Hotel HM Balanguera

3 reviews over Hotel HM Balanguera in het Nederlands

Topper

Mink
16-6-2017

Verwachting overtroffen, wellicht mede door mooie weer. Maar het is top hotel met veel plezierige jonge gasten in de bediening/receptie. Absolute aanrader zijn ook de buffetten. Prima kamers waarbij iets meer kast(ruimte) wel zou mogen. Top ligging tov strand. Mooie sky bar . Beslist een aanrader.

Super hotel! Strak,schoon, vriendelijk personeel

Jolanda
30-5-2016

Mooie kamer met prima bedden en super douche! Kastruimte kan iets meer zijn.

Gereisd Met partner in mei 2016

Chantal Boering
8-8-2015

Prachtig nieuw hotel! Alles super schoon en vriendelijk personeel. Geschikt voor mensen zonder kinderen!! Mooie ruime kamers het hotel is super modern. Eten is heel gevarieerd, mocht je dit niet helemaal top vinden kun je uiteten gaan op de boulevard die zit 50m voor het hotel. Mensen klagen vaak over het eten wij hebben hier helemaal geen problemen mee gehad. Lekker dicht bij het strand en een mooi klein zwembad op het dak van het hotel en een zwembad beneden. Je zit hier in een wat rustiger gedeelte als je over de boulevard links gaat een eind verder kom je in het uitgaansleven El Arenal. Je kan met de bus voor 1,50 pp naar Palma gaan is ongeveer 15 min reizen. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2015

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HM Balanguera in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HM Balanguera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.