wim Heijnen, 24-10-2010

In feite is er niets op dit hotel aan te merken. Na 5 nachten vonden wij de bedden nog steeds goed, de badkamer in orde etc. Eigenlijk zou de enige bemerking kunnen zijn dat het hotel wat gedateerd over komt, maar nergens is bv. afbladderend verfwerk te vinden; het is dus meer "het gevoel". De kamer werd behoorlijk, d.w.z. naar onze tevredenheid, schoongemaakt.

Het ontbijt is wat beperkt in de keuze, een typisch ontbijtbuffet in Zuid-Europese landen. De medewerkers van de informatiebalie zijn zeer behulpzaam en staan voor hun werk. De afstand naar het historisch centrum is zowel met de stadsbussen als te voet gemakkelijk te overbruggen.

Het enige minpunt was de WiFi-verbinding die zowel voor het notebook als de smartphone een veel te zwak signaal had.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.