Hotel H10 Punta Negra

KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel H10 Punta Negra
9,3

5 reviews over Hotel H10 Punta Negra in het Nederlands

super hotel met een droomstrand

katrien lambrecht
4-8-2014

dit is in elk geval een strand die ik nooit meer vergeet. Het is er eentje uit de boekjes. Het hotel is netjes - lekker eten - mooi buffet - all in formule was super (cocktails inbegrepen :-)) - tof zwembad en zelfs een klein tuintje waarin we bij ons kamer konden buitenzitten. Huisje aan hotel was een beetje donker maar voor de rest super!

Rustplek

Taco
14-9-2013

Heerlijk klein hotel, gelukkig kind-vrij. Voor rust en comfort.

Met wel wat potentie.

Voor herhaling vatbaar!

ct_fm3
23-9-2012

Ligt aan de rustige westkant van Palma.

Vriendelijke en persoonlijke bediening, receptie zeer aanspreekbaar.

Leuke tuin, parkachtig, met zwembad.

Prima airco. Balkon met uitzicht op zee, wel deels belemmerd door bomen.

Met huurauto is Palma in een 10 minuten te bereiken. Trek zeker een dag voor Palma uit: prachtig oud centrum.

Aanbeveling voor goede wandelaars: het boekje Wandelen op Mallorca van Paul van Bodegraven en Marco Barten. Wij deden Sant Elm en Soller. Beide een moeilijkheidsgraad 1 ( makkelijkste ) echter niet geschikt voor mensen die geen forse hellingen kunnen beklimmen !

Tjingo

Rust, prachtige ligging en top ontbijt!!!

fieke_bekkers
11-7-2011

Dit hotel is absoluut een aanrader. Het ligt prachtig aan een landtong. De kamers zijn mooi ingericht en verzorgd. Iedere ochtend is het een feest om naar de ontbijtzaal te gaan, want "breakfast is brilliant". Een enorme keuze en eveneens een prachtig uitzicht over de baai. Vanuit het hotel ben je te voet binnen een kwartier in Portals Nous, een gezellige en luxueus havenplaatsje. Ook hier kom ik weer retour.

2007

Wij zijn half oktober naar Mallorca geweest

fam deelen
28-11-2007

Wij zijn half oktober naar Mallorca geweest. De service in dit hotel is echt fantastisch, zowel bij de receptie als met het eten. We kwamen 's morgens aan en mochten nog gewoon ontbijten. We hadden suites geboekt en deze waren echt groot met een aparte zit- en slaapkamer. We hadden halfpension en konden elke avond gewoon à la carte eten. Het ontbijt was ook prima verzorgd met ruime keuze.

Het uitzicht over de baai was fantastisch. Het enige nadeel van dit prachtig gelegen resort (laagbouw, parkachtig) was dat er maar 2 kleine strandjes waren waar geen ligbedden op mochten staan. Je kon er wel goed snorkelen. Op het resort zelf stonden wel overal ligbedden en had je een fantastisch uitzicht over zee.

Kort samengevat: prachtig hotel in parkachtige tuin, mooie kamers, 2 prima zwembaden + binnenbad, uitmuntende service, kleine strandjes maar wel heel mooi gelegen! Aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Punta Negra in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Punta Negra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.